تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آخرین روند‌های فوق‌العاده در مدل‌های مو دم اسبی برای جشن‌ها

مدل مو دم اسبی یکی از مدل‌های پرطرف‌دار و ساده‌ای است که با کمی خلاقیت می‌توانید به روش‌های مختلفی موهایتان را ببندید. این مدل مو بسیار کلاسیک و شیک است و برای هر موقعیتی و هر نوع لباس و چهره‌ای می‌توانید آن را استایل کنید. در این مقاله از مجله اکالا ما جدیدترین مدل‌های مو دم اسبی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

۵ مدل از جدیدترین مدل موهای دم اسبی

دم اسبی مدل مویی است که هیچ گاه از مد نمی‌افتد. این مدل مو استایل شما را کاملا جذاب و مدرن می‌کند. در زیر ۵ مدل از جدیدترین مدل های مو دم اسبی را برایتان شرح خواهیم داد.

۱- مدل مو دم اسبی براق و صاف

مدل مو دم اسبی صاف و براق یکی از ساده‌ترین مدل‌های مو دم اسبی است. برای بستن موهایتان به این مدل کافی است ابتدا موهایتان را با کمک اتو مو، صاف کنید. اگر اتو در دسترس ندارید می‌توانید از سشوار استفاده کنید.

پس از صاف کردن موها باید با کمک کش موهایتان را در قسمت بالایی سر کمی محکم‌تر از حالت عادی ببندید. با انواع موس مو، تافت یا روغن به موهایتان بزنید تا موهایتان براق و درخشان نشود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل‌های کوتاهی مو مصری ۲۰۲۴

۲- مدل مو دم اسبی پیچ خورده

مدل مو دم اسبی پیچ خورده کمی مجلسی‌تر و حجیم‌تر از حالت قبل است. برای بستن موهایتان به این مدل کافی است پس از سشوار کردن موهایتان با کمک کش مو در قسمت بالایی سرتان ببندید و بعد با کمک بابلیس یا دستگاه فر مو کمی قسمت پایینی موها را حالت دهید. (مانند روش کرلی کردن موها)

۳- مدل دم اسبی با شینیون

مدل مو دم اسبی با شینیون نیز یکی از مجلسی ترین و جذاب ترین مدل موها است. برای بستن موهایتان به این روش نیز باید پس از اتو کردن یا سشوار کردن موهایتان آن را بالا ببندید.

با انواع گیر موهای ساده و کوچک به مدل های مختلف می‌توانید موهایتان را شینیون کنید. پس از شینیون کردن موها کمی تافت به موها بزنید تا حالتشان حفظ شود.

۴- مدل مو دم اسبی با حجم

برای بستن موهایتان به این مدل مانند روش‌های قبل موهایتان را ببندید. پس از بستن موهایتان با کمک دستگاه‌های فر درشت یا بافت می‌توانید به دم اسبی خودتان حجم بدهید. این مدل شباهت زیادی به مول مو دم اسبی پیچ خورده دارد. این مدل مو برای کسانی که موهای کم پشتی دارند مناسب است.

بیشتر بخوانید: ترندترین فیس فریم‌های مو

۵- مدل مو دم اسبی بافته شده

برای این مدل دم اسبی پس از بستن موها می‌توانید انواع بافت‌ها را روی موهایتان انجام دهید. بافت گیس ساده، بافت فرانسوی، بافت ماهی و بافت مو فرانسوی از مدل بافت‌های پرطرف‌دار و محبوبی است که می‌توانید روی موهایتان انجام دهید.

توجه داشته باشید که برای بهتر حالت گرفتن موهایتان بهتر است موها را بشویید تا تمیز باشد. برای داشتن ظاهری زیباتر و تمیزتر با تکه‌ای از موها کش مو را بپوشانید. مدل مو دم اسبی خودتان را با رنگ و مدل لباس و آرایشتان هماهنگ کنید.

شما با کمی خلاقیت و استفاده از اکسسوری‌های کوچک می‌توانید دم اسبی‌های متفاوت و جذابی روی موهای خودتان داشته باشید. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در این مقاله از مجله سبک زندگی تک فانبرایتان مفید واقع شده باشد.

من سمانه هستم، از بچگیم عاشق این بودم که توی تلویزیون آشپزی رو آموزش بدم.
هر روز پیش‌بند آشپزخونه مادرم رو میبستم و ساعت‌ها جلوی دوربین تخیلی ذهنم، آموزش آشپزی میدادم!
بزرگ‌تر که شدم به صورت تخصصی‌تر رویاهامو دنبال کردم و هر روز براشون بیشتر تلاش کردم تا  فهمیدم علاقه زیادی به دنیای شیرینی‌ها و شیرین کردن کام آدم‌ها دارم.
حالا خیلی  خوشحالم که این فرصت رو دارم تا با  تلفیق آشپزی کردن، نوشتن و عکاسی که الان  بخش بزرگی از دنیای من شده بتونم این حس خوب رو با شما به اشتراک بزارم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!