تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تتلو: صدای اعتراض در دادگاه

درباره پرونده امیرحسین مقصودلو، سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اولیه برای او صادر شده است و اما او در موعد مقرر نسبت به این حکم اعتراض کرده است. به همین دلیل پرونده او در حال ارسال به دادگاه تجدیدنظر است. پس از این ارسال، دادگاه مربوطه باید تعیین نوبت، رسیدگی به پرونده و صدور رای انجام دهد. در انتها اطلاع‌رسانی متعلق به این پرونده انجام خواهد شد. براساس اظهارات سخنگوی قوه قضائیه، از آنجایی که حکم اولیه در مرحله بدوی صادر شده، اطلاع رسانی بیشتر درباره آن مقدور نیست ولی پس از صدور حکم نهایی در دادگاه تجدیدنظر، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت. این اطلاعات از سوی راضیه میرزاحیدری، تایپ شده و ارسال شده است.

اقتصاد آنلاین نوشت: سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو (تتلو) گفت: در خصوص این متهم حکم اولیه صادر شده و با توجه به اینکه در موعد مقرر نسبت به حکم اعتراض کرده، پرونده در حال ارسال به دادگاه تجدیدنظر است. 

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه امروز، سه‌شنبه (۲۲ خردادماه) در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو (تتلو) گفت: در خصوص این متهم حکم اولیه صادر شده و با توجه به اینکه در موعد مقرر نسبت به حکم اعتراض کرده، پرونده در حال ارسال به دادگاه تجدیدنظر است. پس از ارسال، تعیین نوبت، رسیدگی و صدور رای، اطلاع‌رسانی لازم خواهد شد و چون حکم در مرحله بدوی صادر شده، اطلاع رسانی بیشتر مقدور نیست. پس از اینکه حکم نهایی در دادگاه تجدیدنظر صادر و اعلام شد در وقت مقرر اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!