تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

راز آشپزی: ترشی بادمجان در یک روز! تنها با چند مرحله ساده

این مطلب آموزشی برای تهیه ترشی با بادمجان در یک روز مناسب است برای افرادی که به دلیل علاقه یا عدم وقت کافی، نمی‌توانند صبر کنند تا ترشی تهیه شود. در این مطلب نحوه تهیه این ترشی فوری آموزش داده شده است. مواد لازم برای تهیه این ترشی شامل بادمجان، کلم بنفش، سیر، هویج، نمک، سرکه و نعنا خشک است که در مراحل مختلف تهیه ترشی اضافه می‌شوند. دستور پخت این ترشی شامل پخت بادمجان با سرکه، مخلوط کردن تمامی مواد در ظرف شیشه‌ای و اضافه کردن سرکه به آن می‌شود. سپس ترشی را در یخچال قرار می‌دهیم تا خنک شود و طعم خوبی به خود بگیرد. در نهایت، ترشی آماده خوردن شده و با تمامی این مراحل، می‌توان یک ترشی خوشمزه و فوری با بادمجان تهیه کرد.

نمناک نوشت: اگر می‌خواهید یک رسپی آسان و فوری برای تهیه ترشی با بادمجان داشته باشید، این مطلب به درد شما می‌خورد.

طرز تهیه ترشی یک روزه با بادمجان

اگر علاقه مند به ترشی بادمجان هستید ولی نمیتوانید چند روز برای آماده شدنش صبر کنید، در این بخش از آموزش ترشی همراه ما باشید که قرار است باهم یک ترشی فوری خوشمزه با کلم و بادمجان را تهیه کنیم.

مواد لازم ترشی بادمجان یک روزه

مواد لازممقداربادمجان1 کیلوگرمکلم بنفش3 لیوانسیر5 الی 8 حبههویج10 عددنمک3 قاشق غذاخوریسرکهبه میزان لازمنعنا خشک3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه ترشی فوری خوشمزه

ابتدا بادمجان ها را با سرکه حدود 15 الی 20 دقیقه می پزیم.سپس آنها را داخل ظرف مناسب ریخته و به آن نعنا خشک، کلم قرمز ریز شده، هویج رنده شده و نمک و فلفل تند را به همراه چند حبه سیر خرد شده اضافه می کنیم.تمام مواد را بخوبی باهم مخلوط کرده و بعد داخل ظرف شیشه ای مناسب ترشی میریزیم.دراین مرحله سرکه را به مواد ترشی بادمجان اضافه می کنیم؛ سرکه را تا جایی می ریزیم که روی مواد رو کامل بپوشاند.حالا درب شیشه را بسته و داخل یخچال قرار میدهیم تا خنک شود.این ترشی در عرض 1 روز آماده خوردن می شود.

نوش جان.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!