تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

موجودات تاثیرگذار به خانه سفید سفر می‌کنند!

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، قرار است اولین کنفرانس تولیدکنندگان محتوا را برگزار کند که با حضور برخی از فعالین و چهره‌های برجسته این حوزه برگزار خواهد شد. این کنفرانس در ماه مرداد در کاخ سفید برگزار خواهد شد و شخصیت‌های برجسته شبکه‌های اجتماعی و حرفه‌ای‌های محتوا دعوت شده‌اند تا در مورد موضوعاتی از قبیل حریم خصوصی، پرداخت منصفانه، هوش مصنوعی و سلامت روان گفتگو کنند.

مدیر دفتر استراتژی دیجیتال کاخ سفید اظهار داشته که این کنفرانس نشان از تعهد دولت به خالقان محتوا دارد و دیگر اولویت‌ها را در زمینه همکاری با خالقان دیجیتال قرار داده‌اند. این کنفرانس، که سه ماه قبل از روز انتخابات برگزار می‌شود، شامل بحث‌های اصلی و جلسات کوچک‌تر خواهد بود.

دولت بایدن در سال 2021 با همکاری اینفلوئنسرها تلاش کرد تا مردم را به واکسیناسیون تشویق کند و از آن‌ها حمایت کند. این نشان می‌دهد که تلاش‌های تبلیغاتی نامزدان انتخابات از طریق شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به مردم ایفا می‌کند.

خبرآنلاین نوشت: جو بایدن قصد دارد با برگزاری اولین کنفرانس تولیدکنندگان محتوا، میزبان برخی از فعالین و چهره‌های برجسته‌ی این حوزه باشد.

در ماه مرداد، کاخ سفید میزبان اولین کنفرانس اقتصاد خالقان محتوا خواهد بود که در آن گروهی از شخصیت‌های برجسته شبکه‌های اجتماعی و حرفه‌ای‌های این صنعت دعوت می‌شوند تا با مقامات عالی‌رتبه‌ی کاخ سفید در مورد موضوعاتی مانند حریم خصوصی داده‌ها، پرداخت‌های منصفانه، هوش مصنوعی و سلامت روان گفت‌وگو کنند.

کریستین تام، مدیر دفتر استراتژی دیجیتال کاخ سفید، با اعلام این خبر افزود: «اولین کنفرانس اقتصاد خالقان محتوا در کاخ سفید، نشان از تعهد دولت به خالقان محتوا دارد. ما یکی از اولویت‌های خود را کار با خالقان دیجیتال تعیین کردیم و مشتاقیم با این افراد درباره‌ی چگونگی تأثیر این حوزه بر زندگی افراد و چگونگی کمک به آن‌ها با تصمیم‌گیری‌های سیاسی، تعامل کنیم.»

دفتر استراتژی دیجیتال کاخ سفید یک نهاد جدا از کارزار انتخاباتی بایدن محسوب می‌شود که اکنون در معرض خطر قرار دارد و با در نظر گرفتن قدرت اجتماعی تولیدکنندگان محتوای آنلاین، حتی کسانی را برای مدیریت میم‌ها استخدام کرده است. این کنفرانس حدود سه ماه قبل از روز انتخابات برگزار خواهد شد و شامل بحث‌های اصلی و جلسات کوچک‌تر خواهد بود.

در سال ۲۰۲۱، زمانی که واکسن‌های کرونا عرضه شدند، دولت بایدن با اینفلوئنسرها همکاری کرد تا مردم را به واکسیناسیون تشویق کند.

طبق تحقیقات نیمی از بزرگسالان حداقل گاهی اخبار خود را از شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند و تلاش‌های تبلیغاتی نامزدان انتخابات در این زمینه منطقی به نظر می‌رسد. جو بایدن با وجود تلاش برای مسدود کردن تیک‌تاک در آمریکا، کارزار انتخاباتی خود را در این پلتفرم راه‌اندازی کرده است.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!