تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

شهامت و قدرت: سفر زنانه با لعیا زنگنه به سرزمین گرگ‌ها

فیلم “زنانی که با گرگها دویده‌اند” با بازی لعیا زنگنه به روی پرده سینماها رفته و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. یکی از نکاتی که توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است، چهره جوان و پرانرژی لعیا زنگنه در سن 58 سالگی است. این بازیکن سینمای ایران با بازی در سریال “در پناه تو” در سال 74 به اوج شهرت رسیده است.

در تصاویر مقایسه‌ایی که به نمایش گذاشته شده، چهره لعیا زنگنه در سن 29 سالگی و در ابتدای حرکت حرفه‌ای‌اش را می‌بینیم. اما تصویر دیگر مربوط به بازی او در فیلم جدیدی است که به تازگی اکران شده و نشان‌دهنده پیشرفت و تغییراتی است که در ظاهر و ذهنیت بازیگر این ستاره سینما رخ می‌دهد.

لعیا زنگنه با استعداد و تجربه‌ای که دارد، امیدواریم همواره موفق و پرفروغ باشد و همچنین توانایی وی در جاودانه کردن شخصیت‌های مختلف در هر سنی، او را به یک بازیگری نامی‌در برابر سایر همتاهای خود تبدیل کند.

برترین ها نوشت: فیلم “زنانی که با گرگها دویده‌اند” این روزها با بازی لعیا زنگنه به روی پرده سینماها رفته است. آنچه بیشتر از محتوای این فیلم، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، چهره لعیا زنگنه بازیکن ۵۸ ساله سینمای ایران است که طبق نظر برخی کاربران اصلا به این سِن نمی‌خورد. لعیا زنگنه با بازی در نقش مریم در سریال «در پناه تو» در سال ۷۴ به اوج شهرت رسید.

تصویر سمت راست چهره لعیا زنگنه در سن 29 سالگی و تصویر سمت چپ مربوط به فیلم جدیدش است که به تازگی اکران شده

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!