تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

فال روزانه: یک ماجرای جذاب به همراه پیشگویی‌های شگفت‌انگیز (دوشنبه 1 مرداد 1403)

فال روزانه یک پیش بینی عمومی است که وقایع مهم و رویدادهای آتی زندگی را در برمی‌گیرد و علاوه بر جنبه سرگرمی می‌تواند اطلاعاتی مفید در رابطه با برخی مسائل روز نظیر ازدواج، کار، سلامتی و… در اختیارتان قرار دهد. پس خالی از لطف نیست که در این بخش از تک فانبلاگ نیم نگاهی به طالع بینی امروز خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

شخصی سعی داره همش توی کارهاتون و زندگیتون دخالت کنه که این دخالتها مانع پیشرفت شما شده، بهتره خودتون تصمیم گیرنده باشید. دلتنگید برای عشقتون. بزودی از کسی که ازش دوری چه در زمینه ی احساسی و یا هر زمینه دیگه اى بهتون خبری میرسه. در جهت پیشرفت کاریتون سفری براتون در پیشه که ممکنه اول به صورت یه پیشنهاد باشه.

ازدواج برای کسانی که در شرف ازدواج هستند راحت تر از اون چیزی که فکر میکردند در پیشه و مشکلات این راه به دست چند نفر حل و فصل خواهد شد. به فکر جابجایی اگر هستید براتون راحتی میاره ولی ممکنه بابت این قضیه دودل باشید پس کمی بیشتر فکر کنید.

توی روابط احساسیتون شاید دیدارتون به تاخیر بیفته ولی روابطتون بهتر و گرمتر از قبل میشه، رسیدن به وصال یار برای عزیزانم که دوره دوستی طلولانی مدت داشتن دیده میشه، و تلفن و دیدار دارید.

فال روز متولدین اردیبهشت

اتفاقات خوب و مثبتی در راهه. یک سفر یا یک پیشنهاد سفر دارید. احتمالاً به اماکن زیارتی هستش. آدم های حسود و دورویی اطرافتون هستن. امضای سند ازدواج یا قراداد کاری که با تاخیر و مشکلاتی روبرو خواهد شد. از لحاظ جسمی و روحی مشکلاتی براتون دیده میشه.

در حال حاضر در موقعیتی بر خلاف میلتون هستید که انگار برای جلب توجه و جذب عده ای اینکارو میکنید. شما به یه سری رسم و رسومات پایبندید و براتون مهمه که هر کسی که در کنارتون قرار میگیره به عقایدتون احترام بگذاره.

اگر مشکلی براتون پیش اومده و یا منتظر نتیجه ای هستید و یا خبری، که تا ٢ وعده ی زمانی دیگه گشایشی توی کارهاتون دیده میشه. برای مجردین ازدواج دیده میشه که شرایط به وجود آمدنش تو شهریور ماه هست.

از شخصی که توی اسمش ن ، ح داره خبری دریافت میکنید که خوشحالتون میکنه. اگر بیمارید و یا بیمار دارید در خانواده نذر و نیازتون برای بهبودی اش برآورده میشه.

فال روزانه متولدین خرداد

بزودى براى انجام کاری و یا براى خرید کردن نیاز به بیرون رفتن پیدا میکنید که براتون خوبه، روحیتون عوض میشه. یه خوشی کوتاه مدت، خواستگار و خواستگاری برای بعضی از مجردین دیده میشه. یه پول قابل توجه در یافت میکنید. یه راز و یا کاری رو خودتون ازش خبر دارید و براتون مهمه و دوست ندارید کسى متوجه بشه ولى مراقب باشید چون ممکنه دستتون رو بشه.

یه فشار مالی رو پشت سر میذارید. یه گره و سنگینی و یا کاری دادگاهی که به نتیجه میرسه. پیغام و یا تلفنی دریافت میکنید که باعث خوشحالى شما میشه. بزودی مشکلی از مسائل مالیتون باز میشه. نذر و نیازی کردید که خیلی زود حاجت روا خواهید شد.

