تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

پس حافظه کیف پولت! • مجله زندگی به تصویر

همه‌ی ما در ایران کم و بیش به دلایل مختلف از جمله شرایط اقتصادی نامساعد، با سرمایه‌گذاری، خصوصاً در بازارهای مالی، آشنا هستیم و احتمالاً چندین بار اقدام کرده‌ایم؛ سهام‌ خریدیم یا در بازار کریپتو سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

اما سرمایه‌گذاری راه و روش خاص خود را دارد! افراد تصور می‌کنند سرمایه‌گذاری فرآیند سختی دارد! البته این حرف درست است. سرمایه‌گذاری اصولی، نیاز به دانش و تجربه کافی دارد و معمولاً واریز و برداشت پول برای خرید و فروش سهام یا واحدهای صندوق، زمانبر است.

اما ما یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم! تا کنون به این فکر کرده‌اید که ای کاش می‌شد با هر پولی که داریم، بدون نیاز به تحلیل‌های آنچنانی، خیلی سریع سرمایه‌گذاری کنیم؟

گروه مالی کاریزما در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از محصول جدید خود، کاریزما کارت، رونمایی کرده است. اما ارتباط کاریزما کارت با سرمایه‌گذاری چیست؟ ادامه‌ی این مطلب را بخوانید!

با کاریزما کارت سرمایه‌ت رو تو جیبت نگه دار

شعار «سرمایه‌ت رو تو جیبت نگه دار!» به معنی واقعی کلمه در کاریزما کارت اجرا شده است! اول بیاییم با این کارت آشنا شویم… کاریزما کارت، یک کارت بانکی عضو شبکۀ شتاب است که از سمت بانک خاورمیانه صادر می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کاریزما کارت با سایر کارت‌های بانکی هیچ تفاوتی ندارد و شما می‌توانید تمام اُمور بانکی خود مانند خرید آنلاین، انتقال وجه و … را با این کارت انجام دهید. اما این کارت سه مزیت منحصربه‌فرد و عالی دارد که عبارت‌‌اند از:

سرمایه‌گذاری سریع موجودیدسترسی سریع به سرمایهدریافت اعتبار از کاریزما

هر سه ویژگی در سرمایه‌گذاری به شما کمک می‌کنند. اما چگونه؟

سرمایه‌گذاری موجودی کارت در کسری از ثانیه!

این که می‌گوییم سرمایه‌گذاری سریع، اغراق نیست! شما با داشتن کاریزما کارت، به گزینه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری دسترسی دارید که از میان می‌توان به صندوق‌های طلا، درآمد ثابت و سهامی اشاره کرد.

اما نکته‌ی اصلی اینجاست که برای شروع سرمایه‌گذاری دیگر درگیر فرآیند‌های مختلف انتقال پول و ثبت درخواست نخواهید شد! بلکه از طریق کاریزما کارت می‌توانید خیلی سریع بدون نیاز به ساتنا، پایا و … موجودی حساب خود را به کارگزاری یا صندوق‌های کاریزما انتقال دهید و سرمایه‌گذاری را آغاز کنید.

در واقع اینطور در نظر بگیرید که پولی به حساب شما واریز می‌شود و شما در همان حال که در مسیر هستید، با موبایل خود می‌توانید موجودی حسابتان را برای مثال در صندوق درآمد ثابت کارا سرمایه‌گذاری کنید و از کسب سود روزشمار لذت ببرید!

کافیست شما صندوق مد نظر خود را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. دیگر هیچ کار اضافه‌ای ندارید.

دسترسی به سرمایه در هر زمان

همانطور که سرمایه‌گذاری در کاریزما کارت به سرعت انجام می‌شود، تسویه معاملات و برداشت سرمایه نیز سریع است. معمولاً روال تبدیل سرمایه به پول نقد اینطور است که شما ابتدا باید سهام یا واحدهای صندوق‌های خود را بفروشید (ابطال بزنید) و سپس درخواست برداشت وجه بدهید.

