تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

روش جدید برای لاغری سریع: گوجه فرنگی به طرز جذابی در 3 روز

گوجه فرنگی فواید زیادی برای سلامت دارد و یکی از شگفت انگیزترین خاصیت‌های آن، کمک به کاهش وزن و خوش فرم شدن بدن است. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با رژیم لاغری سریع با گوجه فرنگی و نکاتی مهم در مورد مصرف گوجه فرنگی برای کاهش وزن آشنا شوید.

بهترین رژیم گوجه فرنگی برای کاهش وزن

گوجه فرنگی سرشار از انواع ویتامین‌های گروه B ،A ،C و همچنین مواد معدنی مختلف است و از همین رو مصرف آن به تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سوخت و ساز کمک می‌کند. گوجه فرنگی کالری، چربی و کربوهیدرات کمی دارد و سرشار از فیبر و آب است و به همین دلیل استفاده از آن برای هیدراته کردن بدن و جلوگیری از احساس گرسنگی مفید است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که رژیم گوجه فرنگی می‌تواند در عرض ۳ تا ۴ روز به کاهش وزن حدود ۲/۵ کیلوگرمی شما کمک کند. هر چند ممکن است این کاهش وزن ناپایدار باشد، اما نتیجه بخش است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد رژیم گوجه فرنگی وجود دارد، این است که باید در طول روز از مقدار بیشتری گوجه فرنگی استفاده کنید. در این رژیم استفاده از مواد غذایی رژیمی و انواع سالاد، سبزیجات و میوه‌ها مجاز است.

نمونه رژیم لاغری سریع با گوجه فرنگی

برای پیروی از رژیم لاغری سریع با گوجه فرنگی بهتر است حدود ۳ وعده گوجه فرنگی در روز مصرف کنید و از مقدار زیادی میوه و سالاد استفاده کنید. این رژیم محدودیت زیادی ندارد و تنها باید در طول رژیم از مصرف مواد غذایی سرخ شده، گوشت پرچرب و مواد غذایی پرکالری و پرچرب اجتناب کنید. در ادامه این بخش به نمونه رژیم ۲ روزه گوجه فرنگی اشاره شده است.

رژیم گوجه فرنگی در روز اول

صبحانه: ۱ عدد هلو + ۱/۲ لیوان زغال اخته تازه + ۱ پیمانه انگور + ۱ عدد سیب + ۱/۲ پیمانه ماست کم چربناهار: یک بشقاب سوپ گوجه فرنگی + ساندویچ گوجه فرنگی همراه با مقداری سینه مرغ و کاهومیان وعده: سالاد گوجه فرنگی و سبزیجات تازه همراه با یک قاشق روغن زیتون و مقداری آبلیموشام: ماهی گریل شده یا کبابی با سس گوجه فرنگی تازه

بیشتر بخوانید: طرز تهیه معجون لاغری با بادمجان

رژیم گوجه فرنگی در روز دوم

صبحانه: ساندویچ نان سبوس دار همراه با پنیر و گوجه فرنگی تازهناهار: سالاد گوجه فرنگی همراه با خیار، فلفل سبز، پیاز، اسفناج، روغن زیتون، آبلیمو و پنیرعصرانه: یک لیوان آب هویج و پیاز + یک عدد سیبشام: همبرگر گریل شده با گوشت کم چرب همراه با گوجه فرنگی، پیاز و فلفل دلمه‌ای + سالاد گوجه شیرازی با گوجه فرنگی زیاد + یک لیوان آب نارگیلقبل از خواب: یک لیوان شیر

نکاتی که باید در مورد رژیم لاغری سریع با گوجه فرنگی بدانید

در ادامه به چند نکته طلایی در مورد رژیم لاغری سریع با گوجه فرنگی اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

در طول رژیم گوجه فرنگی می‌توانید از غذاهایی مثل سوپ گوجه فرنگی، سس گوجه فرنگی تهیه شده از گوجه فرنگی میکس شده، پیتزای گوجه فرنگی، ماهی گریل شده با سس گوجه فرنگی، لوبیا پخته با گوجه فرنگی، نان و پنیر و گوجه فرنگی، ساندویچ سس گوجه فرنگی با مرغ یا گوشت بدون چربی گریل شده، همچنین انواع سالاد با گوجه فرنگی تازه استفاده کنید.به خاطر داشته باشید که زیاده روی در مصرف گوجه فرنگی منجر به مشکلات کلیوی می‌شود.افرادی که به رفلاکس معده مبتلا هستند، نباید از گوجه فرنگی به مقدار زیاد استفاده کنند.افرادی که به مشکلات قلبی مبتلا هستند و از داروهای قلبی استفاده می‌کنند، نباید از گوجه فرنگی به مقدار زیاد استفاده کنند. زیرا مصرف زیاد گوجه فرنگی موجب افزایش سطح پتاسیم در بدن می‌شود و ممکن است مشکلات جدی برای این افراد ایجاد کند.رعایت کردن رژیم غذایی گوجه فرنگی به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن وزن خود را کاهش دهید.در رژیم گوجه فرنگی می‌توانید در طول روز از گوجه فرنگی به صورت خام، پخته یا کبابی استفاده کنید. استفاده از آب گوجه فرنگی نیز یک روش دیگر برای مصرف این ماده غذایی در طول روز است.برای کاهش وزن سعی کنید از گوجه فرنگی همراه با سبزیجات دیگر به عنوان میان وعده یا شام استفاده کنید.

در این مقاله از مجله سبک زندگی تک فانبه نکاتی مهم در مورد رژیم لاغری سریع با گوجه فرنگی اشاره شد. به خاطر داشته باشید که برای کاهش وزن باید رژیم غذایی سالمی داشته باشید و حتما ورزش کنید. مصرف آب زیاد و همچنین حذف کردن شیرینی و غذاهای مضر نیز به شما کمک می‌کند تا کاهش وزن سریع‌تری را تجربه کنید.

من مژده شرف عاشوری هستم. سالهاست که به صورت تخصصی در مورد موضوعات مختلف می‌نویسم و ترجمه میکنم. از بازی با کلمات و خلق محتوای تازه لذت میبرم و دوست دارم دنیای اطرافم رو بیشتر از چیزی که میبینم، کشف کنم…

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!