تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ویژگی‌های برجسته یک لاک ناخن عالی و برندهای برتر

لاک ناخن از‍‍ پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات لوازم آرایشی و مورد دلخواه از زمان‌های گذشته تا به امروز بوده است. از این رو پیدا کردن برند لاک خوب همواره دغدغه بسیاری از افراد است. پس اگر می‌خواهید با ویژگی‌های یک لاک خوب و بهترین برندهای لاک ناخن آشنا شوید، در این مطلب از تک فانبلاگ با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک لاک خوب و مناسب چیست؟

لاک محصولی است که از دختر بچه گرفته (البته لاک مخصوص کودکان) تا خانم پا به سن گذاشته از آن استفاده می‌کنند. بانوان جوان نیز ساعت‌ها وقت خود را در مراکز زیبایی و کاشت ناخن صرف می‌کنند که به دستان خود زیبایی بدهند. به همین دلیل باید از لاکی استفاده کنید که ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد و روی ناخن‌های شما بدرخشد.

۱- غلظت لاک

یک لاک خوب باید به میزان تعادل، غلظت داشته باشد؛ چون اگر بیش از حد غلیظ باشد روی ناخن برجسته و دارای برآمدگی و فرو رفتگی می‌شود. همچنین اگر غلظت لاک زیاد باشد، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا خشک شود. برعکس اگر لاک رقیق باشد روی ناخن پخش می‌شود، رنگ لاک واضح نخواهد بود و باید چند بار آن را تمدید کنید.

۲- انعطاف پذیری قلم موی لاک

قلم موی یک لاک خوب باید نرم و انعطاف پذیر باشد. به آسانی با چندین بار بالا و پایین رفتن روی ناخن کیفیت لاک خوب مشخص شود و کاملاً روی ناخن را بپوشاند. بعضی از قلم‌های لاک دارای رشته‌های سست هستند که با چند بار لاک زدن از بین می‌روند، اثری روی لاک می‌گذارند و یا روی لاک می‌چسبند.

۳- زمان خشک شدن لاک

لاک خوب زمانی که بر روی ناخن خشک می‌شود، نباید هیچ گونه اثری از دون دون شدن و رگه رگه شدن از خود به جای بگذارد.

۴- کیفیت لاک

از دیگر ویژگی‌های لاک خوب بوی آن است که اگر حاوی مواد شیمیایی به مقدار زیاد باشد، بوی بسیار بد و تندی خواهد داشت. این مواد شیمایی با استفاده زیاد به‌ مرور زمان باعث حساسیت‌های پوستی، آسم و حتی سرطان سینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: انواع مدل طرح ناخن مشکی ترند ۲۰۲۴

۵- داشتن گواهینامه اصالت محصول

سعی کنید لاک مورد نظر خود را از مکان‌هایی بخرید که گواهی اصالت محصول داشته باشند و زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت کنند.

تشخیص لاک اصل از تقلبی

لاک اصل دارای شیشه و شکل ظاهری خاصی است که از طریق سایت اصلی آن برند می‌توانید اصل بودن آن را از تقلبی بودن تشخیص نمایید. بارکد روی شیشه لاک را نیز مد نظر داشته باشید.

با بهترین برند لاک ناخن جهان آشنا شوید

امروزه برندهای متنوع و فراوانی در بازارهای جهانی لاک موجود است که در این بخش شما را بهترین آن‌ها آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

۱- لاک ناخن OPI

لاک ناخن OPI یک محصول آمریکایی پرطرفدار است که لقب ملکه لاک ناخن را از آن خود کرده است. عرض قلم مو مربع شکل این لاک و سریع خشک آن سبب شده است تا به محبوب‌ترین مارک‌های این صنعت تبدیل شود.

۲- لاک ناخن Essie

این نام تجاری اساسا در زمینه رنگ لاک‌هایی مانند قرمز، آلبالویی، صورتی و رنگ‌های شاد تمرکز می‌کند. رنگ‌هایی با کلاس بالا و خوشرنگ معیار این شرکت است. رنگ لاک پلاتینه نیز در این کمپانی تولید می‌شود. به طور کلی برند Essie دنیای فشن و شو را با رنگ‌های خاص و منحصر به فردش دنیا را حیرت زده کرده است.

بیشتر بخوانید: ایده‌های طراحی ناخن تابستانی

۳- لاک ناخن ZOYA

محصولات لاک ناخن زویا امروزه به عنوان یک برند لاک خوب در بالاترین سطح کیفیت در حال عرضه است. این لاک فاقد پنج ماده سمی و خطرناک فرمالدیید، تولوئن، کافور، دبیوتیل، فتالیت و انواع رزین‌های فرمالین است و در ایران و مراکز کاشت ناخن طرفداران بیشماری دارد.