در سایر کارگزاری‌ها، حداقل یک روز کاری زمان می‌برد تا درخواست شما ثبت و پردازش شود و در نهایت وجه از طریق پایا، ساتنا یا سایر روش‌ها برای شما اصطلاحاً شبا می‌شود.

بیایید شرایط را کمی بد در نظر بگیریم! فرض کنید شرایطی برای شما پیش آمده که تا ۱ ساعت دیگر به پول نیاز دارید، اما پول خود را قبلاً سرمایه‌گذاری کرده‌اید! جای هیچ نگرانی نیست! به راحتی می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را نقد کنید. نشستن پول به حساب شما حتی چند دقیقه هم طول نمی‌کشد!

وقتی کاریزما کارت در جیب شماست، در هر لحظه هم در حال سرمایه‌گذاری هستید و هم به پول نقد دسترسی دارید!

خط اعتبار کاریزما – هیچگاه بدون پول نمی‌مانید!

ویژگی سوم و مهمتر کاریزما کارت، اعتباری است که به شما می‌دهد. منظور از اعتبار چیست؟

بیایید شرایط را خیلی اضطراری در نظر بگیریم! فرض کنید روز جمعه است و شما می‌خواهید با کارت خود خرید انجام دهید، اما موجودی خود را سرمایه‌گذاری کرده‌اید. جمعه است و بازار سرمایه و بانک‌ها تعطیل هستند و شما اصلاً نمی‌توانید سرمایۀ خود را نقد کنید!

در این شرایط چه می‌کنید؟ از خرید صرف نظر می‌کنید؟ نیازی به این کار نیست!

کاریزما نسبت به سرمایه‌گذاری شما، به شما اعتباری می‌دهد که در شرایط حساس مانند مثالی که زدیم، می‌توانید از آن استفاده کنید.

روال کار به این صورت است که شما می‌توانید خرید خود را با اعتباری که دارید انجام دهید و همین! سیستم مالی کاریزما، در اولین فرصت، سرمایه‌گذاری شما را نقد می‌کند و به همان اندازه که از اعتبار استفاده کرده‌اید، از سرمایه‌ی شما برداشت و با شما تسویه حساب می‌کند.

فرآیند تسویه اعتبار کاملاً خودکار است. پس در واقع با داشتن کاریزما کارت در جیب‌تان، سرمایه‌گذاری و پول نقد را همزمان با خود حمل می‌کنید و هیچ‌گاه بی‌پول نمی‌مانید!

کاریزما کارت، ابزاری است که با آن می‌توانید در لحظه هم کارهای بانکی خود را انجام دهید، هم سرمایه‌گذاری کنید، هم پول نقد داشته باشید.

چگونه درخواست کاریزما کارت بدهیم؟

برای دریافت کاریزما کارت، کافیست ابتدا در کاریزما ثبت‌نام کنید. پس از ورود به پنل کاربری، گزینه‌ی کاریزما کارت را مشاهده خواهید کرد. از طریق این گزینه می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و کمتر از ۷۲ ساعت، کارت برای شما صادر و به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد.

سوالات متداول

کاریزما کارت چیست؟

کاریزما کارت یک کارت بانکی است که تمام امور بانکی رایج را می‌توان با آن انجام داد و در کنار آن از ویژگی‌های خاص سرمایه‌گذاری این کارت نیز استفاده کرد.

کاریزما کارت توسط کدام بانک پشتیبانی می‌شود؟

بانک خاورمیانه پشتیبان و صادرکننده کاریزما کارت است.

کاریزما کارت چه ویژگی‌هایی دارد؟

با داشتن کاریزما کارت می‌توانید از مزایایی مانند انتقال و برداشت پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری کاریزما در لحظه و همینطور دریافت اعتبار از کاریزما استفاده کنید.

چطور می‌توانیم کاریزما کارت داشته باشیم؟

برای دریافت کاریزما کارت باید ابتدا به وب‌سایت کاریزما مراجعه کرده و ثبت‌نام کنید و سپس درخواست کارت بدهید. کارت به نام شما صادر و برای شما ارسال خواهد شد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!