تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آب مرکباتی معروف و جذاب مورد علاقه چینی‌ها

امروزه در شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک و اینستاگرام، عکس‌های بسیاری از یک نوشیدنی عجیب به نام کافه‌لاته با پیازچه پخش می‌شود. این نوشیدنی تازه و غیرمعمول، که ابتکار چینی‌هاست، باعث توجه بسیاری شده است.

برای تهیه کافه‌لاته با پیازچه، ابتدا پیازچه‌های سبز را خرد کرده و در ظرفی به همراه یخ، شیر و قهوه مخلوط کنید. سپس مواد را با هم ترکیب کنید و در انتها روی نوشیدنیتان مقدار زیادی پیازچه خردشده بپاشید.

اصطلاح “آشپزی تاریک” به خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های عجیب و غریبی اطلاق می‌شود که ذائقه مردم را به چالش می‌کشد. کافه‌لاته پیازی چینی نمونه‌ای از این خوراکی‌های تاریک است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و در کافه‌ها چینی مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرد.

این روز‌ها در صفحات شبکه‌های اجتماعی تیک‌تاک یا اینستاگرام ده‌ها عکس از کافه‌لاته‌هایی دیده می‌شود که روی آن‌ها با پیازچه پوشانده شده است. این نوشیدنی که ابتکار چینی‌هاست، عجیب و غیرمعمول‌ترین نوشیدنی است که تاکنون درست شده است.

به گزارش خبرآنلاین، برای درست کردن کافه‌لاته با پیازچه، ابتدا باید مقداری پیازچه سبز را در ظرفی خرد و له کنید، سپس به آن یخ، شیر و قهوه بیفزایید و تمام مواد را با هم ترکیب کنید. در پایان هم روی کافه‌لاته‌تان را با مقدار زیادی پیازچه خردشده بپوشانید.

هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند این نوشیدنی را چه‌کسی ابداع کرده است، اما به نظر می‌رسد این معجون عجیب طرفدار‌های بسیاری دارد و کافی‌شاپ‌های چینی این نوع نوشیدنی را آماده کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

«آشپزی تاریک»، اصطلاحی است که به خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های عجیب و غریب اطلاق می‌شود و ذائقه افراد را به چالش می‌کشد و این کافه‌لاته پیازی چینی، نمونه‌ای از خوراکی‌های تاریک چینی است.

 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!