تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تعرفه % افزایشی برای واردات خودرو‌های برقی با قیمت بیش از ۲۰ و ۳۰ هزار تومان تعیین شد!

تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تعیین اصلاحات تعرفه‌ای (۳۷۲) به تعیین سود بازرگانی برای واردات خودروهای برقی با ارزش بالا پرداخته است. طبق این تصمیم، برای خودروهای برقی با ارزش بالاتر از بیست هزار یورو تا سی هزار یورو، ۱۱ درصد سود بازرگانی و برای خودروهای با ارزش بیشتر از سی هزار یورو، ۲۶ درصد سود بازرگانی تعیین شده است. همچنین، تعریف تعرفه‌های جدید برای واردات قطعات منفصله جهت تولید خودروهای هیبریدی نیز از دیگر مواردی است که در این تصمیمات مورد تاکید قرار گرفته است. با توجه به این موارد، دولت بر ایجاد سر تعرفه در این زمینه تاکید کرده و اهمیت ایجاد تولید داخلی و دستیابی به سود بازرگانی مناسب را مورد توجه قرار داده است.

سود بازرگانی خودرو‌های برقی با ارزش بالاتر از بیست هزار یورو تا سی هزار یورو ۱۱ درصد و بالاتر از سی هزار یورو، ۲۶ درصد تعیین شد.

به گزارش مهر، بررسی تصویب نامه هیأت وزیران درخصوص تعیین اصلاحات تعرفه‌ای (۳۷۲) نشان می‌دهد که برای واردات قطعات منفصله به منظور تولید خودروی هیبریدی دولت بر ایجاد سر تعرفه تاکید کرده است.

بر این اساس، مقرر شده برای واردات قطعات منفصله به منظور تولید خودروی هیبریدی ساخت داخل با حداکثر ۱۴ درصد داخلی سازی و ساخت داخل بیشتر از ۱۴ درصد، تعرفه اعمال شود.

همچنین، سود بازرگانی خودرو‌های برقی با ارزش بالاتر از بیست هزار یورو تا سی هزار یورو ۱۱ درصد و بالاتر از سی هزار یورو، ۲۶ درصد تعیین شده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!