تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

راه اندازی خط تولید خودرو در هند: صعود حیرت انگیز در صنایع خودروسازی

در دوره ژانویه تا مارس، تولید خودرو در هند با افزایش بیش از 21 درصد، افزایش قابل توجهی داشته است که باعث افزایش تقاضای قطعات خودرو نیز شده است. شرکت بوش، تامین کننده خودروهای آلمانی، اعلام کرده است که سود خالص خود را در سه ماهه چهارم به میزان 41.5 درصد افزایش داده است، که نشان دهنده افزایش تقاضا برای محصولات خودرو و کالاهای مصرفی آنها است. این افزایش سود، به افزایش تقاضا برای خودروهای سواری و کالاهای مصرفی مرتبط با آنها برمی‌گردد.

هزینه‌ها در این دوره نیز 3.6 درصد افزایش یافته است. در کنار این افزایش مثبت، انعطاف پذیری درآمد شرکت بوش نیز در سال جاری بهبود یافته است. این موضوع باعث افزایش سهم بوش در بازار شده است و نشان از رشد و پیشرفت این شرکت معتبر در صنعت خودروسازی می‌دهد.

مجموع تولید خودرو در هند در دوره ژانویه تا مارس بیش از ۲۱ درصد افزایش یافت که به نوبه خود به افزایش تقاضای قطعات خودرو نیز کمک کرد.

به گزارش ایسنا، بوش، بازوی هندی تامین‌کننده خودرو آلمانی روبرت بوش، از افزایش ۴۱.۵ درصدی سود سه‌ماهه چهارم خبر داد که به دلیل تقاضای بهتر برای محصولات خودرو و کالا‌های مصرفی‌اش کمک کرد. سود خالص این شرکت در سه ماهه منتهی به ۳۱ مارس از ۳.۹۹ میلیارد روپیه در سال گذشته به ۵.۶۵ میلیارد روپیه افزایش یافت.

مجموع تولید خودرو در هند در دوره ژانویه تا مارس بیش از ۲۱ درصد افزایش یافت که به نوبه خود به افزایش تقاضای قطعات خودرو نیز کمک کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد افزایش انعطاف‌پذیر درآمد در سال، با افزایش تقاضا برای خودرو‌های سواری و بخش محصولات کالا‌های مصرفی تقویت شد.

کل هزینه‌ها در سه ماهه ۳.۶ درصد افزایش یافت. سهام بوش قبل از اعلام نتایج ۰.۱ درصد کاهش یافت، در حالی که در سال گذشته ۳۸.۹ درصد افزایش یافته بود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!