تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

چگونه در واتساپ برای دیگران لوکیشن بفرستیم؟

ارسال  لوکیشن در واتساپ  راه ساده و راحتی است که از طریق آن می‌توانید موقعیت مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از واتساپ برای دیگران لوکیشن بفرستید.

چگونه از واتساپ لوکیشن بفرستیم

با انجام پنج مرحله زیر، می‌توانید موقعیت مکانی خود را واتساپ برای دیگران ارسال کنید:


چت خود با فردی که می‌خواهید برای او لوکیشن ارسال کنید را باز کنید.
در صفحه چت روی آیکون گیره کاغذ برای ارسال محتوا ضربه بزنید.


Location  را انتخاب کنید.


سپس رابط نقشه باز می‌شود و می‌توانید موقعیت مکانی فعلی خود یا مکانی در نقشه را ارسال کنید.
زمانی که موقعیت موردنظر خود را پیدا کردید، با انتخاب دکمه  Send  آن را ارسال کنید.

اگر موقعیت مکانی فعلی خود را می‌خواهید برای دیگران بفرستید، واتساپ از GPS گوشی شما برای تعیین آن استفاده می‌کند. بنابراین زمانی که در منطقه‌ای با سیگنال GPS ضعیف هستید، ممکن است موقعیت مکانی شما به‌طور دقیق ارسال نشود. در این موارد بهتر است به منطقه‌ای با سیگنال بهتر بروید.

ارسال لوکیشن زنده در واتس‌اپ

هنگام ارسال لوکیشین در واتساپ گزینه دیگری با عنوان  Share  Live Location نیز وجود دارد. در واقع با این قابلیت می‌توانید موقعیت مکانی فعلی خود را برای چندین ساعت با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نکاتی که باید هنگام ارسال لوکیشن از واتساپ به آن‌ها توجه داشته باشید

ارسال لوکیشن از واتساپ می‌تواند راهی عالی برای ارتباط‌گرفتن با دوستان و خانواده شما باشد، اما توجه به نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی نیز نباید نادیده گرفته شود. به این نکته توجه داشته باشید که لوکیشن خود را فقط با افرادی که به آن‌ها اعتماد دارید به اشتراک بگذارید.

ویژگی Share Live Location که در این مطلب به آن اشاره کردیم، برای ارسال لحظه‌ای موقعیت مکانی شما مناسب است. بنابراین اگر قصد رفتن به مکانی را دارید و می‌خواهید فرد قابل اعتمادی از موقعیت شما آگاه باشد، می‌توانید از این ویژگی کمک بگیرید. البته همیشه سعی کنید لوکیشن خود را در زمان محدودی برای دیگران ارسال کنید.

در این مطلب نحوه ارسال لوکیشن در واتساپ را به شما آموزش دادیم. با رعایت تمام نکات امنیتی می‌توانید از این قابلیت برای برگزاری رویدادها یا حضور در مهمانی‌های دوستانه خود استفاده کنید.

 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!