تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

شگفتی‌هایی از تغییرات یک کنسرت فوق‌العاده در برج میلاد تهران!

گروه موسیقی «پازل بند» قرار است در تاریخ بیست و دوم خرداد ماه یک کنسرت بزرگ و جذاب را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار کند. این گروه از سال ۱۳۹۵ فعالیت‌های خود را با انتشار آلبوم «قایق کاغذی» آغاز کرده و اکنون پس از مدتی فعالیت مستقل، قصد دارد با تغییرات مهمی در اجرا خود، کنسرت جدید خود را برگزار کند. علی رهبری و آرین بهاری، دو عضو اصلی این گروه، به تهیه‌کنندگی راشد صفری کنسرت خود را برگزار خواهند کرد. علی رهبری تأکید دارد که این کنسرت برای آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است و در حال حاضر با چند گروه موسیقی دیگر درباره پرفورمنس و جزئیات اجرایی کنسرت مذاکره می‌کنند. او اظهار می‌دهد که تغییرات جدی در کلیت اجرا خواهد بود و این امر برای طرفداران گروه مزیت و جذابیت بیشتری خواهد داشت.

همشهری آنلاین نوشت: گروه «پازل» بیست و دوم خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی جدیدترین کنسرت خود را روی صحنه خواهد برد.

«پازل بند» که فعالیت‌های رسمی خود را از سال ۱۳۹۵ با رونمایی خبرساز از آلبوم «قایق کاغذی» در برج میلاد آغاز کرد، جدیدترین کنسرت خود را در تاریخ ۲۲ خرداد با چند تغییر مهم روی صحنه خواهد برد.

علی رهبری و آرین بهاری ۲ عضو «پازل بند» هستند که به تهیه‌کنندگی راشد صفری در سالن میلاد نمایشگاه تهران کنسرت خود را برگزار خواهند کرد. «پازل بند» در سال‌های اخیر فعالیت‌های مستقل خود را از سر گرفته و قرار است این فعالیت‌ها پس از اجرای تهران به انتشار آثار جدید ختم شود.

علی رهبری خواننده «پازل» درباره کنسرت تهران معتقد است کنسرت ۲۲ خرداد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما مدت‌ها است با چند گروه مختلف درباره موضوع پرفورمنس در حال مذاکره و تمرین هستیم. البته نتیجه این تمرین و مذاکره‌ها را در کنسرت تهران رونمایی خواهیم کرد که تغییراتی جدی در کلیت کنسرت را شامل می‌شود.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!