تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

7 روش آموزشی برای انجام کافه شاپ خانگی در فصل تابستان

میلک شیک یک دسر معروف و خوشمزه است که در منوی هر کافه‌ای وجود دارد. این دسر از طعم‌های مختلف و متنوعی برخوردار است و می‌توان آن را با میوه‌های مختلف یا ترکیب چندین میوه و بستنی در خانه تهیه کرد. تهیه میلک شیک خود در خانه می‌تواند یک تجربه لذت بخش باشد، و در ادامه می‌توانید طرز تهیه چند نوع میلک شیک خوشمزه را به عنوان دسر تابستانی آموزش ببینید.

میوه‌های مختلفی مانند موز، انبه، توت فرنگی، انار و آلبالو را می‌توانید با شیر، بستنی، شکر و دیگر مواد لذیذ تهیه کنید. این دسر‌ها مناسب فصل تابستان بوده و می‌توانند شما را خنک کنند و انرژی بخشید. همچنین، میلک شیک طالبی نیز یکی از دسرهای خوشمزه است که با استفاده از طالبی، بستنی، خامه، شیر و یخ تهیه می‌شود.

با تهیه میلک شیک در خانه و اضافه کردن مواد مورد نظر، می‌توانید به طعم دلخواه خود برسید و لذت ببرید. این میلک شیک‌ها می‌توانند به عنوان یک نوشیدنی خوشمزه و مناسب برای فصل تابستان شما را شاداب و سرحال نگه دارند.

میلک شیک در منوی هر کافه‌ای وجود دارد. این دسر پرطرفدار طعم‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید آن را در خانه با میوه‌های مختلف یا ترکیب چند میوه همراه با بستنی تهیه کنید. در ادامه با تک فانبلاگ همراه باشید تا طرز تهیه چند نوع میلک شیک خوشمزه را به عنوان دسر تابستانی به شما آموزش دهیم. 

۱- میلک شیک موز و انبه

یک دسر خوشمزه و لاکچری که برای پذیرایی از مهمان برای فصل تابستان مناسب است.

برای تهیه میلک شیک موز و انبه به مواد زیر نیاز داریم:

مواد لازم میلک شیک موز و انبهانبه رسیده۲ عددموز متوسط۱ عددبستنی وانیلی۱ پیمانهشیرنصف پیمانهشکر۲ قاشق غذاخورییخ خرد شدهچند تکه

 

برای تهیه این میلک شیک خوشمزه انبه و موز را به همراه دیگر مواد در مخلوط کن بریزید و میکس کنید. میلک شیک شما آماده است.

اگه دوست داشتید میلک شیک رقیق تر باشه، بهش شیر اضافه کنید.اگه دوست داشتید غلیظ تر باشه، بستنی اضافه کنید.

برای خوشمزه تر شدن و نکاتی در مورد میلک شیک به طرز تهیه میلک شیک موز و انبه مراجعه کنید.

۲- میلک شیک توت فرنگی

میلک شیک توت فرنگی یک دسر جذاب برای فصل تابستان است. وقتی به کافه می‌روید حداقل برای یک بار هم شده آن را سفارش می‌دهید.

 برای تهیه این دسر خوشمزه به مواد زیر نیاز داریم:

مواد لازم میلک شیک توت فرنگیتوت فرنگی۲۰۰ گرمشیر۱/۲ پیمانهشکر۲-۱ قاشق غذاخوریوانیل۱/۴ قاشق چایخوریبستنی وانیلی۱ پیمانهیخچند تکه خرد شده

 

توت فرنگی را با شیر در میکسر میکس کنید تا حالت پوره به خود بگیرد. سپس بقیه مواد را به آن اضافه کنید. اگر طعم شیرین نداشت می‌توانید کمی شکر به آن اضافه کنید.