به یک میهمانی دعوت میشوید که بهتون خوش میگذره. از لحاظ علمی و تحصیلی و دوره هاى آموزشى براتون پیشرفت دیده میشه. ممکنه برای رفتن به دانشگاه از محل زندگیتون دور بشید.

فال روزانه متولدین تیر

بابت انجام کاری دودل هستید که اگر کمی صبر کنید به نفعتونه، چون ممکنه انجام این کار ناراحتتون کنه و یا زیانی بهتون برسونه. اگر شخصی در زمینه ی مالی بهتون قولی داده حتما به قولش عمل میکنه. یه اتفاق خوب مثل یک معجره توی زندگیتون میفته که خوشحالتون میکنه.

از لحاظ احساسى بحث و دلخوری دیده میشه که کوتاه مدته و خیلی زود باهم آشتی میکنید. در یک دوراهی قرار گرفته اید نسبت به شخصی که اینروزها ازش ناراحت هستید. در مورد مسائل مالی و کاریتون عجله نکنید مشکلاتتون در حال حل شدنه.

توی مسائل کاریتون یه کمی به هم ریختگی دیده میشه که باعث شده درگیریهای فکری زیادی پیدا کنید. البته به شخصی که دوستش دارید با این همه فکر و خیال باز هم فکر می کنید. دیدار و ملاقات دارید با شخصی که توی حل مشکلتون کمکتون میکنه. برای مجردین پیشنهاد ازدواج در فصل پاییز دیده میشه.

فال روز متولدین مرداد

اول از اینکه تولدتون از روز اول تا روز آخر کلی مبارک باشه و برای همتون بهترین ها رقم بخوره انشالله . در یک دوراهی کاری و مالی قرار گرفته اید که با کمی صبر و حوصله تصمیم درست رو میگیرید. در هر زمینه و یا حرفه ایی که هستید، کاری، مالی، تحصیلی، کار قانونی و…که فکرتون رو مشغول کرده خبر موفقیت و پیروزی دریافت میکنید. یک خوشحالی براتون دیده میشه.

گره ای توی کارتون هست که نگران نباشید خیلی زود این گره باز میشه و ممکنه شخصی هم توی این راه کمکتون کنه. توی روابطتون چه با همسر و چه شخص احساسیتون مراتب بالا و دست ظظاورد های خوب دیده میشه.

در حال حاضر شما دچار بدبینی شده اید بهتره به نکات مثبت این رابطه هم فکر کنید. دخالت های شخصی توی مسائل خصوصیتون باعث میشه یه سری مشکلات براتون پیش بیاد بهتره راه درست رو انتخاب کنید. به یک مهمانی دعوت میشوید که افرادی در آن مهمانی نسبت به شما حسادت میکنند.

فال روزانه متولدین شهریور

توی دلتون از چیزی ناراحتید و غم و غصه ای دارید که ناراحتتون میکنه اما بزودی یک خوشحالی و یک موفقیت براتون دیده میشه. اگر منتظر نتیجه ای هستید یک خبر خوش دریافت می کنید. همسر و یا شخص احساسیتون کارهایی رو از شما پنهان میکنه شاید به این خاطر که شمارو از دست نده ولى نیمه ی دوم سال چه خوب و چه بد دستش براتون رو میشه.

فکرهای بیهوده و نگران کننده رو از خودتون دور کنید. در زمینه ی کاری و مالی و یا تحصیلی و هنری پله های موفقیت را طی می کنید و این نتیجه ای عالی برای برنامه ریزیتون در آینده است.

توی روابط احساسیتون پیشنهادی از طرفش دارید و یا ابراز علاقه و عشق، اگر بحث داشتید یا قهر، آشتی خواهید کرد، دوست داشتنتون دو طرفست، بحث و دلخوری دیده میشه که کوتاه مدته، دچار شک و تردید، دلتنگی و تنهایی شدید.

