تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رایگان آموزش و لذت بازی تلگرامی TAPSWAP

بازی تلگرامی تپ سواپ یک ایردراپ جدید در قالب بازی کلیکی است که به تازگی تبدیل به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این دسته شده است. با شباهت‌های شایان توجه به بازی Notcoin، تپ سواپ قرار است به‌عنوان “نات کوین بعدی” شناخته شود. این بازی رویای ایجاد یک پلتفرم مبادلات رمزارزی امن و سریع را دنبال می‌کند. هر روز، تعداد کاربران این بازی در حال افزایش است.

تپ سواپ به تازگی اعلام کرد که توکن خود را بر روی یک بلاکچین متفاوت عرضه خواهد کرد. این موضوع نشان‌دهنده پیشرفت و تلاش برای ارتقا سرگرمی است. این بازی برخلاف بسیاری از همتایانش، به طور رایگان قابل دسترسی است و امکان استخراج سکه‌هایی که ممکن است در آینده ارزش پیدا کنند، را فراهم می‌کند.

برای اتصال به کیف پول رمزارزی، باید مراحلی را طی کرد و جایزه 100 هزار سکه‌ای را دریافت کرد. این کیف پول فعلاً قیمت مشخصی ندارد و منتظر عرضه رونق توکن تپ سواپ در صرافی‌ها معتبر باید باشیم. اما با انجام مراحل و آماده‌سازی، می‌توانیم از فرصتی که این بازی ارائه می‌دهد، بهره ببریم.

هرچند هنوز تعیین قطعی قیمت و مسیر تپ سواپ مشخص نیست، اما از آنجایی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، امیدواریم که در آینده نتواند کاربران را خوشحال کند و ارزش خوبی را به آن‌ها ارائه دهد. باید همواره از منابع معتبر و اطلاعات صحیح برای آگاهی از تحولات بازی و ایردراپ تپ سواپ استفاده کنیم.

آیا به‌دنبال یک ایردراپ و بازی کلیکی دیگر مانند Notcoin هستید، اما نمی‌دانید کدام بازی تلگرامی ارزش مشارکت دارد؟ آیا فرصت حضور و کسب امتیاز از نات کوین را از دست داده‌اید؟ یک گزینه جایگزین به نام تپ سواپ (TapSwap) می‌تواند دغدغه خاطرتان را برطرف کند؛ پروژه‌ای که پتانسیل تبدیل‌ شدن به نات کوین بعدی را خواهد داشت و می‌تواند فرصت خوبی برای یک رقابت هیجان‌انگیز برایتان فراهم کند. تقریباً همه ما درباره شور و هیجانی که ارز تلگرامی NOT در ماه‌های گذشته میان کاربران به راه انداخت و همچنان نیز ادامه دارد، اخبار و مطالب زیادی شنیده یا خوانده‌ایم. از آنجا که بازار بازی‌های کلیکی تلگرامی هنوز داغ است، ما هم قصد داریم در این مقاله از بیت ۲۴ به‌سراغ آموزش بازی تپ‌ سواپ و کسب درآمد از آن برویم؛ یک مینی اپلیکیشن دیگر که شانس آن را دارد که به ترند بعدی ایردراپ‌های تلگرامی تبدیل شود.

تپ سواپ (TapSwap) چیست؟

bit 24 نوشت: تپ سواپ را می‌توان ابتکاری نوآورانه در دنیای ارزهای دیجیتال و مبادلات رمزارزی دانست که ساختاری مشابه Notcoin دارد؛ اما به جای شبکه تون، سولانا میزبان شکل‌گیری و بستر این برنامه خلاقانه بوده است. البته همین چند روز پیش بود که تپ سواپ خبر داد که توکن خود را روی بلاکچین دیگری عرضه خواهد کرد. در ابتدا، روی سکه‌‌ای که در صفحه اصلی بازی نمایش داده می‌شد، نوشته Powered By Solana مشاهده می‌شد؛ اما پس از خبر تغییر بلاکچین این بازی، این عبارت به جمله Powered By Community تغییر کرد.

