تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بر اساس برج فلکی‌تان کدام شخصیت سریال «خاندان اژدها» هستید؟

فصل دوم سریال محبوب «خاندان اژدها»، در حال به پایان رسیدن است و بینندگان مشتاقانه منتظر اتفاقات قسمت‌های پایانی هستند. طرفداران سریال در حال مقایسه داستان با کتاب‌ها و ارائه نظریه‌های مختلف درباره سرنوشت شخصیت‌ها هستند.

در این میان، بحث جالبی درباره ارتباط شخصیت‌ های سریال با برج‌های فلکی شکل گرفته است. برخی از شخصیت‌ها به وضوح ویژگی‌های برج‌های خاصی را نشان می‌دهند، در حالی که برخی دیگر نشانه‌های ظریف‌تری دارند. در ادامه، نگاهی می‌اندازیم به شخصیت‌ های اصلی سریال و برج‌های فلکی که ویژگی های مشترکی با آنها دارند.

شخصیت‌ های اصلی سریال خاندان اژدها و برج‌های فلکی مربوط به آنها

۱۲. ایموند تارگرین – قوچ یا حمل

ایموند دومین پسر آلیسنت و ویسریس است و از دوران کودکی هاله‌ای تاریک داشته است. نحوه بزرگ شدن او را تنها می‌توان با یک چیز توضیح داد: او یک حمل است. بدون ذره‌ای تردید، ایموند دوران کودکی سختی داشت زیرا مادرش ایگون دوم را ترجیح می‌داد.

برخی از ویژگی‌های مثبت حمل شامل بهبود مداوم خود، خودجوشی، شجاعت و ماجراجویی است. با این حال، به راحتی خسته می شوند و زندگی را به عنوان بازی‌ای که می‌توانند در آن پیروز شوند، می‌بینند. عصبانی شدن نشان آنهاست، اما از دیدگاه مثبت‌تر، خشم او باعث می‌شود نسبت به خودش اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

۱۱. اگان تارگرین – حوت یا ماهی

اگان شبیه پدرش است، زیرا او نیز تمایل دارد زندگی یک شاهزاده رمانتیک و بی‌خیال را تصور و خیال‌پردازی کند. با این حال، پدرش وظایف یک پادشاه را می‌دانست، در حالی که اگان نگرشی شبیه به حوت دارد. فریادهای مردم در تاجگذاری‌اش به او انگیزه داد تا در شکوه غرق شود – چیزی که یک حوت از آن لذت می‌برد – اما در عین حال، درباره‌اش تأمل می‌کند.

اگان به نوعی موفق می‌شود همزمان کودک و بزرگسال باشد. نشان دادن احساسات وحشتناک نیست، اگرچه قطعاً در تبار سلطنتی ناخوشایند است. او همچنین پیوند نزدیکی با اژدهای طلایی‌اش سانفایر نشان داده است، که گواهی بر طبیعت همدلانه حوت اوست.

۱۰. رینیس تارگرین – کمان یا قوس

وقتی یک قوس خودکفا را تصور می‌کنیم که حقیقت را مانند شمشیری قدرتمند به کار می‌برد، ممکن است رینیس را تصور کنیم. به عنوان یک قوس نمونه، رینیس صدای درونی ندارد و از حفظ ظاهر خسته شده است. اما به عنوان بخشی از یک خانواده سلطنتی، او باید نقش خود را بپذیرد و این ویژگی‌ها را مهار کند.

یک قوس همیشه ماجراجویی را انتخاب می‌کند و به چیزهای زمینی وابسته نیست (به همین دلیل است که رینیس می‌تواند بر اکثر اژدهایان سوار شود). او دانش اطرافیانش را ارج می‌نهد اما بر اعتقاد و خرد درونی خود تکیه می‌کند.

۹. کورلیس ولاریون – قوچ یا حمل

کورلیس، به عنوان یک حمل، از وظیفه انگیزه می‌گیرد. او احساساتی را که مانع موفقیت می‌شوند سرکوب می‌کند اما اطمینان حاصل می‌کند که قبل از تصمیم‌گیری نهایی، همه حرف خود را بزنند. اگر چیزی باشد، او مسئول است و فقط می‌خواهد خانواده دست از درگیری داخلی بردارند، که در رابطه‌اش با برادرش ویموند و حمایت بی‌میلش از سیاه‌پوشان آشکار بود.

