تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

معرکه‌ی مسابقه گل یا پوچ با حضور مهران مدیری و شرکت کنندگان در زمان پخش

نمناک نوشت: گل یا پوچ عنوان جدیدترین مجموعه فیلیمو با اجرای مهران مدیری است که به جزئیات و زمان پخش و عوامل این برنامه میپردازیم.

مسابقه گل یا پوچ مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر، کارگردان و مجری که با برنامه اسکار توانست مخاطبان زیادی را جذب کند، با مسابقه گل یا پوچ به شبکه نمایش خانگی باز می گردد. در آستانه پخش این مسابقه از پوستر اصلی «گل یا پوچ» که توسط مجید کاشانی طراحی شده و دکور مسابقه گل یا پوچ که برگرفته از قهوه‌خانه‌های قدیمی با نقاشی‌های قهوه خانه‌ای است، رونمایی شد. در ادامه این بخش به معرفی مسابقه گل یا پوچ جدید با اجرای مهران مدیری می پردازیم که می‌تواند یادآور خاطرات خوش برای مخاطبان باشد.

زمان پخش گل یا پوچ مهران مدیری

گل یا پوچ عنوان جدیدترین مجموعه فیلیمو است که پخش آن از 7 مرداد آغاز می‌شود.

اسامی شرکت کنندگان گل یا پوچ

گل یا پوچ، قرار است میزبان چهره‎‌های مختلف شود که این بازی نام‌آشنا را با شکل تازه‌ای برای مخاطبان اجرا می‌کنند. در طول هر قسمت چند گروه با هم به رقابت می‌پردازند، تا کنون اسامی شرکت کنندگان گل یا پوچ منتشر نشده است اما این مسابقه مردمی است و شرکت کنندگان از میان افرادی انتخاب شدند که از طریق فراخوان مهارت خود را به سازندگان مسابقه نشان دادند.

شیوه بازی گل یا پوچ فیلیمو

مسابقه گل یا پوچ یک بازی گروهی است که در هر دوره بازی دو تیم 3 نفره روبروی هم قرار می‌گیرند و با این بازی و تکنیک‌هایی که هر کدام دارند، تصویر تازه‌ای از بازی گل یا پوچ را ارائه می‌دهند.

عوامل برنامه گل یا پوچ

اجرا:مهران مدیریکارگردان:نیک یوسفیتهیه‌کننده:علی اسدزادهمجری طرح:محمد اسدزادهمدیر هنری:فرید ناظرفصیحیطراحی و ترکیب صدا:علیرضا علویانتدوین:نرگس صمیمیکارگردان تلویزیونی:محمدرضا درخشانطراح صحنه و دکور:سهیل دانش اشراقیمدیر تولید:حسن صفریدستیار اول کارگردان و برنامه ریز:پوپک مظفریموسیقی:بهنام رادطراح لباس:گلاره دربندی

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!