تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جوایز ژانر جذاب دوره‌ی پخش برتر فیلم‌های ایرانی (شهریور 1403)

اگر اهل تماشای فیلم‌های ایرانی باشید، احتمالا می‌دانید که برخی از این فیلم‌ها بسیار محبوب‌تر و پرفروش‌تر از سایرین هستند و دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند تا فیلم جذاب‌تری را برای تماشا در سینما یا اکران‌های آنلاین انتخاب کنید. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با بهترین فیلم‌های ایرانی در حال اکران (شهریور ماه ۱۴۰۳) آشنا شوید.

پرفروش‌ترین فیلم‌های در حال اکران شهریور ۱۴۰۳

در این بخش می‌توانید با ۵ مورد از پرفروش‌ترین فیلم‌های در حال اکران ایران در شهریور ماه ۱۴۰۳ آشنا شوید.

۱- تگزاس ۳

یکی از پرفروش‌ترین و بهترین فیلم‌های کمدی در حال اکران فیلم تگزاس ۳ است که بیش از ۲۱۵ میلیارد تومان فروش داشته و تاکنون لقب پرفروش‌ترین فیلم ایرانی سال ۱۴۰۳ را از آن خود کرده است.

این فیلم با کارگردانی مسعود اطیابی و بازی سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژله صامتی و مسعود اطیابی، در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است و هم اکنون در حال اکران است. جالب است بدانید که این فیلم در ۱۲ روز اول ۱ میلیون نفر را به سینما کشاند و پس از یک ماه از آغاز اکران، ۱۳۰ میلیارد تومان فروش داشت.

۲- پول و پارتی

فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی یکی دیگر از بهترین فیلم‌های ایرانی در حال اکران است که پس از یک ماه اکران، بیشتر از ۶۳ میلیارد فروش داشته و جز پرفروش‌ترین فیلم‌های سال محسوب می‌شود.

داستان این فیلم مربوط به تضاد بین ثروت و عشق است که با نگاهی طنزآمیز به تصویر کشیده شده است. این فیلم در ژانر کمدی اجتماعی ساخته شده و بازیگرانی از جمله ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، امیر جعفری، مهدی هاشمی و نیوشا ضیغمی در آن ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: سریال جدید چی شروع کنم؟

۳- خجالت نکش ۲

یکی دیگر از جذاب‌ترین فیلم‌های کمدی در حال اکران در شهریور ۱۴۰۳، فیلم سینمایی خجالت نکش ۲ است. این فیلم به کارگردانی رضا مقصدی و تهیه کنندگی امیرپروین حسینی ساخته شد.

از مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند، می‌توان به احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، بهاره کیان افشار و بهرنگ علوی اشاره کرد. ماجرای این فیلم مربوط به زندگی قنبر و صنم است که به شکلی متفاوت و جذاب به تصویر کشیده شده است.

۴- مست عشق

فیلم سینمایی مست عشق محصول مشترک ایران و ترکیه است که در واقع یک فیلم تاریخی عاشقانه است که به کارگردانی و نویسندگی حسن فتحی ساخته شده است. این فیلم برشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی است که از بازیگران مطرحی همچون پارس پیروزفر، شهاب حسینی، هانده ارچل و بنسو سورال در آن ایفای نقش کرده‌اند.

اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد و تاکنون ادامه دارد. جالب است بدانید که این فیلم ۵ سال از زندگی مولانا را به تصویر می‌کشد و از همین رو این فیلم یکی از بهترین فیلم‌ها برای گروه سنی بزرگسال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۶ فیلم فوق‌العاده برای یک دورهمی خانوادگی در تعطیلات

۵- تمساح خونی

بهترین فیلم‌های ایرانی ۱۴۰۳ که هم اکنون در سینماهای کشور در حال اکران است، فیلم تمساح خونی است. این فیلم به کارگردانی جواد عزتی در ژانر اکشن و کمدی است. از مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند می‌توان به جواد عزتی، عباس جمشیدی فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج و سعید آقاخانی اشاره کرد.

این فیلم در بازه زمانی ۴۰ روزه حدود ۱۰۰ میلیارد فروش داشته و در دسته پرفروش‌ترین فیلم‌های سال قرار دارد. این فیلم اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی است که جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردان نگاه نو را از آن خود کرده است.

در این مقاله از مجله سبک زندگی تک فانبه ۵ مورد از بهترین فیلم‌های ایرانی در حال اکران در شهریور ماه ۱۴۰۳ اشاره شد. اگر از تماشای فیلم‌های ایرانی لذت می‌برید، حتما برای دیدن این ۵ فیلم جذاب ایرانی برنامه ریزی کنید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!