تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تغییر قیمت پراید: حرکت عجیب و غریب!

در حال حاضر، با توجه به بررسی‌های انجام شده توسط سایت خبرآنلاین، مشاهده می‌شود که قیمت خودروی پراید در طی ۵۰ روز گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است. به عنوان مثال، قیمت مدل ۱۵۱ SE این خودرو در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومان به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است در حالی که قیمت این مدل در کارخانه ۳۰۹ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان محاسبه می‌شود. از سوی دیگر، قیمت مدل ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز کاهش ۵ میلیون تومانی داشته و اکنون در بازار به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان عرضه می‌شود در حالی که ارزش این خودرو در کارخانه ۲۳۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان است. این موضوع نشان‌دهنده افزایش قیمت‌ها در کارخانه و همچنین تغییرات قیمت‌های بازار خودروهاست.

خبرآنلاین نوشت: بررسی روند قیمت‌ها نشان می‌دهد که در طول ۵۰ روز گذشته، قیمت پراید با کاهش قابل توجهی روبه‌رو بوده است.

آن‌طور که از روند قیمت‌ها در بازار مشاهده می‌شود، قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ میلیون تومانی به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که این مدل خودرو در کارخانه ۳۰۹ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ در بازار ۳۲۲ میلیون تومان قیمت دارد و این خودرو کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است. این مدل خودرو در کارخانه ۲۳۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان قیمت دارد.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!