سازندگان تپ سواپ به‌دنبال آن هستند که زمینه‌ای را برای ایجاد یک پلتفرم سریع، امن و کارآمد برای تبادلات رمزارزی میان کاربران ایجاد کنند. با آنکه سازندگان این سرگرمی تلگرامی رویای ساخت چنین ساختار مبادلاتی را در سر می‌پرورانند، روندی که برای مشارکت و حضور کاربران به‌راه انداختند، به‌کلی با سایر همتایانش متفاوت است.

ایجاد یک بازی کلیکی سرگرم‌کننده بدون نیاز به هیچ سرمایه اولیه و امکان استخراج سکه‌هایی که می‌تواند در آینده تبدیل به پول شود، انگیزه‌ای بود که بیش از ۲۸ میلیون کاربر مختلف را از سراسر جهان گرد هم آورد و هر روز نیز به شمار این افراد افزوده می‌شود. آنچه تا امروز درباره این پروژه می‌دانیم این است که تپ سواپ می‌خواهد یک صرافی غیرمتمرکز رمزارزی شود؛ اما اینکه این ایده قرار است پس از پایان بازی تپ سواپ به چه شکل و مدلی ادامه پیدا کند، پرسشی است که هنوز پاسخ آن را نمی‌دانیم.

تنها نکته‌ای که در خصوص این پروژه روشن است، بحث سرگرمی و استقبال فوق‌العاده کاربران است. البته تا زمانی که اطلاعات بیشتری در خصوص آینده و نقشه راه این پروژه منتشر نشود، نمی‌توان درباره آن چیز زیادی گفت. بااین‌حال، از آنجا که این بازی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و اکثر منابع خبری و وب‌سایت‌ها درباره آن صحبت می‌کنند، ما هم تصمیم گرفتیم آموزش استخراج تپ سواپ را ارائه دهیم و ببینیم کسب درآمد از این ایردراپ تلگرامی چگونه است.

آموزش استخراج تپ سواپ

همان‌طور که اشاره کردیم سازندگان TapSwap جا پای نات کوین گذاشته‌اند و روندی مشابه آن را آغاز کرده‌اند. البته در این میان تفاوت‌ها و نکات ریزی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

قبل از هر چیز، برای ورود به بازی به‌سراغ بات تلگرامی سواپ بروید.

توجه داشته باشید احتمال دارد کلاهبرداران و افراد سودجو با ساخت آدرس‌ها و بات‌های مشابه، تلاش کنند شما را به‌سمت برنامه جعلی خود بکشانند؛ بنابراین پیش از هر گونه اقدامی حتماً از صحت آدرس ربات تلگرامی اطمینان پیدا کنید. پس از لمس یا کلیک روی دکمه استارت، با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر روبه‌رو می‌شوید.

در این بخش ۳ گزینه پیش روی شما قرار داده شده است که Start Now برای آغاز بازی است؛ Join Community به شما آدرس‌های رسمی کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی تپ سواپ را نشان می‌دهد و گزینه Help اطلاعات کلی در ارتباط با بازی را نمایش می‌دهد.

در صورتی که سراغ گزینه Join Community بروید، با چنین گزینه‌‌هایی مواجه می‌شوید. یعنی لینک شبکه‌های اجتماعی تپ سواپ را می‌بینید و می‌توانید در آن‌ها عضو شوید تا از جدیدترین اخبار و وقایع TapSwap مطلع شوید.

وقتی روی گزینه Help کلیک کنید، صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود. در ایم صفحه راهنمای بازی را مشاهده می‌کنید و می‌توانید بفهمید که هر سربرگ یا دکمه در این بازی، چه کاری انجام می‌دهد.

دکمه Start Now آغاز بازی را نشان می‌دهد. پس از لمس یا کلیک روی این دکمه، وارد محیط بازی می‌شوید.

