تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بازگشت فرصتی طلایی: تسهيلات اشتغال روستایی دوباره در راه است!

رئیس دبیرخانه حساب پیشرفت و عدالت:

رئیس دبیرخانه حساب پیشرفت و عدالت گفت: پرداخت تسهیلات از منابع اشتغال روستایی پس از یک سال توقف از سر گرفته می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز،  سید سجاد پادام،‌ با بیان این که منابع اشتغال روستایی بعد از یک سال توقف از ذیل وزارت کار به ذیل حساب پیشرفت و عدالت در وزارت اقتصاد قرار گرفت و منابع آن به زودی از 10 تا 14  روز آینده کارهای اجرایی پرداخت آن آغاز می‌شود.

وی گفت: در گام اول آئین نامه اشتغال روستایی نوشته شده و قراردادآن آماده است.

به گفته مسئول دبیرخانه حساب پیشرفت و عدالت،‌ سازو کار این منابع نیز با هدایت استانداران خواهد بود و سامانه‌ای به عنوان «تسهیلات جامع وزارت اقتصاد» می‌شود و متقاضیان باید طرح اشتغال روستایی خود را در آن بارگذاری کنند و این طرحها به استانداری ارجاع و از آنجا به دستگاه تخصصی ارجاع می‌شود و در صورت پذیرش برای گرفتن تسهیلات به بانک عامل شامل کشاورزی،‌توسعه تعاون و پست بانک معرفی می‌شود. 

پادام این را هم بیان کرد،‌ در گام اول 2 هزار میلیارد تومان از بودجه امسال اختصاص دادیم، بعلاوه  4 هزار میلیارد تومان هم منابع بانک عامل و جمعا 6 همت منابع برای اشتغال روستایی پرداخت می‌شود.

رئیس دبیرخانه تبصره 18 خبرداد، در گام اول 7 هزار میلیارد تومان منابع بودجه امسال برای اشتغال روستایی در نظر گرفتیم که با تلفیق منابع بانکهای عامل به 21 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و برای طرحهای اشتغالزای روستایی پرداخت می‌شود.

منبع :

فارس

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!