تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

“آیا می دانید کالری های طالبی چقدر است؟” – مجله اکالا

طالبی یکی از میوه‌های خوشمزه و کم کالری است که برای افرادی که رژیم لاغری دارند، مناسب است. این میوه بیشتر از ۹۰ درصد آب تشکیل شده است و ارزش غذایی بالایی دارد. هر ۱۰۰ گرم طالبی فقط ۰/۱ گرم چربی دارد و بنابراین بسیار کم کالری است. همچنین دارای ۰/۸ گرم فیبر، ۹ گرم کربوهیدرات و ۰/۵ گرم پروتئین است. از آنجا که این میوه به خاطر فیبر و آب موجود در آن احساس سیری را افزایش می‌دهد، برای کاهش وزن بسیار مفید است.

آب طالبی نیز حاوی کالری کمی است، برای مثال هر لیوان آب طالبی حاوی ۸۰/۹ کالری می‌باشد. از آنجا که طالبی کالری کم و ارزش غذایی زیادی دارد، می‌توان با خیال راحت از این میوه در رژیم غذایی خود استفاده کرد. می‌توانید برای وزن کم کردن از طالبی بهره ببرید و از آن به عنوان یک میان‌وعده سالم استفاده کنید. از آنجا که این میوه حاوی مواد مغذی ارزشمندی می‌باشد، استفاده از آن به کاهش وزن کمک می‌کند.

آیا می‌دانید کالری طالبی چقدر است؟ طالبی یک میوه خوشمزه، آبدار و کم کالری است که می‌توانید در انواع رژیم‌های لاغری از آن استفاده کنید. این میوه ارزش غذایی زیادی دارد و یک میان وعده سالم برای کاهش وزن محسوب می‌شوند. در این مقاله از بخش دانستنی در تک فانبلاگ می‌توانید با کالری طالبی به طور کامل آشنا شوید.

کالری طالبی چقدر است؟

طالبی یک میوه مفید از خانواده خربزه است که بیشتر از ۹۰ درصد آن از آب تشکیل شده است. این میوه فیبر و مواد مغذی فراوانی دارد و از همین رو برای جلوگیری از احساس گرسنگی و همچنین افزایش احساس سیری مفید است. هر ۱۰۰ گرم طالبی تنها ۰/۱ گرم چربی دارد و این نشان می‌دهد که این میوه هیچ گونه چربی ندارد. از طرف دیگر هر ۱۰۰ گرم طالبی حاوی ۰/۸ گرم فیبر، ۹ گرم کربوهیدرات و ۰/۵ گرم پروتئین است و از همین رو برای کاهش وزن انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: خواص طالبی برای لاغری

طالبی کالری کمی دارد و میزان فیبر، آب و مواد مغذی موجود در آن بسیار زیاد است و از همین رو مصرف آن به کاهش وزن و لاغری کمک می‌کند. در ادامه به کالری طالبی و آب طالبی اشاره شده است.

هر لیوان آب طالبی حاوی ۸۰/۹ کالری است.هر یک قاشق تخمه طالبی حاوی ۴۹/۵ کالری است.یک فنجان طالبی کوچک یا ۱۷۷ گرم از آن حاوی ۶۰ کالری است.۱۰۰ گرم طالبی حاوی ۳۴ کالری است.هر برش طالبی (حدود ۱۲۵ گرم) حاوی ۴۵ کالری است.هر قاشق غذاخوری تخمه طالبی حاوی ۴۹/۵ کالری است.

در این مقاله به شما گفتیم که کالری طالبی چقدر است و هر لیوان آب طالبی حاوی چند کالری است. حالا می‌توانید با خیال راحت از این میوه مفید در رژیم غذایی خود استفاده کنید و بدون نگرانی در مورد افزایش وزن طالبی میل کنید. شما از چه میزان طالبی در رژیم غذایی خودتان استفاده می‌کنید؟

بیشتر بخوانید: ۱۱ خواص طالبی در بارداری

سوالات متداول

در این بخش به رایج‌ترین سوالات شما در مورد کالری طالبی پاسخ داده‌ایم.

یک لیوان آب طالبی چند کالری دارد؟ در لیوان آب طالبی حاوی ۸۰/۹ کالری است.

طالبی چاق کننده است؟ طالبی یک میوه کم کالری و سرشار از آب و مواد مغذی است که مصرف به اندازه آن به هیچ عنوان موجب چاقی و اضافه وزن نمی‌شود. مصرف طالبی موجب افزایش احساس سیری و جلوگیری از پرخوری می‌شود و برای کاهش وزن نیز مفید است.

کالری طالبی بیشتر است یا هندوانه؟ جالب است بدانید که یک فنجان آب هندوانه (۱۵۴ گرم) یا یک برش معمولی هندوانه ۴۶ کالری دارد و کالری آن تقریبا با کالری طالبی برابر است.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!