تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

قیمت فوق‌العاده آیفون 13 امروز – شانس طلا در روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد

قیمت آیفون‌های مختلف از جمله آیفون ۱۳، آیفون ۱۱ و آیفون SE مدل ۲۰۲۲ در بازار ایران افزایش یافته است. به عنوان مثال، قیمت آیفون ۱۳ معمولی با پارت‌نامبر CH و نسخه ۲۵۶ گیگ از محدوده ۴۱ تا ۴۲ میلیون تومان به بیش از ۵۷ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین، قیمت آیفون ۱۱ نسخه ۶۴ گیگ به ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. در عین حال، برخی از فروشگاه‌های اینترنتی قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت را تا ۱۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند. افزایش قیمت این گوشی‌های هوشمند اپل نشان‌دهنده نوسانات بازار و وضعیت اقتصادی کشور است. در جدول ارائه شده، قیمت‌های مختلف آیفون‌ها در بازار امروز قابل مشاهده است.

فرارو– قیمت آیفون ۱۳ معمولی که ابتدای هفته در محدوده ۴۱ تا ۴۲ میلیون قرار داشت، امروز سه‌شنبه ۲۹ خرداد در فروشگاه‌های اینترنتی از مرز ۴۷ میلیون فراتر رفته است. قیمت آیفون ۱۳ معمولی با پارت‌نامبر CH و نسخه ۲۵۶ گیگ به بیش از ۵۷ میلیون تومان ارتقا پیدا کرده که این یکی را می‌توانستیم چند روز قبل حول‌وحوش ۵۵ میلیون بخریم.

به گزارش فرارو؛ قیمت آیفون ۱۱ نسخه ۶۴ گیگ به‌عنوان ارزان‌ترین گوشی اپل در ایران به ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید و آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت را در یکسری از فروشگاه‌های اینترنتی تا ۱۵۰ میلیون قیمت گذاشتند.

آیفون ۱۳ پرو CH با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی تا حوالی ۱۲۵ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود و آیفون SE مدل ۲۰۲۲ را تقریبا معادل آیفون ۱۱ می‌فروشند. قیمت انواع آیفون در بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت آیفون امروز
مدل
قیمت
آیفون ۱۳ نسخه CH (۱۲۸ گیگابایت)
۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ نسخه CH (۲۵۶ گیگابایت)
۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ پرو CH (۲۵۶ گیگابایت)
۱۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۱ (۶۴ گیگابایت)
۲۹ میلیون و ۲۰۰ تومان
آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه CH (نسخه ۵۱۲ گیگابایت)
۱۴۴ میلیون تومان
آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه CH (نسخه یک ترابایت)
۱۴۹ میلیون تومان
آیفون SE مدل ۲۰۲۲ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت)
۲۹ میلیون تومان

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!