تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آیا قیمت فیدلیتی در بازار امروز مطلبی است که نمی‌توان غفلت کرد!

قیمت فیدلیتی‌های مختلف در بازار داخلی ایران در حال تغییر است. به تازگی، قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۳ با افت ۱۰ میلیونی به ۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین، فیدلیتی هفت نفره مدل ۱۴۰۲ نیز با افت ۱۰ میلیونی به ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت فیدلیتی پنج نفره مدل ۱۴۰۳ نیز با افزایش ۱۰ میلیونی به ۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین، فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت این محصول با کاهش ۵۰ میلیونی در یک هفته اخیر تغییر کرده است. در کل، قیمت انواع فیدلیتی در بازار آزاد تهران در حال تغییر است و باید دقت کرد که متغیرهای مختلف ممکن است بر روند قیمت‌گذاری این محصولات تأثیر بگذارد.

قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار با افت ۱۰ میلیونی ۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، فیدلیتی هفت نفره مدل ۱۴۰۲ نیز با افت ۱۰ میلیونی به ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت فیدلیتی پنج نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار با افزایش ۱۰ میلیونی ۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان شد. مدل ۱۴۰۲ فیدلیتی پرایم ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان شد.

فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خورد که کاهش ۵۰ میلیونی در یک هفته اخیر داشته است و قیمت فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شد.

همچنین قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره در کارخانه ۱ میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان بوده است. قیمت کارخانه فیدلیتی ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان بوده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع فیدلیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!