تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آپدیت جدید تلگرام: سرآغازی جذاب برای تجربه کاربری جدید

در آپدیت جدید تلگرام که اخیراً منتشر شده، تعدادی قابلیت جدید و جذاب اضافه شده است که کاربران را شگفت‌زده کرده است. یکی از این امکانات، قابلیت جستجوی هشتگ‌ها در بین همه کانال‌های عمومی است. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کلیک بر روی یک هشتگ، پست‌های مرتبط با آن هشتگ در کانال‌های دیگر را مشاهده کنند.

در این آپدیت، یک تغییر دیگر نیز اعمال شده است که به افکت‌های پیام‌های متنی مربوط می‌شود. کاربران می‌توانند در پیام‌های خود افکت‌های متنی اعمال کرده و با انتخاب انگشت خود روی دکمه Send، انیمیشن‌های جذابی را به پیام خود اضافه کنند. این افکت‌ها برای همه کاربران تلگرام قابل استفاده است ولی کاربران پریمیوم می‌توانند از انواع مختلف افکت‌ها استفاده کنند.

با این به‌روزرسانی‌ها، تلگرام همچنان بهبودهای مختلف را در سرویس خود اعمال می‌کند و کاربران با اضافه شدن این قابلیت‌های جدید می‌توانند از تجربه بهتری در استفاده از این پلتفرم پیام‌رسان برخوردار شوند.

در آپدیت جدید تلگرام که به تازگی منتشر شده، شاهد قابلیت‌های جذاب و جدیدی هستیم که کاربران را بار دیگر غافلگیر کرده است. در این مطلب، به بررسی این آپدیت جدید و امکانات تازه آن می‌پردازیم.

دیجیاتو نوشت: در آپدیت جدید تلگرام می‌توانید در بین همه کانال‌های عمومی به‌دنبال پست‌هایی بگردید که هشتگ‌های یکسان دارند.

قابلیت‌های جدید آپدیت تلگرام

تلگرام از سال ۲۰۱۵ از هشتگ‌ها پشتیبانی می‌کند، اما حالا تغییری مهم در این سیستم ایجاد شده است تا امکان جستجوی هشتگ‌ها بین همه کانال‌های عمومی وجود داشته باشد. زمانی که روی یک هشتگ کلیک می‌کنید، می‌توانید پست‌های دیگر کانال‌های عمومی را که از آن هشتگ استفاده کرده‌اند، ببینید.

تغییر بعدی به افکت پیام‌های متنی مربوط می‌شود. در این آپدیت می‌توانید در چت‌های یک‌به‌یک، جلوه‌ای را در پیام خود قرار دهید تا هنگامی که مخاطب صفحه چت را باز می‌کند، انیمیشن آن را ببیند. همه کاربران تلگرام به ۶ افکت دسترسی دارند، اما کاربران پریمیوم می‌توانند از صد‌ها افکت بیشتر نیز استفاده کنند. برای استفاده از این افکت‌ها کافی است انگشت خود را روی دکمه Send نگه دارید و افکت مدنظر خود را انتخاب کنید.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!