در صورت دلخواه میتونید در آخر دو قاشق غذاخوری نوتلا به مواد اضافه و میکس کنید تا میلک شیک توت فرنگی و نوتلا داشته باشین.برای سرو میلک شیک مجلسی میتونید لیوان نوشیدنی رو با شکر تزیین کنید برای تزیین لیوان نوشیدنی میتونید لبه های لیوان رو داخل آب بزنید تا مرطوب بشه و بعد لبه های لیوان رو داخل شکر بزنید تا شکر به کناره های لیوان بچسبه و حالت بلوری و زیبایی به لیوان نوشیدنی بده  همچنین میتونید از شکر رنگی برای این کار استفاده کنید تا زیباتر باشه.

برای عکس مرحله به مرحله و نکاتی برای خوشمزه تر شدن در طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی اینجا کلیک کنید.

۳- میلک شیک شکلاتی

میلک شیک یک نوشیدنی خوشمزه برای تابستان هست. درست کردن این میلک شیک شکلاتی خیلی راحت هست.

برای تهیه میلک شیک شکلاتی به مواد زیر نیاز داریم:

شیرسرد یک تا یک ونیم پیمانهموز١ عددبستنی وانیلی یا شکلاتی۵ اسکوپپودر کاکائو١ قاشق غذاخوریبیسکوئیت اورئو یا شکلاتی٣ عددشکلات یا سس شکلاتی٢ قاشق غذاخوریسس شکلات برای تزیینبه مقدار لازمترایفل و شکلات رنگی برای تزیینبه مقدار لازمکف خامه یا خامه‌ی شیرین شده‌ی قنادی برای تزیینبه مقدار لازم

مراحل تهیه میلک شیک شکلاتی

مراحل تهیه میلک شیک شکلاتی به شرح زیر است:

موز را بهتر است در فریزر گذاشته تا یخ بزند. موز یخ زده و  پودر کاکائو را در مخلوط کن بریزید.سس شکلات یا شکلات خرد شده، بیسکوئیت شکلاتی، بستنی وانیلی، نسکافه یا شکلاتی را هم به سایر مواد اضافه کنید.شیر رو بریزید و مخلوط کن رو روشن کنید و حدود یک تا دو دقیقه بزنید تا مواد با یک دیگر به خوبی ترکیب شوند.

برای ادامه مطلب طرز تهیه میلک شیک شکلاتی اینجا کلیک کنید.

۴- میلک شیک انار

میلک شیک انار یکی از خوشمزه‌ترین و خوش‌رنگ ترین شیک‌های است که شما به راحتی با چند قلم مواد ساده و در دسترس می‌توانید آن را به بهترین شکل تهیه و نوش جان کنید.

مواد لازم جهت تهیه میلک‌ شیک‌ انار:انار دانه شده۱/۲ پیمانهشیر۱ پیمانهعسل۲ قاشق‌چای‌خوریبستنی۵۰ گرمپودر پسته، برگ نعنا تازه و تکه‌های یخ(برای تزیین، به مقدار دلخواه)برای تهیه این میلک‌ شیک ساده، انار و شیر را چند دقیقه در مخلوط‌ کن یا میکسر با هم مخلوط کنید.عسل و بستنی را اضافه و‌ چند دقیقه دیگر به هم زدن ادامه دهید.

در ادامه مطلب برای مشاهده طرز تهیه میلک شیک انار اینجا کلیک کنید.

۵- میلک شیک آلبالو

آلبالو یکی از میوه‌هایی است که طرفداران زیادی در فصول گرم سال پیدا می‌کند. این میوه که طعمی ترش و شیرین دارد، با ترکیب با انواع دسرها، بستنی‌ها و حتی غذاها، طعم خوبی ایجاد می‌کند و همین موضوع هم باعث می‌شود که افراد مختلفی از آن استفاده کنند. یکی از ترکیب‌های عالی که می‌توانید با استفاده از آلبالو ایجاد کنید، میلک شیک آلبالو است. این میلک شیک در زمان‌های گرم سال می‌تواند به عنوان یک نجات‌دهنده به کمک شما بیاید و زمانی که از گرما کلافه و خسته هستید، انرژی و روحیه دوباره‌ای برایتان ایجاد کند.

برای تهیه میلک شیک به مواد زیر نیاز دارید.

