تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

شرایط تعیین شدن واردات لپ‌تاپ با جزئیات جدید

معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزیر صمت، در یک نامه به رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که واردات لپ‌تاپ فقط با استفاده از ارز حاصل از صادرات می‌تواند انجام شود. این تصمیم به منظور مدیریت منابع ارزی کشور اتخاذ شده است و هدف از آن، تنظیم و کنترل بهتر واردات لپ‌تاپ به کشور است. در نامه مذکور، تاکید شده است که برای ثبت سفارش واردات لپ‌تاپ، ارز صرفاً باید از صادرات زیرین استفاده شود و هیچگونه معامله‌ای با استفاده از سایر منابع ارزی مجاز نمی‌باشد. این تصمیم به تصدیق بخش‌های مختلف دولت، به شکل قطعی اعلام شده و تمامی اشخاص و شرکت‌ها موظف به رعایت این دستور العمل هستند تا باعث مدیریت صحیح منابع ارزی کشور شود.

معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزیر صمت در نامه‌ای به رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که واردات لپ‌تاپ فقط با ارز حاصل از صادرات صورت گیرد.

به گزارش تسنیم، محمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزیر صمت در نامه‌ای به رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که واردات لپ‌تاپ فقط با ارز حاصل از صادرات صورت گیرد.

در این نامه آمده است: با عنایت به مدیریت منابع ارزی کشور، خواهشمند است دستور فرمائید با قید فوریت فقط ارز حاصل از صادرات به تعرفه شماره ۸۴۷۱۳۰۲۰ (ماشین خودکار داده‌پردازی شخصی (PC کیفی Book Note) جهت ثبت سفارش تعلق گیرد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!