تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

خودروی سبک نیسان با شاسی بلند در حال حرکت به سوی بازار ایران

نیسان به عنوان یک برند با تجربه و با کیفیت در حال آماده‌سازی برای بازگشت به بازار خودروی ایران است. یکی از مدل‌هایی که در حال حاضر در حال آماده‌سازی برای ورود به بازار ایران است، نیسان کیکس است. این مدل، به عنوان یک کراس‌آور اقتصادی و با کارایی بالا شناخته می‌شود و به همراه ویژگی‌هایی چون ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم صوتی BOSE ارائه می‌شود.

نیسان کیکس با یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر، توانایی تولید ۱۲۲ اسب بخار و ۱۴۳ نیوتون متر گشتاور را دارد. این خودرو از گیربکس ۶ سرعته CVT استفاده می‌کند و دارای امکانات ایمنی مانند کنترل پایداری و سیستم‌های کمکی ترمز نیز می‌باشد. با طراحی ساده، امکانات مناسب و کارایی بالا، نیسان کیکس جزو گزینه‌های مطرح برای خریدارانی است که به دنبال یک خودرو اقتصادی و کارا هستند.

برند باکیفیت و خوش‌سابقه نیسان قرار است به‌زودی با مدل‌های مختلفی به بازار خودروی ایران برگردد. یکی از خودروهایی که اخیراً مشغول گذراندن امور فنی و قانونی برای ورود به بازار است، نیسان کیکس است.

به گزارش خبرآنلاین، محصولات نیسان از جمله کیکس قرار است توسط نامی خودرو به ایران بیایند. نیسان کیکس در واقع مدل اقتصادی و پایین‌تر نیسان جوک و همچنین اقتصادی‌ترین کراس‌آور این شرکت به حساب می‌آید. طراحی کیکس در مجموع ساده و شیک است و سعی دارد کمتر خود را اقتصادی نشان بدهد.

طراحی داخلی کیکس مانند ظاهر بیرونی، ساده و نسبتاً اقتصادی است. امکانات شاخص در این خودرو عبارت‌اند از ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، فرمان برقی، سانروف، نمایشگر لمسی ۸ اینچی به همراه اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی BOSE، کروز کنترل، ۶ کیسه هوا، کنترل پایداری و سیستم‌های کمکی ترمز و….

نیسان کیکس به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۶ سرعته CVT وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!