تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جذاب‌ترین اکسسوری‌های تابستانی که محافظ سلامت ما هستن!

تک فان- برای اینکه بتوانید از بهترین سه ماه سال لذت ببرید، لازم است که اول خودتان را سلامت نگه دارید؛ انجام این کار هم به رعایت موارد مختلف و استفاده از اکسسوری‌های تابستانی نیاز دارد.

به گزارش تک فان، در این مطلب به معرفی این آیتم‌ها می‌پردازیم و درادامه هم نگاهی به برخی موارد ضروری داریم که لازم است حتما به همراه داشته باشید؛ پس حتما این نکات از تک فان را تا انتها بخوانید.

 

پنکه گردنی

زمان‌هایی مثل تابستان امسال که از هجوم گرما کلافه می‌شویم، دلمان می‌خواهد جلوی یک پنکه بنشینیم اما تکنولوژی به ما گزینه‌ی بهتری هم داده است: پنکه گردنی!

این گجت‌های پوشیدنی مانند هدفون دور گردن شما قرار می‌گیرند و با فن‌هایشان از دو سمت شما را خنک می‌کنند. قیمت آن‌ها از 400 هزار تومان تا 4 میلیون تومان متفاوت است اما اگر از گرما کلافه شده‌اید، حتما ارزشش را دارد که یک پنکه گردنی تهیه کنید؛ اگرنه، پنکه‌ی همراه شارژی هم گزینه دیگری است که می‌تواند به همان اندازه جذاب باشد.

 

دستمال گردن خنک کننده

یکی دیگر از وسایل محبوب در این روزهای گرم، دستمال گردن خنک‌کننده است. این محصول را می‌توان به‌عنوان دستمال گردن، هد بند و مچ بند به کار برد. این اکسسوری بدون نیاز به شارژ یا باطری شما را خنک نگه می‌دارد. مکانیسم این دستمال گردن تنها با یک لیوان آب کار می‌کند و تا 48 ساعت بعد (بسته به محصول) از خنکای آن لذت خواهید برد.

 

کلاه یا نقاب تابستانی

فرقی ندارد علم چقدر پیشرفت می‌کند، برای در امان ماندن از گرمای آفتاب مردم همیشه از کلاه‌های حصیری استفاده می‎‌کردند. امروزه به این کلاه‌های بلند و لبه‌دار که برای فضاهای مختلف چندان مناسب نیستند، نقاب‌های تابستانی اضافه شده است که به محض ارائه، طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.

کلاه شالدار هم ترفندی است که هرچند کوه‌نوردان برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی به کار می‌برند اما شما هم اگر احساس می‌کنید وسیله‌ی مناسبی است، می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

پوشاک محافظ فرابنفش

این بخش از طیف نور خورشید، همان بخشی است که می‌تواند به پوست شما آسیب برساند و به همین دلیل، پوشاکی  با انواع پارچه‌های مقاوم در برابر نفوذ UV تولید شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پوست و بدن خود را در برابر این اشعه‌ی آسیب‌زا محافظت نمایید. اگر هم چنین لباس‌هایی را پیدا نکردید، اشکالی ندارد؛ چراکه همچنان می‌توانید با پوشش مناسب از آسیب جلوگیری کنید.

 

ساق دست و دستکش

یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ دست و ساق‌ها، استفاده از یک روش ساده و بدون دردسر مثل دستکش و ساق دست است. استفاده از این موارد به‌خصوص در هنگام رانندگی کمک زیادی به شما می‌کنند؛ چراکه افراد معمولا از آفتاب‌سوختگی به‌خاطر قرار گرفتن طولانی در معرض آفتاب شکایت دارند. هرچند که پوشاننده‌ی ساق دست‌ برای آقایان که -در تابستان می‌توانند تیشرت یا پیراهن آستین کوتاه استفاده کنند- در محل‌های مختلفی که تحت تابش نور مستقیم خورشید است هم کاربرد دارد.

 

صندل

در فصل گرم یکی از موارد مهم، حفظ سلامت پاهاست؛ درنتیجه استفاده از کفش مناسب مثل صندل که باعث جریان مناسب هوا می‌شود، تا حد زیادی روی راحتی و سلامت شما تاثیر می‌گذارد. البته لازم است این نکته را هم درنظر بگیرید که صندل‌های تخت برای پیاده‌روی مناسب نیستند؛ نکته دیگر اینکه اگر قرار است تا مدت زمان زیادی در معرض تابش مستقیم آفتاب باشید، بهتر است تا از صندل‌های پوشیده استفاده کنید تا پوستتان در مجاورت اشعه UV قرار نگیرد.

طناز السادات حسینی فر

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!