تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ایستگاه بازی زیبا و بادوام: مدل‌های ترندی از میز کنسول‌های فلزی سال 1403

میز کنسول فلزی یکی از مدرن‌ترین تجهیزات در دکوراسیون داخلی منزل است که جلوه‌ای فوق العاده زیبا به فضای خانه می‌بخشد. این کنسول‌ها در کنار ظاهر متفاوتی که دارند، بسیار با دوام هستند و استحکام زیادی نیز دارند. در این مقاله از بخش سبک زندگی در مجله اکالا می‌توانید با میزهای کنسول فلزی ترند ۱۴۰۳ آشنا شوید.

مدل‌های جدید میز کنسول ۱۴۰۳

کنسول‌های فلزی معمولا به صورت ترکیبی با چوب، شیشه، سنگ یا سایر متریال‌ها تولید می‌شوند و یکی از زیباترین انواع کنسول‌ها برای جلوه بخشیدن به فضای منزل و محیط کار هستند. انعطاف پذیری فلز در شکل گیری، موجب شده تا تنوع مدل‌های میز و کنسول مدرن فلزی بسیار زیاد و هماهنگ با همه سلیقه‌ها باشد. می‌توانید کنسول‌های فلزی را در قسمت راهروی منزل قرار دهید یا با قرار دادن آن در بخش های خالی خانه، جلوه‌ای شگفت انگیز به فضا ببخشید.

میزهای کنسول فلزی معمولا دوام و پایداری بالایی نسبت به سایر کنسول‌ها دارند و در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیز ایمن هستند و از همین رو می‌توانید تا سالیان سال از این میزها برای جلوه بخشیدن به فضای خانه یا محل کار خود استفاده کنید. در ادامه این بخش می‌توانید با زیباترین مدل‌های میز کنسول فلزی ترند ۱۴۰۳ آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: جای مناسب میز تلویزیون در منزل کجاست؟

۱- میز کنسول‌های فلزی و چوبی

ترکیب فلز و چوب جلوه شگفت انگیزی دارد و می‌توانید از این کنسول‌ها برای قسمت‌های مختلف دکوراسیون منزل استفاده کنید. بدنه این کنسول‌ها از جنس فلز یا استیل است و برای قسمت روی آن از چوب استفاده می‌شود. هماهنگ بودن رنگ چوب این میزها با سایر لوازم منزل اهمیت زیادی بر زیباتر به نظر رسیدن دکوراسیون منزل شما دارد. تنوع مدل‌های این نوع میزهای کنسول آنقدر زیاد است که می‌توانید با هر رنگ و مدلی آن را انتخاب کنید.

در صورتی که برای تولید این میزها از چوب طبیعی استفاده شود، معمولا قیمت میز کنسول بیشتر می‌شود. به خاطر داشته باشید که در زمان خرید میز کنسول حتما در کنار طراحی میز به جنس چوب و بدنه آن دقت کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کنسول‌ها این است که مقاومت بسیار بالایی دارند و از همین رو می‌توانید با قرار دادن انواع لوازم تزیینی و دکوری روی این میزها، جلوه آن‌ها را چند برابر کنید.

بیشتر بخوانید: ایده‌های تغییر دکوراسیون ارزان برای شیک کردن خانه

۲- میز کنسول‌های فلزی و سنگی

یکی دیگر از جذاب‌ترین انواع میزهای کنسول فلزی جدید، استفاده از ترکیب سنگ و فلز در کنار هم است. این کنسول‌ها ظاهری فوق العاده مدرن دارند و جلوه‌ای منحصر به فرد به فضای منزل می‌بخشد. استفاده از سنگ در این کنسول‌ها موجب می‌شود تا وزن بسیار سنگینی داشته باشند، از همین رو باید از این کنسول‌ها تنها در قسمت کنار دیوار که ایمنی بالاتری دارد استفاده کنید. استحکام جنس فلز و همچنین هماهنگ بودن رنگ فلز و سنگ با دکوراسیون منزل اهمیت زیادی بر جلوه این میزها دارد.

۳- میز کنسول فلزی با طرح نیم دایره

اگر به دنبال میزهای کنسول فلزی ترند ۱۴۰۳ هستید، می‌توانید از میزهایی که پایه آن‌ها به صورت نیم دایره طراحی شده است، استفاده کنید. بدنه این میزها از جنس فلز است و برای قسمت روی آن ممکن است از جنس‌های متفاوتی مثل سنگ، چوب و شیشه استفاده شود. حالت نیم دایره پایه این کنسول‌ها جلوه خاصی به فضا می‌بخشد و بسیار شکیل و مدرن به نظر می‌رسد. این کنسول‌ها بیشتر با دکوراسیون مدرن و امروزی سازگار هستند و برای دکوراسیون‌های کلاسیک انتخاب خوبی نیستند.

۴- میز کنسول فلزی و شیشه‌ای

یکی دیگر از میزهای کنسول فلزی ترند ۱۴۰۳ استفاده از شیشه در کنار فلز است. این کنسول‌ها هم برای فضای داخل منزل و هم برای مکان‌های اداری مناسب هستند. استفاده از پایه فلزی در این کنسول‌ها موجب می‌شود تا استحکام بالا و وزن پایین‌تری نسبت به کنسول‌های تمام چوب داشته باشند. می‌توانید با قرار دادن یک آینه هماهنگ روی دیوار جلوه‌ای بی‌نظیر به این میزها ببخشید یا روی میز از لوازم تزیینی کوچک استفاده کنید تا دکوراسیون منزل شما جذاب‌تر شود.

۵- طرح‌های خاص

یکی از جذاب‌ترین مدل میزهای ترند ۱۴۰۳، میزهایی با طرح خاص و منحصر به فرد هستند که ظاهر آن‌ها با تمام میزهای معمولی متفاوت است. این میزها به شکل‌های مختلف و در اندازه‌های متفاوت تولید می‌شوند و معمولا برای دکوراسیون‌های مدرن و خاص بسیار مناسب هستند.

۶- کنسول‌های فلزی ساده

اگر به دنبال میز کنسول ترند مینیمال هستید و به طرح‌های ساده علاقه دارید، میزهای ساده و فلزی بهترین انتخاب برای شما هستند. این میزها در کمال سادگی طراحی شده‌اند و معمولا با دکوراسیون مدرن هماهنگی بیشتری دارند. می‌توانید از این کنسول‌های ساده فلزی برای قرار دادن کتاب و لوازم تزیینی یا حتی گلدان استفاده کنید یا این میزها را در قسمت‌های خالی منزل قرار دهید و جلوه‌ای زیبا به فضا ببخشید.

در این مقاله جدیدترین مدل‌های میز کنسول پایه استیل و فلزی را مشاهده کردیم. شما می‌توانید با قرار دادن این کنسول‌ها در فضای منزل و محل کار، جلوه‌ای زیباتر در دکوراسیون ایجاد کنید و قسمت‌های خالی و بخش های خلوت فضای خانه را به شکلی هوشمندانه پر کنید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!