کوین یا سکه‌ای که در وسط صفحه می‌بینید، قابل کلیک بوده و با هر ضربه‌ای که به صفحه موبایل خود می‌زنید، به شما ۱ سکه داده می‌شود؛ البته دریافت سکه‌ها از انرژی شما کم می‌کند. مثل نات کوین در این‌جا هم شاهد بازی‌ای هستیم که نمی‌توان به‌شکل ممتد روی سکه کلیک کرد و امتیاز گرفت. نوار زردرنگ پایینی زیر سکه میزان انرژی و توان شما را برای کلیک کردن نمایش می‌دهد.

عبارت Wood و Bronze یا عبارت‌های دیگری که در بالای سکه تپ سواپ قرار دارند، نشان‌دهنده دسته یا لیگی هستند که شما بر اساس تعداد کلیک یا امتیاز خود در آن قرار دارید. به‌عنوان مثال، در صورتی که میزان امتیاز شما به ۵,۰۰۰ عدد برسد، وارد لیگ نقره‌ای خواهید شد.

به همین راحتی می‌توانید تپ سواپ را بازی کنید و امتیاز بگیرید. در ادامه به سایر امکانات بازی هم اشاره می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند امتیازات بیشتری جمع‌آوری کنید و سرعت استخراج را هم افزایش می‌دهند.

آشنایی با بخش‌های مختلف بازی تپ سواپ

منوی بازی تپ سواپ شامل چند سربرگ مختلف است که شما به‌عنوان یک بازیکن باید از چندوچون آن‌ها مطلع باشید. این بخش‌ها را در زیر توضیح می‌دهیم.

Ref: در این قسمت کاربران می‌توانند کد دعوت‌ خود را مشاهده و کپی کنند. لینک رفرال به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دوستان خود را به بازی بیاورند و در ازای ورورد هر عضو تازه‌وارد سهمی از سکه‌های بازی را دریافت کنند. شما در این بخش می‌توانید در قسمت My Referrals افرادی را که با کد دعوت شما وارد بازی شده‌اند، مشاهده کنید.

Task: در تسک مأموریت‌ها سه بخش Special و Leagues و Ref Tasks را مشاهده می‌کنید. در تب Special مأموریت‌های خاصی مانند ملحق‌ شدن به شبکه‌های اجتماعی تپ سواپ و اتصال کیف پول سولانا و موارد دیگر گنجانده شده است. در سربرگ لیگ هم هر چقدر رتبه شما بالاتر برود، می‌توانید جوایز بیشتری به دست آورید. بدین معنا که اگر رنک یا رتبه شما وارد Bronze یا Silver یا موارد دیگر شد، در ازای رسیدن به سطح جدید مقداری سکه دریافت می‌کنید. این سطح‌بندی تا مرحله Mythic ادامه دارد. در تب Ref Task نیز به‌ازای دعوت از دوستان می‌توانید پاداشی مشخص بگیرید. به‌عنوان مثال، در صورتی که ۳ نفر از دوستان با کد شما وارد بازی شوند، می‌توانید ۵۰ هزار سکه دریافت کنید.

Boost: در این بخش به‌طور کلی شما فرایند استخراج تپ سواپ را سرعت می‌بخشید. بدین معنا که با خرید Boosterهای مختلف مانند Multitap یا Tap Bot سرعت به‌دست آوردن سکه‌های بازی را افزایش می‌دهید و به‌شکلی مکانیزه‌تر می‌توانید تپ سواپ را ماین کنید. برای فعال‌سازی برخی از این گزینه‌ها، باید از کوین‌های به‌دست‌آمده استفاده کنید و آیتم‌های موجود را خریداری کنید. علاوه بر این موارد کاربران به‌شکل روزانه Boostهای رایگانی مانند Taping Guru و Full Tank را می‌توانند استفاده کنند؛ بدون آنکه به پرداخت هزینه نیاز باشد. گزینه Taping Guru به شما اجازه می‌دهد هربار به مدت ۲۰ ثانیه، با هر بار ضربه زدن ۵ برابر امتیاز فعلی را دریافت کنید. مثلا اگر با هر ضربه ۱۰ امتیاز می‌گیرید، وقتی این گزینه را انتخاب کنید، ۵۰ امتیاز در ازای هر تپ می‌گیرید. گزینه FUll Tank هم انرژی شما را سه بار در هر روز به‌صورت رایگان پر می‌کند.