حمل ها به راحتی با مردم گرم نمی‌گیرند، بنابراین مدتی طول می‌کشد تا ارتباط بگیرند. با این حال، نظم و عمل‌گرایی آنها را تا بالای نردبان موفقیت می‌برد، جایی که دوست دارند بنشینند و مورد تحسین جمع قرار بگیرند.

۸. لینور ولاریون – دلو یا آبریز

لینور فرد طرد شده در خانواده‌اش است، اما نه به خاطر گرایش جنسی‌اش. او اغلب احساس می‌کند که به آنجا تعلق ندارد، به راحتی حواسش پرت می‌شود و زیبایی‌ها و لطافت انسانیت را در دنیای بیرون جستجو می‌کند؛ درست مانند یک دلو واقعی.

دلوها، با وجود اینکه در نام خود کلمه آب دارند، نشانه‌های هوایی هستند و شخصیت لینور هوایی به نظر می‌رسد؛ او آزادی شخصی خود را فتح می‌کند و به دنبال دنیایی بزرگتر و بهتر از آنچه در آن است می‌گردد. با این حال، او دلسوز و حامی رینیرا است.

۷. لاریس استرانگ – جوزا یا دوپیکر

لاریس استرانگ دوست عجیب آلیسنت و شایعه‌پراکن دربار، یعنی یک جوزا است. جوزاها کمی درباره همه چیز می‌دانند، چیزی که به لاریس قدرت دستکاری کردن ذهن دیگران را می دهد. کاریزما و رویکرد آنها «نه» گفتن را دشوار می‌کند، و آنها می‌توانند صادقانه با یک دیوار آجری صحبت کنند و از آن مکالمه احساس قدرت کنند.

اکثر جوزاها در کسب دانش بسیار خوب هستند، باهوش هستند و می‌توانند در عرض چند ثانیه هر کسی را قضاوت کنند. توانایی آنها برای اینکه یا مرکز توجه باشند یا یک تماشاگر، لاریس را به یک مشاور خوب تبدیل می‌کند.

۶. آلیسنت هایتاور – سنبله یا خوشه

سنبله‌ها به سختگیری مشهورند، اما آنها سخت‌کوش و خودکفا هستند. این از زمانی که آلیسنت متوجه شد متحدانش همیشه آنجا نخواهند بود، مشخص بوده است. او تصمیم گرفت مسائل را خودش به دست بگیرد، همانطور که سنبله‌ها این کار را می‌کنند.

آنها اجازه نمی‌دهند دیگران کارهایشان را انجام دهند مگر اینکه مجبور باشند، و حتی در آن صورت هم سعی می‌کنند امور را اداره کنند. علاوه بر این، سنبله‌ها دوست دارند احساس مفید بودن کنند و برای همه چیز راه حلی دارند.

۵. رینیرا تارگرین – اسد یا شیر

جسارت و گرمای رینیرا او را در صورت فلکی اسد قرار می‌دهد. علیرغم اینکه ساکت است و سعی می‌کند همرنگ محیط شود، وقتی در کانون توجه قرار می‌گیرد، هدفش این است که متمایز باشد.

اما به عنوان یک اسد، او قدر خود را می‌داند و راه خود را برای گرفتن آنچه حق اوست یعنی تخت آهنین پیدا خواهد کرد. علاوه بر داشتن شخصیتی قدرتمند و کمی خودپسند، اسدها از خود خلاقیت و خرد نشان می‌دهند. آنها تأثیرگذار هستند و به راحتی با هاله خود توجه ها را جلب می کنند.

۴. دیمون تارگرین – کژدم یا عقرب

هر کس که نگاه دقیقی به دیمون بیندازد، ممکن است بلافاصله بگوید که او یک عقرب است. مت اسمیت، بازیگر نقش دیمون، نیز متولد برج عقرب است و این انرژی به راحتی قابل تشخیص است. اگرچه عقرب‌ها معمولاً محبوب نیستند – به طور کلیشه‌ای، آنها صادق نیستند – اما شخصیت‌شان بسیار نرم‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.

