تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

شوک قیمتی! مبالغ جدید امروز در بازار – ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

خودرو هایما، یکی از محصولات محبوب خودروسازی در ایران است که قیمت های آن در دو هفته اخیر تغییراتی را تجربه کرده است. به عنوان مثال، هایما اس هشت مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۳۰ میلیون تومانی به قیمت ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز با تخفیف ۳۰ میلیون تومانی قیمت خود را به ۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تغییر داده است.

هایما اس ۷ مدل ۱۴۰۳ نیز با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به قیمت ۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. در کنار این مدل‌ها، همچنین هایما اس ۵ و هایما اس ۷ X ۱.۶ لیتر توربو نیز با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند. این افزایش و کاهش در قیمت‌ها ممکن است به دلیل عوامل اقتصادی بازار و تغییرات در نرخ ارز باشد.

قیمت هایما اس هشت مدل ۱۴۰۳، ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان شد که در دو هفته اخیر کاهش ۳۰ میلیونی داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز ۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان شد که این مدل نیز ۳۰ میلیون تومان ارزان شده است.

هایما اس ۷ مدل ۱۴۰۳ نیز در بازار بازار ۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورد که افزایش ۱۵ میلیونی در دو هفته اخیر دارد.

قیمت هایما ۷ X ۱.۶ لیتر توربو مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با افت ۶۰ میلیونی میلیونی ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شد.

هایما اس ۵ نیز ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شد. قیمت ماشین هایما S ۷ هم امروز در کارخانه ۱ میلیارد و ۷ میلیون تومان بود.

همچنین قیمت هایما اس هشت در کارخانه ۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع هایما در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!