Stats: در این بخش، آمار کلی شما، تعداد کاربران روزانه بازی، کاربران آنلاین، تعداد کلیک‌ها و موجودی شما نمایش داده می‌شود که می‌تواند بینش و دید بهتری نسبت به شرایط بازی در اختیارتان قرار بدهد.

کسب درآمد از تپ سواپ

در حال حاضر تپ سواپ ارزش و قیمت مشخصی ندارد؛ بنابراین تا آغاز فاز بعدی این پروژه و عرضه توکن بومی تپ سواپ در صرافی‌های مطرح باید منتظر بمانیم. بااین‌حال، برای آنکه تا پیش از این رویداد خود را آماده انتقال دارایی‌هایمان به صرافی‌ها کنیم، بد نیست گام اول را در این مسیر برداریم. این قدم همان اتصال کیف پول‌های سولانا به بازی تپ سواپ است.

همان‌طور که اشاره کردیم یکی از مأموریت‌های مهم در این بازی اتصال کیف پول سولانا است که پاداشی ۱۰۰ هزار سکه‌ای دارد. پس برای ایجاد اتصال کیف پول به بازی مراحل زیر را به ترتیب انجام می‌دهیم.

ابتدا به بخش Task رفته و روی گزینه Connect Solana Wallet کلیک می‌کنیم. سپس روی گزینه Start Mission کلیک کرده تا صفحه‌ای مانند تصویر زیر را مشاهده کنیم. سپس روی گزینه Go کلیک می‌کنیم.

در صفحه بعدی روی گزینه Connect کلیک می‌کنیم تا وارد صفحه بعدی شویم. در میان گزینه‌های موجود، کیف پول‌های سولانا را مشاهده می‌کنیم. شما می‌توانید هر کدام را که مایل هستید انتخاب و از طریق گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. انتخاب ما در این مطلب، کیف پول فانتوم است.

پس از کلیک روی گزینه Try it به صفحه دانلود برنامه وارد می‌شویم و کیف فانتوم را نصب و اجرا می‌کنیم.

بهتر است حساب جدیدی ایجاد کنید و کیف پول اصلی خود را به ربات‌های تلگرامی وصل نکنید. این مسئله از آن‌جایی نشات می‌گیرد که هنوز نمی‌توان در مورد اعتبار تپ سواپ با قاطعیت حرف زد.

پس از نصب و ساخت کیف پول فانتوم بار دیگر به سراغ بازی می‌رویم و در قسمت Connect Solana Wallet روی گزینه Go کلیک کنیم. در صفحه بازشده باز هم روی گزینه Connect کلیک کرده و در صفحه بعدی هم گزینه کانکت را انتخاب می‌کنیم تا اتصال کیف پول ارز دیجیتال با موفقیت انجام شود.

در صورتی که مراحل را درست انجام داده باشید، با کلیک روی گزینه Check و سپس Finish Mission می‌توانید پاداش تپ سواپ خود را دریافت کنید.

تپ سواپ چه موقع لیست می‌شود؟

طبق اطلاعات منتشرشده از جانب توسعه‌دهندگان بازی تپ سواپ، از مدتی قبل قرار بر این بوده است که فرایند استخراج تپ سواپ در ۱۰ خرداد متوقف و آستخر Taps راه‌اندازی شود. طبق این اطلاعیه، این استخرها پتانسیل کسب درآمد دارند و کاربران می‌توانند توکن‌های خود را که در بازی استخراج کرده‌اند، در این استخر مبادله کنند.