فال روز متولدین مهر

موضوعی سطح انرژیتون رو ریخته بهم و این روزها، احساس آرامش کامل نمیکنید. خیلیاتون از لحاظ مالی تحت فشار هستید، بزودی پولی دریافت میکنید و از لحاظ مالی بدهی و یا اگر قسطی رو دارید پرداخت می کنید. اگر شاغلید پیشرفت براتون دیده میشه.

از گرفتن یه هدیه هر چند کوچیک خوشحال میشید. شخصی که دوسش دارید بهتون وفاداره و در کنارتون حضور داره. بعضیها بهتون حسادت میکنند ولی کاری از پیش نمیبرند. بخاطر یک بحث و دلخوری باعث میشه کسی که دوستش دارید برای مدتی ازتون دور بشه.

برای کاری که در انجامش دودل هستید عجله نکنید به ضررتونه. شخصی قولی در جهت مالی و یا احساسی بهت داده که بهش عمل میکنه. آقایی دوستتون داره و قلباً بهتون احترام میذاره. منتظر دریافت تماس و خبری هستید که بهتون میرسه. توی روابط احساسیتون دلخوری و دیداری که به تأخیر میفته و یا محدود تر میشه، ولى شریک عاطفیت عاشقته.

فال روزانه متولدین آبان

شخصی اطرافتونه که میتونه یه دوست یا افراد خانواده یا شریک احساسیتون باشه که چیزی رو از شما پنهان میکنه و موضوعی هست که شما راجع به اون موضوع اطلاعی ندارید بزودى این پنهان کاری فاش میشه و باعث ناراحتی شما و یا بهم خوردگی رابطتون میشه ولى شاید دونستن این موضوع به نفعتون باشه.

تو روابط احساسیتون ممکنه چیزی رو بر خلاف توقعتون ببینید که باعث ناراحتی بشه. مراقب اموال و یا اشیای با ارزشتون باشید چون خطر گم شدن یا دزدی دیده میشه. مشکلی توی مسائل کاری دارید که حل خواهد شد چون به واسطه ی شخصی شانسی بهتون رو میاره که مثل یک معجزه براتون میمونه.

برای مجردین بزودی کسی که از لحاظ مالی وضیعیت خوبی داره به زندگیتون وارد خواهد شد. پول نسبتاً کمی نصیبتون خواهد شد. توی روابط احساسیتون ممکنه به دلایلی از شخصی که دوستش دارید دور بشید که ممکنه بخاطر رقیب یعنی نفر سومی باشه ، با این حال دلتنگی دوطرفه و یه خوشحالی و سورپرایز از طرف عشقتون دارید.

فال روز متولدین آذر

ممکنه توی مسائل کاریتون و یا مسائل خانوادگیتون با مشکلی روبرو شده باشید ولی جای نگرانی نیست چون این مشکلات حل خواهد شد. از لحاظ مالی تغییرات مثبتی براتون دیده میشه. اگر نیتی کردید و یا حاجتی دارید حاجت روایی در پیش است. احساس تنهایی میکنید.

شما پشتکار دارید، درسته گاهی ناملایمات زندگی ناامیدتون میکنه و بی حوصله میشید ولی باز هم تلاش میکنید و این باعث موفقیتتون و پیروزی در کاری که دارید میشه. برای مجردین خواستگاری دیده میشه.

دعوت و یا رفتن به جایی شمارو خوشحال میکنه. نیت و نذری رو از خیلی وقت پیش دارید که باید قسمتی از اونو ادا کنید تا گره ی کارتون راحتتر باز بشه. توی روابط احساسیتون یه مقدار دودلی افتاده انگار.

