تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

نجات زمین در مبارزه هیجان‌انگیز: شرکت در جشنواره راسان با مجله تصویر زندگی

یکی از جشنواره‌های جذاب تابستان ۱۴۰۳، کمپین شیرآلات راسان با شعار «برنده هوشمند راسان باش» است. این کمپین با هدف انجام مسئولیت اجتماعی و نجات کره زمین از بحران کم‌آبی و خشک‌سالی، از ۱۸ تیر آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

راسان به‌عنوان برند پیشگام تولیدکننده شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، از فناوری‌های روز دنیا مانند واقعیت افزوده، برای ارتقای کیفیت محصولات و خلق تجربه‌های ارزشمند برای مخاطبان بهره می‌برد. در این مسیر، دغدغه‌های محیط‌زیستی، نقش پررنگی در فعالیت‌های این برند ایفا می‌کنند. شیرآلات باکیفیت و استاندارد راسان، در جلوگیری از هدررفت آب بسیار مؤثر هستند.

در ادامه این مطلب، به شناخت بیشتر برند راسان و کمپین هیجان‌انگیز آن می‌پردازیم.

کمپین ۱۰۰ میلیونی راسان برای حفظ ذخایر آب!

جشنواره راسان با شعار «برنده هوشمند راسان باش»، از ۱۸ تیر کار خود را شروع کرده و دلیل برگزاری آن، توجه بیشتر به محیط‌زیست و موضوع کم‌آبی، خطر خشک‌سالی و آینده کره زمین است. این کمپین، جوایز متفاوت و شگفت‌انگیزی دارد و تنها با انجام ۳ کار ساده، شانس برنده شدن را به دست خواهید آورد.

هدایا و جوایز این کمپین شامل ۵ درصد تخفیف خرید محصولات راسان، قرعه‌کشی ۲ هفته یک‌بار وسایل هوشمند و قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی برای یک نفر می‌شوند.

نحوه شرکت و ورود به کمپین «برنده هوشمند راسان باش»

برای شرکت در جشنواره راسان فقط کافی است مراحل زیر را طی کنید:

در مرحله اول وارد آدرس اینترنتی https://qrgame.rassan.ir شده و اطلاعات درخواستی را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی و شماره تلفن همراه می‌شوند.

در مرحله دوم، شما فهرستی از فروشگاه‌های شیرآلات راسان را با توجه به شهر محل سکونت خود دریافت می‌کنید و می‌توانید نزدیک‌ترین آن‌ها را با توجه به لوکیشنی که در آن قرار دارید مشاهده کنید.

در مرحله سوم با مراجعه به یکی از این فروشگاه‌ها، می‌توانید QR کد موجود در فروشگاه را اسکن کنید و یک امتیاز بدست بیاورید. این یک امتیاز به منزله دریافت ۵ درصد تخفیف خرید محصولات راسان، شانس شرکت در قرعه‌کشی‌ ۲ هفته یک‌بار و شانس برنده شدن جایزه ۱۰۰ میلیونی است.

نگاهی به هدایا و جوایز جشنواره راسان

شما در این جشنواره پس از اسکن کیوآر کد، کد تخفیف ۵ درصدی خرید محصولات راسان را دریافت می‌کنید.کالاهای هوشمند به‌صورت ۲ هفته یک‌بار قرعه‌کشی می‌شوند و جوایز این بخش شامل موارد زیر هستند:

ترازوی هوشمند، عینک آفتابی هوشمند، ساعت هوشمند، دستبند سلامتی هوشمند، هدفون بلوتوثی، اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل، هندزفری بلوتوثی دوگوش، کاغذ دیجیتال، ماشین اصلاح موی سر و فلاسک هوشمند.

جایزه نهایی و هیجان‌انگیز، ۱۰۰ میلیون تومان است که پس از قرعه‌کشی نهایی، به ۱ نفر تعلق می‌گیرد. شما برای دریافت شانس بیشتر، محدودیتی نخواهید داشت.

بردن ۱۰۰ میلیون تومان فقط با اسکن کیوآر کد

جشنواره شیرآلات راسان با شعار «برنده هوشمند راسان باش»، از ۱۸ تیر فعالیت ‌خود را آغاز کرده است و تا پایان شهریور ادامه دارد. هوشمندی و آینده‌نگری دو واژه‌ای هستند که فعالیت‌های برند راسان را توصیف می‌کنند. این برند همواره به دنبال نوآوری در محصولات و خدمات خود است و می‌کوشد تا با ترکیب دغدغه‌های زیست‌محیطی و تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی تولید کند که علاوه بر زیبایی بیشتر، از هدررفت آب شیرین نیز جلوگیری کنند.

۵ درصد تخفیف خرید محصولات، گجت‌های هوشمند و ۱۰۰ میلیون تومان پول، جوایز راسان هستند که در این کمپین انتظار شما را می‌کشند؛ پس به راسان بپیوندید و برنده هوشمند راسان باشید! همچنین برای مشاهده محصولات راسان در دکوراسیون آشپزخانه خود می‌توانید از فناوری واقعیت افزوده این برند در آدرس زیر استفاده کنید:

https://www.rassan.ir/augmented-reality

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!