تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

سرنوشت جوجه رو متحول کن! راز یک سس شگفت انگیز برای بهبود طعم جوجه

سس یکی از موارد مهم در سفره‌ی چلو کباب و غذاهای مشابه است. سس جوجه کباب یکی از سس‌های محبوب برای تزئین و مزه‌دهی به جوجه کباب می‌باشد. این سس با ترکیبی از موادی همچون سیر، روغن نباتی، نمک، پاپریکا، تخم گشنیز، فلفل سیاه، شکر و فلفل قرمز تهیه می‌شود. طعم و عطر ویژه‌ای که این سس به جوجه کباب می‌دهد، باعث می‌شود که غذای شما فوق‌العاده و خوشمزه شود.

برای تهیه این سس، ابتدا تمام مواد لازم را به هم مخلوط کرده و سپس داخل یک ظرف شیشه‌ای بریزید. بعد از این مرحله، بهتر است مواد به مدت نیم ساعت به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند تا طعم و رنگ مطلوب به‌دست آیند. سپس می‌توانید از این سس برای مزه‌دهی به جوجه کباب یا سایر غذاها استفاده کنید.
این سس را می‌توانید در یخچال نگهداری کرده و در هنگام نیاز از آن استفاده کنید. به تازگی تهیه و آموزش این سس را برای شما فراهم کردیم تا همیشه غذاهای خود را با چاشنی خوشمزه و ویژه‌ای تهیه کنید.

نمناک نوشت: راز خوشمزگی جوجه کباب در سسی است که برای مزه دار کردن جوجه کباب از آن استفاده میکنیم دستور تهیه خوشمزه ترین سس جوجه کباب را در این مطب برایتان آماده کرده ایم.

طرز تهیه چاشنی جوجه کباب و سس جوجه مخصوص

چاشنی جوجه کباب همان سسی است که قبل از پخت جوجه کباب، ساعتها تکه های برش خورده جوه کباب را در آن می خوابانیم تا غذای کبابی ما طعم دار شود.  حالا در تکمیل رسپی های قبلی، اینبار نوعی چاشنی مخصوص برای خوشمزه شدن جوجه کباب را به شما آموزش می دهیم که مطمئنا با یکبار امتحانش، پایه ثابت چاشنی های شما میشود.

مواد لازم سس جوجه

مواد لازممقدارسیر10 حبهروغن نباتی5 قاشق غذاخورینمک1 قاشق غذاخوریپاپریکا2 قاشق غذاخوریپودر تخم گشنیز1 قاشق سرخالیفلفل سیاه1 قاشق چایخوریشکر1 قاشق غذاخوریفلفل قرمز تند1 قاشق چایخوری

طرز تهیه سس جوجه مخصوص و چاشنی ویژه

برای تهیه این چاشنی جوجه کباب مجلسی کافیست تمام مواد اولیه را به خوبی با هم مخلوط کنید و سپس داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و اجازه دهید نیم ساعتی مواد به خورد هم بروند و سپس از ان به عنوان سس جوجه کباب یا چاشنی هر نوع غذایی استفاده کنید. میتوانید این چاشنی خوشمزه را داخل یخچال نگهداری کرده و در مواقع لازم از آن استفاده کنید.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!