تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رؤیت حداکثر هزینه بلیت پروازهای داخلی از سوی مقامات منتشر شد

در این متن، مقصود سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده که قیمت بلیت‌های پروازهای داخلی در مسیرهای مختلف تعیین شده و در سایت هر شرکت هواپیمایی قرار داده شده است. او به این موضوع اشاره کرده که قیمت بلیت‌ها بین یک میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است و باید از سایت شرکت‌های هواپیمایی برای اطلاع از این قیمت‌ها استفاده شود.

سامانی توصیه کرده است که مسافران بلیت‌های خود را از سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی خریداری کنند تا از قیمت‌های دقیق و رسمی آگاه شوند. همچنین در صورتی که بلیت با قیمت بالاتر از قیمت مندرج در سایت خریداری شده است، مسافران می‌توانند تصویر بلیت را به ایمیل info@aira.ir ارسال کنند.

از این روش‌ها مسافران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که از بهترین قیمت‌ها برای پروازهای خود استفاده می‌کنند.

مقصود سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی در مسیرهای مختلف تعیین و در سایت هر شرکت هواپیمایی بارگذاری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: به طور میانگین قیمت بلیت پروازها بین یک میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده و تمامی قیمت‌ها در سایت شرکت‌های هواپیمایی قرار گرفته که بعد از قطعی شدن در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: توصیه می‌شود که مسافران حتما بلیت پروازها را از سایت شرکت‌های هواپیمایی خریداری کنند و با مراجعه به سایت شرکت هواپیمائی مورد نظر از قیمت بلیت در مسیرهای پروازی آن مطلع شوند.

سامانی گفت: در صورتی که مسافری بلیت را با قیمت بالاتر از قیمت مندرج در سایت شرکت خریداری کند تصویر بلیت را به ایمیل info@aira.ir ارسال کنند.

 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!