تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جدیدترین قیمت‌ها: دلار، سکه، طلا و یورو امروز اعلام شد!

در این متن اطلاعاتی در مورد قیمت طلا و ارز در بازار ارائه شده است. طبق گزارش، قیمت طلا 18 عیار در روز دوشنبه به میزان 30 هزار تومان برای هر گرم رسید. این قیمت در نهایت به سه میلیون و 302 هزار تومان رسید. در عین حال، قیمت سکه امامی نیز از کانال 41 میلیون پایین آمد و قیمت نیم‌سکه و ربع‌سکه هم پایین آمدند.

اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت دلار و یورو نیز در متن آمده است. قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا 45 هزار و 510 تومان است، ولی دلار همچنان در محدوده قیمتی گذشته حفظ شده است. اما قیمت یورو خدماتی رشد 15 تومانی داشته و تا 49 هزار و 195 تومان رسیده است.

در اخر، قیمت طلا 18 عیار و انواع انواع سکه در بازار آورده شده است. هر گرم طلا 18 عیار به سه میلیون و 332 هزار تومان رسیده و سکه امامی نیز از نیمه کانال 40 میلیون پایین آمده است. در متن اما توضیحات در مورد قیمت‌ها و تغییرات انواع سکه نیز آمده است.

فرارو نوشت: همزمان با عقب‌نشینی قیمت طلا ۱۸ عیار به سمت محدوده سه میلیون و ۳۰۰، سکه امامی از نیمه کانال ۴۰ میلیون پایین آمد.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۱ خرداد به‌ازای هر گرم ۳۰ هزار تومان ریخت و به سه میلیون و ۳۰۲ هزار تومان رسید. همزمان با کاهش قیمت طلا، سکه امامی از نیمه کانال ۴۱ میلیون عقب رفت و نیم‌سکه و ربع‌سکه به‌ترتیب ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان ارزان شدند. دلار و یورو خدماتی اما تقریبا با همان ارقام روز گذشته عرضه می‌شوند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۱ خرداد در مرکز مبادله ارز و طلا ۴۵ هزار و ۵۱۰ تومان است. نسبت به خریدوفروش‌های روز گذشته قیمت دلار خدماتی تفاوتی نداشته و همزمان قیمت یورو خدماتی رشد ۱۵ تومانی را تجربه می‌کند.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز مسافرتی است، امروز ۴۹ هزار و ۱۹۵ تومان به‌ثبت رسید و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا

انواع ارز خدماتی20 خرداد21 خرداددلار خدماتی45 هزار و 510 تومان

45 هزار و 510 تومان

یورو خدماتی

49 هزار و 180 تومان

49 هزار و 195 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۱ خرداد با شروع معاملات بازار گرمی ۳۰ هزار تومان ریخت.

هر گرم طلا ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۳۰۲ هزار تومان معامله شد و قیمت سکه امامی با افت ۱۲۸ هزار تومانی از نیمه کانال ۴۰ میلیون عقب رفت.

قیمت سکه نیم‌بهار آزادی ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و ۱۰۰ هزار تومان از قیمت ربع‌بهار آزادی و سکه گرمی آب رفت.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

20 خرداد21 خرداد

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 332 هزار تومان

سه میلیون و 302 هزار تومان

سکه امامی

40 میلیون و 536 هزار تومان

40 میلیون و 408 هزار تومان

نیم سکه

23 میلیون و 60 هزار تومان

22 میلیون و 860 هزار تومان

ربع سکه

14 میلیون و 940 هزار تومان

14 میلیون و 840 هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و 920 هزار تومان

شش میلیون و 820 هزار تومان

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!