تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جذابیت قیمت های امروز: ۱۲ تیر ۱۴۰۳

قیمت خودروهای هایما در بازار ایران در هفته اخیر تغییراتی داشته است. بر اساس گزارش‌ها، خودروی هایما اس هشت مدل ۱۴۰۳ با قیمت ۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد تهران عرضه شده است که نسبت به هفته گذشته حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان‌تر است. همینطور مدل ۱۴۰۲ این خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و مدل هایما اس ۷ مدل ۱۴۰۳ با قیمت ۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در بازار موجودند. بر خلاف کاهش قیمت در برخی مدل‌ها، هایما اس ۷ X ۱.۶ لیتر توربو مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۵ میلیون تومان به قیمت ۱ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان در بازار آمده است. همچنین هایما اس ۵ نیز با قیمت ۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بازار موجود است. در کارخانه، همچنین قیمت ماشین هایما S ۷ و هایما اس هشت نیز به ترتیب ۱ میلیارد و ۷ میلیون تومان و ۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این تغییرات قیمتی در بازار خودرو نشان دهنده نوسانات در قیمت‌های این بخش از بازار است.

قیمت هایما اس هشت مدل ۱۴۰۳، ۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان شد این خودرو در یک هفته اخیر ۱۵ میلیون تومان ارزان شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شد که این مدل نیز ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

هایما اس ۷ مدل ۱۴۰۳ نیز در بازار  ۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان قیمت خورد که افزایش ۳۰ میلیونی داشته است.

قیمت هایما ۷ X ۱.۶ لیتر توربو مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با رشد ۵ میلیونی ۱ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان اعلام شد. هایما اس ۵ نیز ۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان شد.

قیمت ماشین هایما S ۷ هم امروز در کارخانه ۱ میلیارد و ۷ میلیون تومان بود. همچنین قیمت هایما اس هشت در کارخانه ۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع هایما در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!