تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

فرصت طلایی برای بازنشستگان: ثبت نام وام 30 میلیونی از تامین اجتماعی • مجله تصویر زندگی

بازنشستگان تامین اجتماعی، افرادی هستند که پس از سال‌ها کار و خدمت به جامعه، در سن بازنشستگی قرار گرفته‌اند و حالا به لحاظ قانونی از مزایای بازنشستگی برخوردار هستند. این افراد تاکنون به جامعه خدمت کرده اند و حق دارند تا زمان بازنشستگی خود را با آرامش ورزش بدهند.

در این مواقع، چندین نیاز مالی نیز برای آن‌ها پیش می‌آید که از جمله آن‌ها می‌توان به نیاز به وام‌هایی جهت رفع نیازهای شخصی یا خانوادگی اشاره کرد. برای رفع این نیازها، ارائه وام‌هایی برای بازنشستگان تامین اجتماعی می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

مجله تک فاناین امکان را برای بازنشستگان ارائه کرده است تا بتوانند با درخواست وام تا 30 میلیون تومان، به راحتی به مطالبه خود دست پیدا کنند و زندگی با کیفیتی را پشت سر بگذارند.

 ثبت‌ نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی

بازنشستگان کارگری از امروز می‌توانند برای وام ضروری ثبت نام کنند. به گزارش خبرنگار تصویر زندگی، بازنشستگان تهرانی از امروز می‌توانند برای دریافت وام سی میلیون تومانی ثبت نام کنند؛ ثبت نام وام از طریق سامانه و غیرحضوری انجام می‌شود.

کانون بازنشستگان تهران اعلام کرده «پیش ثبت نام در سایت به معنی دریافت قطعی وام نیست و دریافت وام افراد منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی است و وظیفه کانون بازنشستگان صرفا پیش ثبت نام است». ظاهراً اولویت با بازنشستگانی‌ست که تاکنون وام ضروری دریافت نکرده‌اند.

با توجه به فراهم شدن فرایند پرداخت وام سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه متقاضیان دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان تهران از مورخه ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ با مراجعه به سایت کانون www.kabta.ir و ورود به سامانه ثبت نام وام با رعایت شرایط مندرج پیش ثبت نام خود را انجام دهند

توجه : بازنشسته گرامی ، پیش ثبت نام شما در سایت به معنی دریافت قطعی وام نمیباشد و دریافت وام تمامی افراد منوط به تخصیص کامل تمام منابع مورد نظر وام توسط سازمان تامین اجتماعی میباشد و مسئولیتی متوجه کانون تهران نمیباشد

توجه : این سامانه متعلق به کانون شهر تهران میباشد و آن دسته از بازنشستگان سایر شعب شهرستان های تهران و استان‌های دیگر میبایست از کانون مربوطه اقدام نمایند و در صورت ثبت نام این دسته از عزیزان ، وام ایشان پرداخت نخواهد شد. ضمنا به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد.


متن زیر مربوط به سنوات گذشته می باشد


به گزارش تک فانبه نقل  از ایلنا، بازنشستگان کارگری از باز نشدن سامانه ثبت نام وام بیست میلیون تومانی تامین اجتماعی انتقاد کردند. براساس اطلاعیه‌های صادر شده قرار بود این سامانه برای ثبت نام بازنشستگان از بیستم ماه باز شود.
حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه می‌گوید: متاسفانه تا این لحظه سامانه ثبت نام وام باز نشده است؛ به نظر می‌رسد به دلیل اینکه دیگر به پایان ماه نزدیک شده‌ایم، باز شدن این سامانه در ماه جاری منتفی باشد.

به گفته وی، به احتمال زیاد ثبت نام وام بازنشستگان به ماه آینده موکول می‌شود اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

ایزدان با بیان اینکه بازنشستگان بسیاری در انتظار دریافت وام بودند؛ گفت: بازنشستگان با مراجعه به کانون نسبت به این مسئله انتقاد می‌کنند؛ این در حالیست که باز شدن سامانه برای ماه جاری برعهده‌ی سازمان تامین اجتماعی بوده و سازمان هنوز به این مهم اقدام نکرده است.

این فعال صنفی بازنشستگان گفت: مستمری‌بگیران سازمان برای دریافت یک وام ناچیز بیست میلیون تومانی نباید تا این اندازه انتظار تحمل کنند

برچسب ها

, , , , , , ,

مطالب مشابه را ببینید!