تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جشنواره تخفیفات تارا: تاسیس گلچینی در بازار امروز ۳ تیر ۱۴۰۳

تصویری از تغییرات قیمت خودرو تارا اتوماتیک V ۴ LX مدل ۱۴۰۳ در بازار را مشاهده می‌کنیم. براساس گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت این خودرو با کاهش ۵ میلیون تومان، از یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان به یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان کاهش یافته است. همچنین خودرو تارا اتوماتیک ارتقا یافته با کاهش قیمت ۱۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۱۵ تومان قیمت خورده است.

در ادامه، خودروهای دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ و ۱۴۰۲ نیز به ترتیب با کاهش ۵ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان در قیمت معرفی شده‌اند. به عنوان مثال، تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۵ میلیون تومان، قیمت خود را از ۷۶۰ میلیون تومان به ۷۵۵ میلیون تومان کاهش داده است.

از طرفی، قیمت‌های کارخانه برای خودروهای تارا اتوماتیک و دنده‌ای به ترتیب ۴۹۰ میلیون تومان و ۳۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین ایران خودرو دو مدل جدید تارا را معرفی کرده و قیمت‌های آن‌ها نیز اعلام شده است.

از جدول موجود می‌توان دقیق‌تر با قیمت‌های مختلف خودروهای تارا در بازار آزاد تهران آشنا شد.

قیمت تارا اتوماتیک V ۴ LX مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۵ میلیونی یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تارا اتوماتیک ارتقا یافته با کاهش قیمت ۱۰ میلیون تومانی ۱ میلیارد و ۱۵ تومان قیمت خورد.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با کاهش ۱۰ میلیونی ۹۱۵ میلیون تومان شد. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۸۸۵ میلیون تومان شد.

تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار با افت ۵ میلیونی ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورد. تارا دنده‌ای V ۱ پلاس ۶ سرعته نیز ۸۰۵ میلیون تومان شد.

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای v ۱پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تارا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!