تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

زمانبندی جدید: ساعت کاری ادارات از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ به تغییر می‌پیوندد • مجله زندگی به تصویر کشیده شده

از تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت کاری ادارات تغییر خواهد کرد، این تغییرات ممکن است بر تمام جامعه تأثیر گذار باشد. این تغییر ممکن است بر موازنه زندگی خانوادگی و حرفه‌ای افراد تأثیر بگذارد یا حتی بر مسائل اجتماعی بر خود دارد. این تغییر ممکن است از خواب‌ها و فعالیت‌های روزانه افراد تا ترافیک شهری و فروشگاه‌ها تأثیر گذار باشد.

اهمیت این تغییر در ساعت کاری ادارات می‌تواند در بهبود بهره‌وری ادارات و همچنین افزایش سطح خدمات به مردم باشد. این تغییر ممکن است به افراد کمک کند تا موازنه بهتری بین زندگی حرفه‌ای و شخصی خود داشته باشند. بنابراین، این تغییر می‌تواند بهبودی چشمگیری در کیفیت زندگی اجتماعی و فردی ایجاد کند.

تغییر ساعت کاری ادارات در تابستان

ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری(و بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی) از ۱۶ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه، از ساعت ۶:۰۰ الی ۱۳:۰۰ است.

تغییر ساعات کاری شامل چه اداراتی می‌شود؟

کلیه وزارتخانه‌ها.مؤسسات دولتی.مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی.شرکت‌های دولتی و کلیه دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران.سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران.بانک مرکزی.بانک‌ها.بیمه‌های دولتی.

برچسب ها

, , , , , , ,

مطالب مشابه را ببینید!