تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

از صبحانه لذت ببرید: بهترین کافه های تهران برای شروع روز

خوردن صبحانه در کافه‌های جذاب شهر، برای شروع یک روز پرانرژی ایده فوق‌العاده‌ای است. تنوع صبحانه و طعم غذاهای ساده مخصوص صبح در برخی کافه‌های تهران آنقدر زیاد است که اگر هر روز هم صبحانه‌تان را در این کافه‌ها میل کنید، باز هم بیشترین لذت را تجربه می‌کنید. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با بهترین کافه‌های تهران برای صبحانه آشنا شوید.

کدام کافه‌های تهران، صبحانه خوشمزه‌تری دارند؟

به جرات می‌توان گفت که لذت خوردن صبحانه در کافه حتی از خوردن انواع غذاهای رنگارنگ در رستوران‌های مجلل بیشتر است. تنوع صبحانه‌ها و روش سرو برخی از آن‌ها آنقدر جذاب است که میل شما به خوردن این وعده غذایی را چند برابر می‌کند.

تنوع منوی صبحانه، کیفیت مواد اولیه، فضای کافه، خدمات و برخورد پرسنل، قیمت و همچنین لوکیشن کافه اهمیت زیادی بر انتخاب کافه برای صبحانه دارد. در ادامه می‌توانید با بهترین کافه‌های صبحانه دار تهران آشنا شوید.

۱- کافه سبوس

یکی از بهترین کافه‌های تهران برای صبحانه، کافه سبوس است که نان‌های خاص و خوشمزه‌ای در این کافه سرو می‌شود. این کافه در منطقه شمال تهران قرار دارد و هر روز صبح در آن نان تازه سرو می‌شود.

این کافه از ساعت ۸ صبح باز می‌شود و تا ساعت ۱۰ شب باز است. کافه سبوس در خیابان پارک وی، ابتدای اتوبان چمران و کنار رستوران ریواس قرار دارد و یکی از لوکس‌ترین، باکیفیت‌ترین و شلوغ‌ترین کافه‌های تهران است که صبحانه متنوع و خوشمزه‌ای در آن سرو می‌شود.

۲- کافه سام

یکی دیگر از کافه‌های معروف تهران، کافه سام است که در چندین خیابان شعبه دارد و صبحانه‌های خوش طعم و متفاوتی در آن سرو می‌شود. این کافه فضای جذاب و آرامش بخشی دارد و در آن انواع نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و صبحانه‌های جدید و متفاوت سرو می‌شود. در اکثر روزها این کافه بسیار شلوغ است و از همین رو برای غذا خوردن در این کافه باید کمی صبور باشید.

بیشتر بخوانید: کافه‌های سنتی تهران را بشناسید

۳- کافه فوکاچا

اگر به دنبال یک فضای آرامش بخش و صبحانه‌های فوق العاده خوشمزه و متنوع هستید، بهتر است در اولین فرصت سری به کافه فوکاچا بزنید. این کافه یکی از بهترین کافه‌های تهران برای صبحانه است که در نیاوران دزاشیب، خیابان افشار قرار گرفته و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ باز است. تنوع صبحانه‌های این کافه بسیار زیاد است و می‌توانید انواع کیک و نان‌های متفاوت را نیز در این کافه امتحان کنید.

۴- کافه عمارت خونه البرز

مقصد بعدی ما برای تجربه یک صبحانه لذت بخش، کافه عمارت خونه البرز است. این کافه در یک خانه قدیمی و بزرگ قرار دارد و درختان بلند و سرسبز آن در کنار حوض آبی رنگی که در وسط حیاط قرار گرفته، آرامشی عجیب برای شما رقم می‌زند. معماری قدیمی و زیبای این کافه در کنار صبحانه‌های متفاوت و خوشمزه‌ای که دارد، تجربه‌ای به یاد ماندنی را در خاطرتان هک می‌کند.

در این کافه هم می‌توانید صبحانه‌تان را در حیاط میل کنید و هم داخل کافه بنشینید و از طعم صبحانه‌تان لذت ببرید. کافه عمارت خونه البرز دی حافظ، خیابان البرز قرار گرفته و گزینه خوبی برای خوردن یک صبحانه متفاوت و سنتی محسوب می‌شود.

۵- کافه رستوران دوبلین

یکی دیگر از بهترین کافه‌های تهران برای صبحانه کافه رستوران دوبلین است. این کافه در شهرک غرب، ایران زمین قرار درد و تنوع صبحانه‌هایی که در آن سرو می‌شود، بی نظیر است. در این کافه می‌توانید انواع املت، کرپ، وافل و پنکیک را امتحان کنید و تجربه‌ای جذاب و به یاد ماندنی را برای خودتان رقم بزنید.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ مرکز خرید تهران (پاساژ)

۶- کافه رستوران رولینجا

این رستوران در چیتگر، بام لند قرار گرفته و به خاطر ویوی فوق العاده جذاب و صبحانه‌های خوشمزه‌ای که دارد، محبوب است. این کافه در فضایی باز قرار دارد و می‌توانید در زمان خوردن صبحانه مورد علاقه‌تان به چشم انداز جذاب دریاچه نگاه کنید. فضای این کافه بی نظیر است، اما قیمت غذاهای آن کمی زیاد است و از همین رو برای افرادی که دوست دارند در کنار غذا، در فضایی جذاب صبحانه میل کنند، گزینه بهتری محسوب می‌شود.

در این مقاله از مجله دانستنی تک فانبه ۶ مورد از بهترین کافه‌های تهران برای صبحانه اشاره شد. به نظر شما کدام کافه‌های تهران صبحانه‌های خوشمزه‌تری سرو می‌کنند. اگر تجربه رفتن به این کافه‌ها را دارید، می‌توانید نظرات و تجربیات خودتان را با ما و دوستان علاقه‌مند به اشتراک بگذارید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!