تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

یک حبه قند یا یک پولکی؟ کدامیک ضررش بیشتر است؟

فرطب نوشت: حبه قند عمدتاً از ساکاروز (قند سفید) تشکیل شده است و فاقد هرگونه ماده مغذی دیگری است. این محصول به دلیل خلوص بالای قندی که دارد، منبع اصلی قند سریع جذب برای بدن محسوب می‌شود. 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید چای خود را با چیزی غیر از قند بنوشید، باید بدانید که تنها نیستید. برخی افراد کشمش یا توت خشک را به جای قند استفاده می‌کنند که اگر به صورت متعادل مصرف شود،

یکی از بهترین جایگزین‌ها محسوب می‌شود. البته همه انتخابشان میوه‌های خشک مانند توت و کشمش یا حتی خرما نیست، بلکه بسیاری انواع پولکی را به عنوان جایگزین قند انتخاب می‌کنند.

مقدمه

در اینجا مقایسه‌ای انجام دادیم میان یک حبه قند و یک عدد پولکی با طعم نارگیل، که به عنوان یکی از پولکی‌های رایج و پرمصرف محسوب می‌شود. هدف ما این است که ببینیم از نظر میزان کالری و میزان قند، کدام یک بیشتر مضر هستند. برای ارزیابی دقیق این موضوع که آیا یک حبه قند بیشتر ضرر دارد یا یک عدد پولکی، باید چندین فاکتور مختلف را در نظر بگیریم.

همراه ما باشید تا با بررسی دقیق‌تر این فاکتورها، بهترین انتخاب را برای کاهش مصرف قند و کالری در رژیم غذایی‌تان پیدا کنیم.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!