اگرچه عقرب‌ها خیانت را بد نمی‌بینند، اما می‌توانند نرم باشند. اگر متعهد شوند، آن را به درستی انجام می‌دهند؛ همانطور که به نظر می‌رسد دیمون، لینا را به اندازه رینیرا دوست داشته است.

۳. ویسریس تارگرین – میزان یا ترازو

ویسریس به وضوح یک میزان است. میزان ها مهربان هستند و قبل از قضاوت یا تصمیم‌گیری، تمایل دارند همه جوانب را بسنجند. اگرچه آنها مردد هستند (ویسریس چندین بار تردید نشان داد)، اما می‌توانند در هر موقعیتی نکات مثبت را پیدا کنند، از درگیری اجتناب کنند و درخواست درک متقابل داشته باشند.

بدترین ویژگی میزان که شاید بهترین ویژگی آنها نیز باشد، تمایل به خیال‌پردازی است. ویسریس توانست خانواده پیچیده و درهم تنیده تارگرین را با این روش متحد کند، اما خیال او در نهایت برای موقعیت موجود بیش از حد غیرواقعی بود.

۲. اتو های‌تاور – گاو یا ثور

اتو های‌تاور، دست پادشاه، یک ثور است زیرا تا زمانی که خانواده‌اش جایگاه خود را در دربار سلطنتی حفظ کند، هرگز خواهان تغییرات عظیم در قلمرو نیست. او نگرش‌های لجوجانه‌ای نشان داده و محکم به آنها چسبیده است، درست مانند یک ثور واقعی.

ثورها، مانند سایر نشانه‌های خاکی، در ایجاد تغییرات بزرگ زندگی کُند هستند اما به باورهای خود سخت پایبندند، که دلیل جاه‌طلبی بی‌امان اتو برای تضمین تداوم سلسله های‌تاور است. نکته مثبت ثورها توانایی آنها در حفظ آرامش و پشتکار در شرایط دشوار است. اتو در رساندن خانواده‌اش به جایگاهی امن، عملکرد عالی داشته است.

۱. سر کریستون کول – سرطان یا خرچنگ

سر کریستون کول ابتدا محافظ رینیرا و سپس محافظ ملکه بود. واکنش او به عدم تعهد کامل رینیرا به رابطه‌شان، کاملاً شبیه به رفتار یک سرطان بود. افراد متولد این برج همیشه واقعیت را با ذهنی روشن نمی‌پذیرند و می‌توانند حساس باشند.

آنها طرز فکر «می‌بخشم اما هرگز فراموش نمی‌کنم» را دارند. کریستون پس از سال‌ها همچنان به مرزی که برای خود تعیین کرده، پایبند است. سرطان ها بسیار وفادار و متعهد به افرادی هستند که دوست‌شان دارند و این را می‌توان در محافظت او از آلیسنت و همراهی با ملکه بیوه دید.

اهمیت تطبیق ویژگی‌های شخصیتی هر یک از شخصیت‌های سریال خاندان ازدها با برج های فلکی

این تحلیل نشان می‌دهد که چگونه ویژگی‌های شخصیتی هر یک از شخصیت‌ های اصلی سریال خاندان اژدها با خصوصیات برج‌های فلکی مطابقت دارد. این تطابق نه تنها به درک بهتر انگیزه‌ها و رفتارهای شخصیت‌ها کمک می‌کند، بلکه یک لایه جذاب و سرگرم‌کننده به تجربه تماشای سریال می‌افزاید.

البته باید توجه داشت که این تحلیل‌ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند و نباید به عنوان تفسیری قطعی از شخصیت‌ های پیچیده سریال در نظر گرفته شوند. با این حال، این نوع نگاه می‌تواند به بینندگان کمک کند تا ارتباط عمیق‌تری با شخصیت‌های مورد علاقه خود برقرار کنند و شاید حتی جنبه‌هایی از شخصیت خود را در آنها ببینند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!