البته همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، سازندگان این بازی اعلام کردند که به جای سولانا می‌خواهند توکن خود را روی یک شبکه دیگر راه‌اندازی کنند. با این‌همه هنوز هیچ خبری از شبکه جدید نیست و مشخص نیست که بلاکچین جایگزین چه نام دارد. روز گذشته هم تپ سواپ خبر از تعویق راه‌اندازی استخر خود داد و اعلام کرد این کار را به ۱ جولای (۱۱ تیر) موکول کرده است. این فرصت بسیار خوبی برای جذب کاربران بیشتر است و می‌تواند جامعه تپ سواپ را گسترش دهد. هم‌چنین کاربرانی که تاکنون اقدام به شروع بازی نکرده‌اند، می‌توانند به‌سادگی در یک ماه باقی‌مانده، این کار را انجام دهند و از این فرصت عالی برای شرکت در ایردراپ تلگرامی تپ سواپ، نهایت استفاده را ببرند.

چند نکته درباره بازی تپ سواپ

بازی تپ سواپ و کوین‌هایی که در این بازی استخراج می‌شوند، در حال حاضر از نظر قیمت ارزش خاصی ندارند و تا زمان فهرست‌شدن آن در صرافی‌های معتبر هیچ بهایی را نمی‌توان به این دارایی نسبت داد. پس در پاسخ به این سوال که قیمت تپ سواپ چقدر است، هنوز نمی‌توان عددی را بیان کرد. این مسئله را در مورد قیمت نات کوین و لیست شدن آن هم مشاهده کردیم. به هر حال، مراقب کلاهبرداران و شیادانی باشید که با ایجاد آگهی‌های تبلیغاتی به‌دنبال فریب شما هستند و تبلیغات خرید یا فروش این دارایی دیجیتال را منتشر می‌کنند. مورد دیگر اشتباه مصطلحی است که برخی کاربران دچار آن شده‌اند. در کشور کنیا صرافی با نام TapSwap Kenya وجود دارد که چندی پیش کار خود را آغاز کرده است و ارز دیجیتال آن TAPS نام دارد که حداکثر عرضه آن ۱۰۰ میلیون واحد است.

نکته مهم این است که بازی تلگرامی تپ سواپ هیچ ارتباطی با این صرافی ندارد و تنها موضوع شباهت اسمی میان این دو پروژه است. حتی ما با یکی از ادمین‌ها کانال رسمی این صرافی ارتباط برقرار کردیم و مشخص شد میان این صرافی و بنیان‌گذار آن کیبیرو موتاکا (Kibiru Muthaka) هیچ ارتباطی وجود ندارد. از طرفی با چک کردن شبکه‌های اجتماعی رسمی این دو، دقت در نماد و لوگو‌ها و همینطور وب‌سایت‌های آن‌ها می‌توان صحت و درستی این موضوع را به آسانی مورد سنجش قرار داد. پس حواستان باشد ارز دیجیتال بازی تلگرامی تپ سواپ با ارز TAPS صرافی کنیایی TapSwap متفاوت است!

سخن پایانی

تپ سواپ یکی از بازی‌های کلیکی تلگرامی است که توانسته است در مدت کوتاهی توجهات زیادی را به خود جلب کند و از نظر بسیاری از کاربران به نات کوین بعدی تبدیل شود. با آنکه هنوز داده چندانی از این پروژه نمی‌دانیم و مشخص نیست سازندگانش چه نقشه راهی برای این بازی در نظر گرفته‌اند، خالی از لطف نیست که این سرگرمی را در اوغات بیکاری و فراغت خود امتحان کنید. شاید در انتها تپ سواپ بتواند سود خوبی را نصیبتان کند. در ضمن مراقب هیجانات کاذب و آگهی‌های دروغین کلاهبرداران در خصوص این ایردراپ تلگرامی باشید و اخبار و اطلاعات موثق را از وب‌سایت‌های معتبری مانند بیت ۲۴ دنبال کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!