تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

فراداده نسخه پی‌سی بازی Red Dead Redemption در به‌روزرسانی لانچر مشاهده شد

اخیرا Tez2، منبع خبری معتبر Rockstar کشف کرده که سازندگان، «به طور تصادفی» فراداده‌های نسخه پی‌سی Red Dead Redemption را در آخرین به‌روزرسانی لانچر که ضد تقلب را برای GTA 5 معرفی کرد، گنجانده‌اند.

با این حال، راکستار به سرعت داده‌ها را حذف کرد و بازیکنان دیگر نمی‌توانند فایل‌های مربوط به نسخه رایانه‌های شخصی RDR1 را شناسایی کنند. کاربر Tez2 لینک صفحه SteamDB را برای پورت نسخه پی‌سی Red Dead Redemption ارائه کرده است.

در بخش تاریخچه آپدیت‌ها، بازیکنان می‌بینند که توسعه‌دهندگان دیروز ۳ آپدیت برای بازی ارائه کرده‌اند و تغییرات به‌روزرسانی‌های منظم را در چند ماه گذشته نشان می‌دهد. با این حال، هنوز به عنوان صفحه رسمی SteamDB برای پورت RDR تایید نشده است.

Videotechuk_ منبع معتبر دیگری برای اخبار Rockstar Games است و اخیرا جزئیات بیشتری در مورد به‌روزرسانی لانچر ارائه کرده است.

بر اساس پست توییتر، به‌روزرسانی شامل داده‌هایی برای چندین بازی از جمله Americas, GTA III Definitive Edition, GTA IV, GTA San Andreas Definitive Edition, GTA V, GTAV Gen 9, GTA Vice City Definitive Edition, LA Noire, LA Noire VR, Max Payne, Red Dead Redemption و Red Dead Redemption 2 بوده است. شایان ذکر است که Project Americas نام رمزی داخلی GTA 6 است.

اولین نسخه Red Dead Redemption ما را به سفری گسترده در سراسر غرب وحشی می‌برد. این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۰ برای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شد و در سال ۲۰۲۳ یک پورت برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ دریافت کرد.

با این حال، این ماجراجویی تک نفره هنوز پورتی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل فعلی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S، دریافت نکرده است. بازیکنان حدس می‌زنند که آخرین یافته‌ها ممکن است منجر به اعلام رسمی از سوی Rockstar شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!