تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

فروپاشی باقر ریزو از لاماری در تقاضای بازار خودرو

قیمت‌های جدید برخی از مدل‌های خودروی لاماری در بازار خودرو ایران اعلام شد. قیمت مدل ۱۴۰۳ لاماری با کاهش ۹۰ میلیون تومان به ۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین، قیمت لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان به قیمت ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان در بازار اعلام شده است. قیمت ایما HEV ۱.۵ لیتر توربو مدل ۲۰۲۳ نیز با کاهش ۶۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان رسیده است. این قیمت‌ها برای خودروهای صفرکیلومتر و در استانداردهای کارخانه‌ای ذکر شده است. در جدول مشخصات، می‌توانید قیمت‌های دقیق‌تر انواع مدل‌های لاماری در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید. این نوسانات قیمت در بازار خودرو نشان دهنده تحولات و روند رقابتی بین شرکت‌های خودروساز است.

قیمت جدید لاماری در بازار خودرو اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت مدل ۱۴۰۳ لاماری با افت با افت ۹۰ میلیونی ۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان شد.

قیمت لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان شد. قیمت لاماری ایما HEV ۱.۵ لیتر توربو مدل ۲۰۲۳ با افت ۶۰ میلیونی در یک هفته اخیر ۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان شد.

قیمت کارخانه‌ای لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ صفر ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان است. همچنین قیمت ایما HEV ۱.۵ لیتر توربو در نمایندگی ۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع لاماری در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!