فال روزانه متولدین دی

اگر به دنبال شغل یا کاری هستید در یک کار دولتی قبولی و استخدام شدن براتون دیده میشه. اگر قصد خرید خانه دارید براتون عالیه. یک پیشنهاد کار با شرایط عالى براتون دیده میشه. قبولی در دانشگاه باعث خوشحالی و پیشرفتتون در زمینه تحصیلات عالیه میشه.

در رابطه با کارهاتون نگرانی رو از خودتون دور کنید. موضوعی باعث ترس و استرس شما شده که ممکنه این موضوع مربوط به شخصی باشه که شریک عاطفى و یا یکی از اعضای خانوادتونه. شخص احساسیتون انگار مدتیه به شما پشت کرده و یا رابطه ی سردی بینتون حکمفرما شده البته درگیری های فکری طرف مقابلتونو هم در نظر بگیرید.

از لحاظ کاری و اوضاع مالی دچار بهم ریختگی شدید که باید از نو شروع کنید و فرصتهارو غنیمت بشمارید تا با تلاشتون به موفقیت برسید چرا که بسیار زحمتکشید.

توی روابط احساسیتون یک تماس یا پیام خوشحال کننده دارید، تاخیر در دیدار داشتید که بزودی همدیگرو میبینید و سر مسائلی سوءتفاهمات رو برطرف میکنید و این باعث میشه که کمی روابطتون بهتر و گرمتر بشه.

فال روز متولدین بهمن

از کسی که دوستش دارید در حال حاضر دور هستید. شخصی شمارو ناراحت میکنه و ممکنه باعث مشکل یا دردسری براتون بشه. دریافت یک خبر و یا نامه و یا پیام مهم دارید. منتظر خبر و یا پولی هستید که حتما بهتون میرسه.

بهتره درگیری های کاریتون رو کنار بزارید و آرامشتونو بهم نزنید چون اتفاقات خوب و جدی برای شما در راه هستند. به یک جشن و مراسم ازدواج دعوت خواهید شد. اگر مجرد هستید ازدواج در پیش دارید ولی ممکنه مشکلاتی به وجود بیاد در این رابطه.

توی روابط احساسیتون یکی از دو طرف ناراحت دیده میشه و این باعث شده که رابطه کمی سرد بشه، دوست داشتنتون دوطرفست با همدیگه دعوا و بحث دارید ولی همدیگه رو دوست دارید به هم فکر میکنید ولی یک بحث و قهر موقت در پیش دارید.

فال روزانه متولدین اسفند

امضای سند کاری و یا قرارداد کاری براتون دیده میشه. مشکلاتتون تا ٣ وعده دیگه حل خواهد شد پس نگران نباشید. قول و قراری به شما داده شده که عمل میشه. یه معجزه ی کوچیک در راه دارید تا رسیدن به نیت و هدفتون راه زیادی نمونده، صبر و حوصله به خرج بدید مشکلاتتون حل میشه.

ی نقل و مکان و جابجایی شغلی براتون دیده میشه و یک سفر کاری برای شاغلین و یا رفتن به ماموریت کاری. یه جدایی بین خودتون و کسی که دوستش دارید دیده میشه. احساس تنهایی بخصوص در زمینه ی احساسی میکنید.

امسال فرصت هایی در مورد ازدواج برای مجردین دیده میشه که بهتره توی تصمیم گیریها و انتخابتون دقت کافی داشته باشید.کمی دست از غرور و لجبازی بردارید اینطور که باشید اطرافیانتون احتمالاً از شما ناراحت خواهند شد.

توی روابط احساسیتون دیدار دارید و رابطه ای که گرمتر از قبل خواهد شد، ولى فعلاً رابطتون سرد هست بخاطر بحث و ناسازگاریهایی که بینتون صورت میگیره ولی طرف مقابلتون در حال حاضر فکرش به شما مشغوله و آشتی دارید.

در این مطلب از مجله دانستنی تک فانطالع بینی امروزتان را برایتان شرح دادیم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!