تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بهترین پخش کننده عمده انواع سینی کابل برق در استان تهران

بر اساس آمار جهانیِ تولید سینی کابل، شاهد رشد افزایشی آن در طی سال‌های ۲۰۲۳ الی ۲۰۳۱ خواهیم بود. سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم یکی از مهم‌ترین انواع سینی کابل از نظر جنس است؛ که به‌دلیل دوام و مقاوت بالا در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده است و از سویی تولید سینی کابل گالوانیزه نقش بسزایی در این آمار اجرا می‌کند.

بسته به دلایل مهمی چون: دسترسی به تولیدکنندگان معتبر، تنوع بالا در تولید محصولات، قیمت رقابتی و حمل و نقل سریع، تهران را می‌توان قطب تولید و پخش عمده انواع سینی کابل در کشور دانست.

در ادامه مطلب به معرفی یک تولید کننده معتبر که پخش عمده سینی کابل را نیز در تهران برعهده دارد و همچنین آشنایی با سینی کابل گالوانیزه پرداخته‌ایم. لطفا تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

آشنایی با تولید کننده سینی کابل شرکت کرمان نیرو

کارگاه معتبر کرمان نیرو تولیدکننده سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد، علاوه بر سینی کابل متعلقات آن از جمله: پایه سینی کابل، ریل و بست چنگالی و… را در بازار لاله زار تهران تولید و پخش می‌کند.

هدف اصلی کرمان نیرو، تولید سینی کابل گالوانیزه باکیفیت و دقت بالا، ارائه قیمت مناسب نسبت به رقبا، تنوع بالای محصولات و مشاوره تخصصی در طراحی و ساخت انواع سینی کابل است.

یکی دیگر از امتیازات شرکت کرمان نیرو نسبت به رقبا، ارائه QC Report یا گزارش کنترل کیفی حقیقی است.

مقایسه انواع سینی کابل از نظر جنس

سینی برق، به‌طور کلی در انواع، مشبک، نردبانی، کانالی، توری یا شبکه‌ای تولید می‌شود؛ اما سینی کابل از نظر جنس و متریال نیز دارای تنوع بالایی است.

به‌دلیل استفاده سینی کابل در شرایط آب و هوایی مختلف و مقاومت در برابر خوردگی، این قطعه کاربردی را از متریال‌های مختلف و مقاومی چون موارد زیر تولید و عرضه می‌کنند.

گالوانیزه: تولید سینی کابل گالوانیزه، یکی از مقاوم‌ترین نوع سینی کابل از نظر جنس است؛ زیرا بالاترین میزان عایق بودن را در میان سایر سینی کابل‌ها دارا است. البته گفتنی است که، میزان مقاوت سینی کابل گالوانیزه، به ضخامت و نوع سرد و گرم بودن آن در کنار شرایط محیطی بستگی دارد.
استیل: سینی کابل استیل دارای مزایایی چون: استحکام فوق‌العاده بالا، قیمت پایین، مقاومت در برابر شوینده‌های قوی، استفاده در جاهای مسقف، سهولت تولید انبوه و پیش ساخته، کیفیت یکنواخت، طراحی سبک و نصب سریع و آسان است.
آلومینیوم: سینی کابل آلومینیومی یک انتخاب عالی برای محیط‌های مرطوب و یا محیط‌هایی که احتمال زنگ زدگی بالایی دارند؛ محسوب می‌شود. از سویی غیر مغناطیسی بوده و به تعبیری از هدر رفت جریان الکتریسیته جلوگیری می‌کند.
فولاد ضد زنگ: این نوع سینی کابل دارای عملکرد و بازدهی عالی در محیط‌هایی است که دمای بسیار بالا دارند. مقاومت بالا در برابر مواد شیمایی آلی و غیر آلی نیز از ویژگی‌های این نوع سینی برق است.

باتوجه به محیط کارگاهی و ساختمان، پس از نیاز سنجی، براحتی می‌توان با آگاهی از انواع سینی کابل بر اساس جنس و متریال، یک سیستم برق کشی ایمن را فراهم نمود.

خرید سینی کابل گالوانیزه

برای خرید سینی کابل گالوانیزه با توجه به شرایط دمایی و رطوبت فضا می‌توان از سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم انتخاب و سفارش داد.

سینی کابل گالوانیزه گرم بر خلاف سینی کابل گالوانیزه فابریک از ورق سیاه و تحت عمل گالوانیزاسیون تولید می‌گردد؛ سینی‌های‌ کابل‌ گالوانیزه گرم مانند سینی‌های کابل‌ گالوانیزه فابریک، به دو حالت چهار خم و شش خم تولید می‌گردند و از طرفی نوع شش خم مقاومت بالاتری نسبت به نوع چهار خم دارد.

البته سینی کابل دو خم نیز در این بین تولید می‌شود و برای پانچ آن نیز از دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی با عرض ۲ متر استفاده می‌گردد.

در حالت کلی سینی کابل گالوانیزه گرم برای مناطقی که دارای رطوبت و دمای بالا هستند بسیار کارآمد است و در مقابل سینی کابل گالوانیزه سرد به دلیل مقاوت کمتر در برابر خوردگی، بیشتر در ساختمان‌های مسکونی و کارگاه‌های صنعتی کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتخاب بهترین سینی کابل گالوانیزه از معتبرترین تولید کننده در تهران

در این مطلب به معرفی کرمان نیرو، تولید کننده و پخش عمده سینی کابل در تهران پرداختیم. این گروه صنعتی با سابقه‌ایی بالغ بر ۱۰ سال، تولید سینی کابل گالوانیزه را تحت نظر کارشناسان مجرب و توسط دستگاه‌های به‌روز و مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی در لاله‌زار تهران به انجام می‌رساند.

برای خرید سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم و حتی انواع سینی کابل و اتصالات آن، به بررسی سینی کابل از نظر جنس (آلومینیوم، استیل، فولاد و گالوانیزه،) میزان مقاومت در برابر خوردگی، عرض و ضخامت بپردازید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!