مواد مورد نیاز برای تهیه میلک شیک آلبالو: آلبالو۱ پیمانه بستنی وانیلی۲ عدد شیر سرد۱ پیمانهگلاب۱ قاشق غذاخوریدر ابتدای کار، آلبالوها را به خوب بشویید. این شستشو باید طوری باشد که هیچ آلودگی روی آن باقی نماند. سپس مدتی آلبالوها را در سبد قرار دهید تا آب آن‌ها به خوبی گرفته شود.در ادامه نیاز است تا هسته آلبالوها را خارج کنید. برای این کار می‌توانید از دستگاه‌های مخصوص استفاده کنید.همچنین می‌توانید از یک خلال دندان برای خارج کردن هسته‌ها کمک بگیرید و به آرامی هسته‌ها را خارج کنید. در زمان انجام این کار، دقیق کنید که بافت آلبالو پاره و به بدنه آن آسیبی وارد نشود.

برای ادامه طرز تهیه میلک شیک آلبالو به محتواب آن مراجعه کنید.

۶- میلک شیک وانیل (ساده)

مواد اصلی میلک شیک شامل شیر، بستنی وانیلی و شکر هستند. اما می‌توان با اضافه کردن مواد دیگر نیز طعم و مزه‌ای متفاوت برای آن ایجاد کرد. مثلاً می‌توان وانیل مایع یا عصاره وانیل، کره بادام‌زمینی، یا موز به آن اضافه کرد تا طعم و عطر بیشتری به میلک شیک داد.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک وانیل:

شیر سرد

۲ پیمانه

بستنی وانیلی

۳ یا ۴ اسکوپ

شکر

۲ قاشق غذاخوری

وانیل مایع

چند قطره (اختیاری)

طرز تهیه میلک شیک وانیل

در مخلوط‌کن یا گریندر، شیر سرد، بستنی وانیلی، و شکر را با هم مخلوط کنید.اگر می‌خواهید طعم وانیل بیشتر شود، وانیل مایع را هم به مخلوط اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.طعم‌دهی را بچشید و اگر نیاز به اصلاح طعم داشت، مقدار شکر یا وانیل را تنظیم کنید.میلک شیک را درون لیوان بریزید و با موز یا پسته یا میوه هایی دیگر تزئین کنید.در پایان، بنوشید و لذت ببرید!

نکته: می‌توانید یخ‌هایی به مواد اضافه کنید تا میلک شیک سردتر شود و با مزه‌ای منحصر به فرد ترکیب شود.

میلک شیک وانیلی به عنوان یک نوشیدنی خوشمزه و شیرین، به خصوص در فصل‌های گرم و روزهایی که می‌خواهید یک لذت خنک‌ داشته باشید، بسیار محبوب است. این نوشیدنی را می‌توانید در منزل تهیه کرده و لذت ببرید.

۷- میلک شیک طالبی

میلک شیک طالبی یکی از خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های کافی شاپی است که در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد و با مواد اولیه در دسترسی نظیر طالبی، بستنی، خامه، شیر، یخ و… تهیه می‌شود. برای درست کردن این نوشیدنی از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که در ادامه ساده‌ترین و خوشمزه‌ترین روش را به شما آموزش خواهیم داد. 

مراحل تهیه میلک شیک طالبی

مراحل تهیه میلک شیک طالبی به شرح زیر است:

برای شروع باید طالبی را بشویید و آن را نصف کنید. تخمه‌های طالبی را جدا کنید و پوست آن را بگیرید. سپس آن را خرد کنید.در این مرحله باید طالبی خرد شده را در مخلوط کن بریزید و بعد بستنی، شیر، یخ، خامه و شکر را اضافه کنید. دستگاه را روشن کنید تا مواد به خوبی با هم ترکیب شوند.

برای ادامه رسپی این میلک شیک خوشمزه و طرز تهیه بدون شیر آن روی لینک طرز تهیه میلک شیک طالبی کلیک کنید.

امیدوارم از طرز تهیه این میلک شیک‌های خوشمزه خوشتان آمده باشد. برای طرز تهیه انواع دسرها و نوشیدنی‌های دیگر به تک فانبلاگ سری بزنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!