تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ورود تازه‌ای از خودروهای برقی فورد به بازار

شرکت فورد موتور تصمیم گرفته تا تمرکز خود را بر روی تولید کامیون‌های الکتریکی و شاسی‌بلند‌های بزرگ‌تر، همراه با خودرو‌های برقی مقرون‌به‌صرفه و کوچک‌تر، به عنوان قسمتی از استراتژی آینده خود متمرکز کند. این شرکت امیدوار است که خودروی برقی با قیمت ۳۰ هزار دلار را به بازار عرضه کند که توانایی سوددهی در مدت دو سال و نیم را داشته باشد. با این حال، جزئیات بیشتری در مورد این خودرو منتشر نشده است. مدیرعامل فورد، جیم فارلی، در ماه آوریل به پیش‌بینی‌هایی اشاره کرد که مبنی بر سودآوری بین ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار دلار برای خودروهای برقی است. این تغییر در سیاست تولید فورد نشان از تمایل این شرکت به پیشبرد فناوری‌های پایدار و سبز، و همچنین تلاش برای ارتقای عملکرد و اقتصادی بودن خودروهای الکتریکی دارد.

شرکت فورد موتور تمرکز خود را برای تولید کامیون‌های الکتریکی و شاسی‌بلند‌های بزرگ‌تر، همراه با خودرو‌های برقی مقرون‌به‌صرفه و کوچک‌تر تیم اسکانک ورکس در کالیفرنیا تغییر داده است.

به گزارش ایسنا، فورد موتور انتظار دارد یک خودروی برقی ۳۰ هزار دلاری را روانه بازار کند که می‌تواند در حدود دو سال و نیم سودآور باشد، اما جزئیات بیش‌تری درباره این خودرو ارائه نکرده است.

جیم فارلی، مدیرعامل فورد، در ماه آوریل، به انتظارات این خودروساز مبنی بر سودآوری بین ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار دلار برای خودرو‌های برقی اشاره کرد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!