تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

200 هزار تومان برای یک روز خوش

تک فان- شاید به این فکر کنید که برای یک تفریح درست و حسابی در تهران باید مبلغ بسیار زیادی پول هزینه کنید. اما، تفریحاتی در زیر پوست پایتخت وجود دارد که شاید از آن بی‌خبر باشیم در حالی که به طور کل حال و هوایمان را عوض می‌کنند.

به گزارش تک فان، تفریحاتی که در این مطلب معرفی می‌شوند همگی تا 200 هزار تومان هزینه برای شما خواهند داشت. از یک لیزر تگ درجه یک و هیجان انگیز گرفته تا کافه برد گیم جذاب که شاید اصلا با آن آشنایی نداشته باشید. تک فان در این مطلب بهترین تفریحات تابستانی در تهران را با بودجه کم به شما معرفی می‌کند.

لیزر تگ پرواز تهران

پیش از این که به سراغ قیمت لیزرتگ پرواز تهران برویم، باید به این سوال پاسخ بدهیم که لیزر تگ چیست؟ لیزر تگ یک بازی گروهی است که افراد هر تیم سعی می‌کنند با تفنگ‌هایی لیزری افراد دیگر را نشانه رفته و کسب امتیاز کند. این بازی که در فضایی تاریک سپری می‌شود به شدت هیجان انگیز و جذاب است. در این میان لیزر تگ پرواز تهران با هزینه یک راند 15 دقیقه‌ای به مبلغ 75000 تومان یک تفریح ارزان برای ما است. البته اگر بخواهیم بیش از یک راند بازی کنیم مبالغ بیشتر خواهد شد.

برای رفتن به لیزر تگ پرواز تهران باید به تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، سه راه فرحزاد، زیر پل گلدیسان، مجموعه تفریحی و ورزشی پرواز بروید.

رویا پارک نیاوران

رویا پارک نیاوران تهران با تمام پارک‌هایی که تا کنون رفته‌اید و تجربه‌های متفاوتی که در آن داشته‌اید فرق دارد. در این پارک، مهندسان کاری کرده‌اند که با خطای دید، همه چیز را معلق، کوچکتر یا بزرگتر از حد معمول ببینید. شاید بتوانید روی هوا بنشینید، روی سقف قدم بزنید یا سفری به قعر زمان بی‌نهایت داشته باشید. این پارک دارای بخش‌های متفاوتی است؛ از بخش تاریک گرفته تا جاذبه همگی عجیب و خاص هستند. نکته این است که هزینه ورود به این پارک جذاب 198000 تومان است. برای بازدید از پارک رویا نیاوران همه روز به جز یکشنبه‌ها و روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 5 عصر می‌توانید به آن مراجعه کنید.

برای رفتن به رویا پارک نیاوران باید به خیابان باهنر، خیابان دارآباد، انتهای خیابان موزه، مجموعه موزه حیات وحش دارآباد، هیومن پارک، ضلع جنوبی مجموعه ساختمان کروی آجری بروید.

کارتینگ آزادی تهران

یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که می‌توانید با هزینه‌های بین 200 الی 250 هزار تومان در تهران انجام دهید، کارتینگ رفتن است. اگرچه تهران کارتینگ‌های متفاوتی دارد که هر کدام جذابیت خاص خودشان را دارند، اما یکی از بهترین کارتینگ‌های تهران کارتینگ آزادی است. وقتی به پیست کارتینگ وارد شوید، بدون نیاز به گواهینامه می‌توانید پشت ماشین‌های مسابقه بشینید و سرعت و هیجان را یکجا تجربه کنید. البته اصلا لازم نیست نگران سلامتیتان باشید چراکه تمامی لوازم و تجهیزات ایمنی سرتاپای شما را پوشانده. فراموش نکنید که برخی از وبسایت‌های تخفیف ممکن است بلیط کارتینگ آزادی را با تخفیف‌های جذاب به فروش برسانند. در این صورت مبلغی که هزینه می‌کنید کمتر از 250 هزارتومان خواهد بود.

برای رفتن به کارتینگ آزادی باید به تهران، ضلع شرقی استادیوم آزادی، جنب پارکینگ شماره ۱۳ بروید.

کافه برد گیم

شاید برایتان سوال باشد که کافه بردگیم چیست؟ کافه برد گیم نقطه‌ای است که یک کافه و یک محیط بازی و تفریح به یکدیگر می‌رسند. در کافه برد گیم ما بازی‌هایی را تجربه خواهیم کرد که در آن افراد باید دور یک میز بنشینند. در ساده‌ترین تعریف، حتی شطرنج یک بردگیم به حساب می‌آید پس در کافه بردگیم از بازی‌ای مثل شطرنج گرفته تا بازی مثل مافیا را تجربه خواهیم کرد. در این میان کافه بردگیم ایرانمال یکی از جذاب‌ترین‌ها است. این کافه بردگیم که به کافه فکر کده ایرانمال شهرت دارد برای هر نفر تنها 75000 تومان ورودی دریافت می‌کند، اما اگر بخواهید مافیا بازی کنید، حدودا 100 هزار تومان باید هزینه کنید.

برای رفتن به کافه فکر کرده ایران مال باید به ‎بزرگراه خرازی، ایران‌مال، طبقه G1، واحد RB355 بروید.

سفالگری

یکی  از متفاوت‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در تهران با زیر 200 هزار تومان پول داشته باشید، تجربه نیم ساعت سفالگری در فضایی شبیه به تهران قدیم است. در این نیم ساعت، یک سفالگر ماهر به شما سفالگری می‌آموزد و اجازه می‌دهد این هنر دیرینه را با دست‌های خودتان لمس کنید. حال این بستگی به شما دارد که بتوانید وسیله‌ای بسازید یا نه. جالب این است که این تجربه جدید در دل بخش طهران قدیم ایرانمال قرار گرفته. جایی که فضایی شبیه به پش کوچه‌های تهران در دوران‌های قدیم دارد.

برای رفتن به بخش سفالگری ایرانمال باید به طهران قدیم بروید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!