تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

معنی النفحات الالهیه در دیکشنری فارسی چیست؟

در این مطلب از سایت انتخاب روز پاسخ دقیق النفحات الالهیه در دانشنامه آزاد واژگان فارسی را پیدا خواهید کرد.

النفحات الالهیه در دانشنامه آزاد فارسی:

[ویکی فقه] النفحات الالهیة (کتاب). در اینجا به تحلیل نفحات پنجاه و یگانه کتاب نفحات – همراه با مکتوبات حضرت شیخ (صدرالدین قونوی) قدس سره – می پردازیم و امید است این کار که خود یک غور تمام در همه کتاب است، برای خوانندگان گرامی و عزیز فهرست واره ای باشد که خلاصه و لب هر نفحه ای را از این مقدمه بدانند و هر کدام مقتضای ذوق و نظرشان بود بدان مراجعه کنند – اگر چه تمام مطالب لب و ارزشمند و گرانقدر است – علیه توکلت و الیه انیب.

wikifeqh:


[ویکی فقه] النفحات الالهیه (کتاب). در اینجا به تحلیل نفحات پنجاه و یگانه کتاب نفحات – همراه با مکتوبات حضرت شیخ (صدرالدین قونوی) قدس سره – می پردازیم و امید است این کار که خود یک غور تمام در همه کتاب است، برای خوانندگان گرامی و عزیز فهرست واره ای باشد که خلاصه و لب هر نفحه ای را از این مقدمه بدانند و هر کدام مقتضای ذوق و نظرشان بود بدان مراجعه کنند – اگر چه تمام مطالب لب و ارزشمند و گرانقدر است – علیه توکلت و الیه انیب.
۱. ↑ النفحات الالهیة، صدرالدین قونوی، ص۳.۲. ↑ النفحات الالهیة، صدرالدین قونوی، ص۴-۳.۳. ↑ النفحات الالهیة، صدرالدین قونوی، ص۶.۴. ↑ النفحات الالهیة، صدرالدین قونوی، ص۱۰.۵. ↑ النفحات الالهیة، صدرالدین قونوی، ص۱۱.۶. ↑ مریم/سوره۱۹، آیه۹.
نرم افزار عرفان، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی. رده های این صفحه : کتاب شناسی | کتب عرفانی

wikifeqh: النفحات_الالهیة_(کتاب)

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!