تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آپارتمان های خاک سفید تهران: قیمت هایی که شما را شگفت زده می کند

این متن به توضیح قیمت و شرایط اجاره و رهن آپارتمان‌های مختلف در منطقه خاک سفید تهران می‌پردازد. آپارتمان‌های مختلف با اتاق خواب و متراژ‌ها مختلف از سال‌های گوناگون قابل اجاره و رهن هستند. به عنوان مثال، یک خانه ۵۰ متری با یک اتاق خواب در حالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته، با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومان و هزینه ماهیانه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است. همچنین اطلاعات دقیق‌تری در متن آمده است که به ارائه‌ی اطلاعاتی درباره واحدهای ۷۰، ۸۰ و ۷۵ متری با سن بنای مختلف می‌پردازد. این اطلاعات می‌توانند برای افرادی که به دنبال اجاره یا رهن آپارتمان‌های در منطقه خاک سفید تهران هستند، مفید باشند.

یک خانه ۵۰ متری با یک اتاق خواب در حالی که ۶ سال از ساخت آن می‌گذرد با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، برای اجاره واحد دیگری با متراژ ۷۰ متر و ساخت سال ۱۳۹۵ به ودیعه ۶۰۰ میلیون تومانی نیاز دارید. کرایه ماهیانه این واحد ۱۰۰ هزار تومان است.

آپارتمانی ۶ ساله با متراژ ۸۰ متر ساخت سال ۱۳۹۷، با پول پیش ۶۵۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. برای کرایه این خانه باید ماهیانه هفت میلیون تومان بپردازید.

برای رهن کامل یک واحد ۷۵ متری با سن بنای ۱۸ سال به ودیعه‌ای حدود ۵۵۰ میلیون تومان نیاز دارید.

یک واحد نوساز ۳۵ متری در محله خاک سفید با ۲۳۰ میلیون تومان ودیعه رهن کامل داده می‌شود.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله خاک سفید تهران را مشاهده کنید:

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!