۴- لاک ناخن REVLON

کمپانی رولون که در زمینه  لوازم آرایشی، بهداشتی، عطر و محصولات مراقبت‌های شخصی فعالیت می‌نماید، لاک‌هایی به بازار عرضه کرده است که دارای رایحه بسیار عالی با ماندگاری خوب هستند. تنوع رنگ لاک‌های این برند بسیار متنوع است؛ به گونه‌ای که شما با هر سلیقه می‌توانید رنگ دلخواه خود را پیدا کنید.

۵- لاک ناخن Sally Hansen

سالی هانسن با بیش از ۳۰۰ رنگ لاک در کل جهان شناخته شده است و در بسیاری از مراکز کاشت ناخن نیز از این محصول استفاده می‌کنند. این مارک لاک به صورت ژله‌ای نیز تولید می‌شود که بدون رفتن به آرایشگاه و با استفاده از دستگاه UV می‌توان از آن استفاده کرد.

۶- لاک ناخن NARS

برند فرانسوی نارس Nars یکی از بهترین و پرفروش‌ترین مارک‌های لوازم آرایشی است که در سال ۱۹۹۴ تأسیس گردید. این مارک نه تنها در کلیه لوازم آرایشی در کل جهان مطرح است، بلکه در زمینه بهترین مارک لاک نیز با دیگر برندها رقابت می‌کند. لاک نارس دارای تنوع رنگی بسیار است و سلامت ناخن‌های شما را ضمانت می‌کند.

۷- لاک ناخن china galze

این نام تجاری چینی در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و برای انواع مختلف لاک‌های روشن و منحصر به فرد شناخته شده است. آن‌ها یک فرمول منحصر به فرد برای تولید لاک ناخن دارند که از خاک رس و خاکستر چینی تشکیل شده است. همین امر سبب شده تا سختی را به رنگ ناخن منتقل کنند و شعار آن‌ها نیز رنگ زندگی است.

بیشتر بخوانید: ایده‌های طراحی ناخن خلاقانه و شیک

خانم‌های ایرانی از چه مارک لاکی استفاده می‌کنند؟

برخی از بهترین برندهای لاک ناخن که در بالا ذکر شد به علت گرانی بیش از حد برای کلیه اقشار جامعه قابل خرید نیست. لاک‌های تولید شده در ایران به نسبت لاک‌های خارجی ارزان‌تر هستند و حتی از برخی از آن‌ها با برندهای خارجی رقابت می‌کنند. در ادامه به برخی از بهترین برندهای لاک ناخن ایرانی اشاره خواهیم کرد.

۱- لاک ناخن مای

لاک ناخن مای با درخشندگی فوق العاده بالا و براق بودن خود به دستانتان زیبایی می‌بخشد. ماندگاری بسیار بالایی دارد، خیلی سریع خشک می‌شود و دارای تنوع رنگی بسیار است. پوشانندگی آن فوق العاده است و قیمت مناسبی دارد. 

۲- لاک ناخن آنیکا       

لاک ناخن آنیکا دارای حجم ۱۰ میلی متر است و توسط کمپانی ایرانی آنیکا تولید و عرضه می‌شود. از خصوصیات این لاک ناخن می‌توان به ماندگاری و دوام بالا، قابلیت سریع خشک شدن و پوشش یکدست در سراسر ناخن اشاره کرد.

تنوع رنگ این لاک‌ها نیز زیاد بوده و شما می‌توانید بهترین رنگ را با توجه به سلیقه و رنگ پوست خود انتخاب کنید. همچنین لاک‌های ناخن آنیکا قابلیت تثبیت سریع، بدون نیاز به لاک خشک کن را دارند.

۳- لاک ناخن مدیا

لاک ناخن مدیا توسط شرکت مدیا تولید می‌شود و از نظر تنوع در رنگ جزو مارک‌های خوب و پرطرفدار ایرانی به حساب می‌آید.

در این مطلب از مجله سبک زندگی تک فانبه ویژگی‌های یک لاک خوب و بهترین برندهای لاک ناخن اشاره کردیم. در لاک ناخن کیفیت، شفافیت، مواد تشکیل دهنده لاک، تسریع در خشک شدن لاک، تنوع لاک و غیره باعث برتری آن به دیگری می‌شود و لازم است همه این موارد را مدنظر داشته باشید تا یک لاک خوب و ماندگار برای خود بخرید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!