تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

غوغای آخرین دستاوردهای کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز: از اولین کشنده تولیدی تا محصولات نوین

شرکت کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز با یک سبد کامل از محصولات خود حضور یافت. این شرکت توانست با ارائه خودروهای سواری، کار و تجاری مختلف، توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کند. از جمله محصولات جدید این شرکت در نمایشگاه، کشنده اولین خودرو کار و تجاری کرمانی با نام KMC XT۱۸۵۶ بود. علاوه بر این، پیکاپ T۸، KMC T۹ به همراه نسخه‌ی فول آپشن آن، کراس اوور KMC A۵ و سدان‌های مختلفی از جمله KMC Eagle، KMC J۷ و خودروهای کراس اوور و بک X۳ پرو و پلاگین هیبرید KMC JS۶ نیز در غرفه شرکت نمایشگذاری شدند. تمامی این محصولات به منظور بررسی نزدیک توسط بازدیدکنندگان قرار گرفتند و با استقبال خوبی مواجه شدند. در کل، حضور شرکت کرمان موتور در این نمایشگاه از جمله جذابیت‌های اصلی آن بوده و مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

کرمان موتور با سبد کاملی از محصولات خود در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز شرکت داشت. این شرکت بسیاری از محصولات خود را اعم از خودرو‌های سواری و کار و تجاری خود را به این نمایشگاه آورده و توانسته علاقه‌مندان بسیاری به خود جذب کند

به گزارش عصر ایران، شرکت کرمان موتور در نمایشگاه شیراز از نخستین کشنده خود به نام KMC XT۱۸۵۶ رونمایی کرد که این محصول اولین خودرو کار و تجاری کرمانی‌ها به حساب می‌آید.

در غرفه کرمان موتور همچنین پیکاپ T۸ و نسخه جدید فول آپشن آن یعنی KMC T۹ و همین‌طور کراس اوور جدید KMC A۵، سدان‌های کی‌ام‌سی ایگل، کی‌ام‌سی J۷ و کراس اوور‌های کی‌ام‌سی X۵ و بک X۳ پرو و پلاگین هیبرید KMC JS۶ به منظور بررسی نزدیک در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند.

تصاویر محصولات کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!