تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

6 استراتژی موثر برای قانع کردن همسر برای اسباب کشی که بمه نیستید • مجله زندگی به تصویر

مشکلات و چالش‌های جابه‌جا کردن خانه فقط به اسباب کشی و پیدا کردن خانه جدید و… منتهی نمی‌شود. گاهی اوقات شما چالش مهمتر و بزرگتری مثل راضی کردن همسر برای اسباب کشی را نیز پیش‌رو دارید.

انسان‌ها خیلی دیر با محیط‌های جدید اخت می‌شوند. عوض کردن خانه مخصوصا اگر محله یا شهری باشد که کودکی و نوجوانی‌شان را در آن گذرانده اند برای بسیاری افراد سخت و غیرقابل تحمل است.

در این شرایط مهمترین وظیفه شما راضی کردن همسر برای اسباب کشی است. چراکه همسر شما اگر رضایت قلبی داشته باشد می‌تواند شما را همراهی کند و پابه‌پای شما قدم بردارد.

در ادامه روش‌هایی که برای راضی کردن همسر برای اسباب کشی می‌تواند موثر باشد را با شما درمیان خواهیم گذاشت.

این مقاله برای تمام افرادی که در راضی کردن همسرشان برای کارهای مختلف مشکل دارند، تازه ازدواج کردند و هنوز نمی‌دانند چطور اختلافات بینشان را حل کنند یا افرادی که به روانشناسی حل اختلافات میان زوج‌ها علاقه دارند، مناسب است.

روش‌های متقاعد کردن همسر برای اسباب کشی

زمانی که هر مشکل یا اختلافی میان شما و همسرتان پیش می‌آید باید بتوانید شرایط را به درستی مدیریت کنید و مشکل را کاملا حل کنید.

هر مشکل یا اختلافی که ریشه‌ای و درست حل نشود تا آخر عمر در تمام لحظات مثل یک سایه سیاه همراه زندگی مشترک شما خواهد بود و در تمام اختلافات جزئی بعدی نیز حضور خواهد داشت.

برخی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن‌ها برای راضی کردن همسر برای اسباب کشی استفاده کنید را در ادامه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

سعی کنید دلیل مخالفت را پیدا کنید

شما برای حل یک موضوع باید علت آن را بدانید. اگر علت اصلی ناراحتی و نارضایتی همسر خود را پیدا کنید نیمی از راه راضی کردن همسر برای اسباب کشی را رفته‌اید.

سعی کنید با همسرتان کاملا دوستانه و منطقی صحبت کنید و از او بخواهید تا دلیل اصلی مخالفت خودش را با شما در میان بگذارد.

اگر همسرتان به هر دلیلی نتوانست علت اصلی مخالفت خودش را بازگو کند خودتان جستجو کنید و از افرادی که با همسرتان صمیمی هستند علت مخالفت او را جویا شوید.

سعی کنید نگرانی همسرتان را رفع کنید

وقتی علت مخالفت همسرتان را متوجه شدید باید راه حل منطقی برای حل کردن نگرانی و مشکل او پیدا کنید.

اگر مثلا علت مخالفت همسر شما دور شدن از خانواده‌اش است به او اطمینان دهید هر چند روز یکبار هردو شما به دیدن خانواده همسرتان خواهید رفت.

یا اگر علت ناراحتی همسرتان دور شدن از محله کودکی‌هایش است سعی کنید زیبایی‌ها و جذابیت‌های محله جدید را به او نشان دهید و مکان‌های مورد علاقه همسرتان در محله جدید را پیدا کنید و همسرتان را به دیدن آن‌ها دعوت کنید.

در آرامش و زمان مناسب صحبت کنید

راضی کردن همسر برای اسباب کشی موضوعی نیست که نشود آن را حل کرد پس سعی نکنید با دعوا و مقابله به‌مثل کردن در ناراحتی حرفتان را به کرسی بنشانید.

صحبت‌هایتان را در آرامش و کاملا منطقی بیان کنید تا همسرتان مقابل حرف‌های شما گارد نگیرد.

همچنین بهتر است صحبت کردن را به زمانی موکول کنید که هردو در آرامش هستید، استراحت کافی داشته‌اید و زمان‌هایی که نفوذ مهارت کلامی شما درذهن همسرتان بیشتر است را برای صحبت کردن انتخاب کنید.

از خوبی‌ها و مزایای اسباب کشی بگویید

قطعا شما برای اسباب‌کشی دلیل موجهی دارید. دلیل شما می‌تواند برای راضی کردن همسر برای اسباب کشی موثر باشد.

اگر با اسباب کشی کسب‌وکار جدیدی قرار است راه‌اندازی کنید، کار فعلی‌تان را گسترش دهید یا هر موفقیتی که این اسباب‌کشی برایتان دارد را واضح و روشن برای همسرتان بگویید.

به همسرتان گوش دهید

گاهی اوقات همسر شما فقط به یک گوش شنوا نیاز دارد. حتما سعی کنید در یک موقعیت مناسب بنشینید و اجازه دهید همسرتان صحبت کند.

در حین صحبت‌های همسرتان حتی اگر موضوعی غیرمنطقی یا حتی بهانه‌گیری بود سعی نکنید او را توجیح کنید و یا او را محکوم کنید.

اجازه دهید همسرتان هرچیزی که می‌خواهد را با آرامش و بدون ترس از ناراحتی و قضاوت شما بیان کند. در بسیاری شرایط همین شنیده‌شدن راه‌حل پایان دادن به بسیاری از مشکلات و بحث‌ها است.

شرایط اسباب کشی آسان را برای همسرتان مهیا کنید

فرایند اسباب‌کشی به خودی‌خود فرایند سخت و زمان‌بری است. بنابراین بهتر است شما با فراهم کردن شرایط ایده‌آل اسباب‌کشی همسرتان را برای انجام این کار راضی کنید.

برای اسباب‌کشی راحت می‌توانید از شرکت‌های بسته‌بندی کمک بگیرید تا بسته‌بندی لوازم شما و حمل‌ونقل آن‌ها را انجام دهند.

همچنین کمک گرفتن از نیروهای خدماتی برای چیدن لوازمتان در خانه جدید در راضی کردن همسر برای اسباب کشی منزل نقش به‌سزایی دارد.

کلام آخر

همسر شما اولین فرد زندگی شماست. فراهم کردن شرایط راحتی و آسایش او و تلاش برای جلب رضایتش در انجام امور مختلف به خود شما در انجام بهتر امور و تصمیم‌گیری صحیح‌تر بسیار کمک می‌کند.

پس اگر مخالفتی از او در انجام کارها می‌بینید سعی کنید از راه‌های درست برای راضی کردن همسرتان استفاده کنید و او را با خود همراه کنید.

رضایت همسرتان در مواردی مانند اسباب‌کشی و تمام ابعاد زندگی به آرامش ذهنی هر دوی شما و تمام اعضای خانواده کمک شایانی می‌کند.

سوالات متداول:

بهترین روش برای راضی کردن همسر برای اسباب کشی کدام است؟

بهترین راهکار برای حل تمام اختلاف‌ها مثل عدم رضایت همسر برای اسباب کشی صحبت دوستانه با یکدیگر است.

آیا مشاور می‌تواند در رابطه با راضی کردن همسر برای اسباب کشی کمک کند؟

بله. اگر خودتان نتوانستید همسرتان را راضی کنید بهتر است از افراد متخصص و مشاور برای حل این موضوع کمک بگیرید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!