تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

کد مورس: ماجراجویی هیجان انگیز همستر

همستر کامبت یک بازی آنلاین مشهور است که کد تقلب و رمزهای مختلفی در آن وجود دارد که اغلب توسط کاربران به دست می‌آید. اما گردانندگان بازی همیشه در تلاش هستند تا از تقلب‌ها جلوگیری کنند و سعی می‌کنند تا حسابی برنامه‌ریزی کنند تا هیچکس نتواند به نحوی از تقلب بهره ببرد.

یکی از روش‌هایی که استفاده می‌شود، استفاده از ربات همستر کامبت است که مانع از انجام تقلب می‌شود. همچنین با تقسیم پاداش و سود به‌صورت متناسب و عادلانه، می‌توان جلوی تقلب را گرفت. گاهی اوقات قیمت همستر ممکن است در اثر تقلب‌ها کاهش یابد ولی گردانندگان بازی تمهیدات لازم را برای جلوگیری از این اتفاقات می‌گیرند.

با این حال، باید به دقت انتخاب شود که از کسب و کار معتبری خرید کنیم تا از این نوع تقلب‌ها جلوگیری شود و همچنین باید مراقب باشیم که پرداخت پاداش به کاربران کامل و عادلانه انجام شود تا همه اعتماد خود را حفظ کنند.

فرارو- همستر کامبت مثل بقیه بازی‌ها و سرگرمی‌ها کلی کد تقلب و رمز دارد که لابد تا الان آن‌ها را در قالب ربات، کارت بازی یا کد مورس همستر کامبت دیده‌اید. گردانندگان بازی از این چیز‌ها خبر دارند و وقتی به مرحله پرداخت پاداش در Profit Per hour رسیدیم ممکن است بخواهند زهر چشم بگیرن.

ربات همستر کامبت و چیزی مثل کد مورس، زمان تقسیم پاداش و سود به‌احتمال زیاد وبال گردن کاربران می‌شود تا کسی نتواند با تقلب به پیروزی برسد. پیش‌بینی کرده‌اند موقع بسته‌شدن بازی، شمارش سکه‌ها و زمان صرف‌شده در بازی را به نحوی انجام دهند تا اگر کسی اصطلاحاً «مولتی» زده یا متقلبانه رفتار کرده، مچش را بگیرند.

قیمت همستر در صورت تحقق وعده‌ها، هنگام پرداخت پاداش ممکن است ریزش کند؛ چون همه می‌خواهند فروشنده باشند و دارایی خود را به پول نقد تبدیل کنند. برای جلوگیری از این حادثه هولناک قطعاً تمهیداتی در نظر می‌گیرند تا همه صاحبان سکه همستر کوین فروشنده نباشند.

همستر کامبت می‌تواند پایانی تلخ داشته باشد اگر گردانندگان بازی تصمیم بگیرند پرداخت پاداش را به نحوی برنامه‌ریزی کنند که اکثر یوزر‌های جدید دستشان خالی بماند و پاداش به کاربران قدیمی شبکه برسد.

 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!